ورزش و نشاط

تمرکز تیم ما بهم ریخته است/ به هواداران نفت آبادان تبریک نمی‌گویم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، علی منصوریان چهارشنبه شب پس از شکست خانگی تیمش در برابر صنعت نفت آبادان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: به تیم خوب آبادان تبریک می‌گویم و زحمت کشیدند و حتی زمانی که ۱۰ بازیکن بودیم از دروازه خود دفاع می‌کردند ولی به هوادار آبادان در استادیوم تبریک نمی‌گویم.

وی افزود: ۱۷ هفته در زمانی که مربی تیم نفت آبادان بودم مبلغی دریافت نکردیم و حتی بعد بازی امروز رفتم نزد جایگاه هواداران آبادانی دست تکان دادم ولی به من توهین کردند و خستگی آبادان را بر روی دوشم گذاشتند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هرگز در رختکن تیم‌ها نمی‌روم ولی در رختکن تیم نفت آبادان رفتم و رسم معرفت و مشتی‌گری چنین رفتاری از سوی هواداران نبود.

منصوریان تاکید کرد: خیلی خوب فوتبال بازی کردیم ولی الان که فیلم را نگاه کردیم استنباط ما این بود که توپ به دست برخورد کرده است.

وی ادامه داد: احساس می‌کنم توپ به دست خورده است؛ تاکید می‌کنم ضرورت دارد VAR در استادیوم باشد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان توضیح داد: از بازیکنانم خیلی راضی هستم؛ دقیقه ۹۰ نیز می‌توانستیم گلزنی کنیم.

منصوریان تصریح کرد: از حال و هوای خودم در خوزستان راضی نیستم.

وی بیان کرد: یک هوادار از فاصله دو متری به خانواده‌ام فحاشی کرد و از یگان ویژه تشکر می‌کنم که وی را بازداشت کرد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اظهار کرد: در بازی خانگی غریبیم و این حس در تیم ما وجود دارد. بازیکنان مثل پسر و برادرم هستند و تیممان از داخل علاقه‌ای به بازی در استادیوم پُرجمعیت ندارد.

منصوریان افزود: تمرکز تیم ما بهم ریخته است. در مجموع گلایه‌ای از استادیوم خودم ندارم و از آبادانی‌هایی که نان و نمک خوردیم گلایه دارم و راه ته لنجی‌های ما را بستند.

وی گفت: ۳ هفته در آبادان کرونا داشتم و سه پیرمرد آبادان به نزدم آمدند و گریه کردند و انرژی‌ام از هزار به ۱۰ هزار رسید و برای نفت آبادان خیلی تلاش کردم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به فحاشی‌هایی که در ورزشگاه فولاد خوزستان به وی شد، توضیح داد: یک فرد راحت دور زمین حرکت می‌کرد و به من فحاشی می‌کرد و هیچکس با وی برخورد نمی‌کرد.

تیم تحریریه مطالب ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های آبی و آب‌وهوایی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تکنیک‌ها و آموزش‌های شنا، اسکوبا و ران‌دوزی می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود مهارت‌های آبی و لذت بیشتر در ورزش‌های آبی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای ماجراجویی و هیجان در آب‌وهوایی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا