عمومی

حادثه تروریستی در شاه‌چراغ (ع) شیراز بدون پاسخ نمی‌ماند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، احمد محمدی‌زاده بعد از ظهر سه‌شنبه در آئین تجلیل از آزادگان سیاسی قبل از انقلاب در استان بوشهر اظهار داشت: آزادگان در پیروزی انقلاب اسلامی نقش و مسئولیت بسیار مهمی را داشتند و برای مبارزه با طاغوت از جان خود گذشتند.

وی با اشاره به اینکه آزادگان سیاسی با تحمل رنج و مشقت در زندان‌های مخوف ستم‌شاهی نقش بسزایی در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی داشته‌اند افزود: رشادت‌ها و ایثارگری‌های زندانیان سیاسی قبل از انقلاب از یاد نمی‌رود.

استاندار بوشهر تاکید کرد: خدمات زندانیان سیاسی قبل از انقلاب هیچ گاه از حافظه تاریخ انقلاب اسلامی محو و فراموش نمی‌شود و باید خاطرات دوران سراسر ظلم و ستم شاهنشاهی به نسل‌های جوان کنونی جامعه ارائه شود.

وی افزود: باطل از بین رفت و جمهوری اسلامی ایران ماندگار شد، روزبه‌روز قوی قدرتمندتر می‌شود و دشمنان در اهداف خود ناکام شده‌اند و هر عمل خیر در نظام اسلامی که منجر به قدرت اسلام در جهان می‌شود ایثارگران، خانواده رزمندگان و آزادگان شریک و دخیل و ذی‌نفع هستند.

لزوم بیان دستاوردهای انقلاب

محمدی‌زاده با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی یکی از آنها را پیاده‌روی اربعین حسینی دانست و تصریح کرد: اگر نظام اسلامی ایران محقق نمی‌شد، رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس نبودند و مدافعان حرم و شهید قاسم سلیمانی از عتبات عالیات دفاع نمی‌کردند، عراق همچنان در اختیار رژیم بعث عراق بود و ورود به عراق امکان‌پذیر نبود.

وی با اشاره به حماسه بزرگ پیاده‌روی اربعین حسینی گفت: پیاده‌روی اربعین حسینی با حضور میلیون‌ها انسان از سراسر عالم، یکی از دستاوردهای نظام اسلامی ایران است و آن اتفاقات بزرگ معنوی رقم می‌خورد، پایه‌گذاری این انقلاب شما بودید و تا قیام قیامت در تمام خوبی‌های آن شریک و ذی‌نفع هستید.

استاندار بوشهر با تأکید بر بازگو کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان و نوجوان جامعه افزود: ادامه راه امام راحل و شهدای گرانقدر باید ترویج شود.

محمدی‌زاده با محکوم کردن حادثه تروریستی در شاه‌چراغ (ع) شیراز، اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی از هر موقعیتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده می‌کنند و این اعمال نشان از ذلت و فلاکت دشمنان است.

وی با بیان اینکه این حرکت تروریستی بدون پاسخ نمی‌ماند، تصریح کرد: عاملان و دست‌اندرکاران این جنایت تروریستی بسزای اعمالشان خواهند رسید.

دکمه بازگشت به بالا