جامعه

مباحث اغواگرانه‌ای در داخل واژه طب اسلامی مستتر است

تیتر اول / آذربایجان شرقی رئیس دانشکده پزشکی ایران در دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: احساس می کنم موضوعات وسوسه‌انگیز درون کلمه پزشکی اسلامی پنهان است که گمراه کننده است.

امیرحسین در مقابل خبرنگاران جمیدییدی در تبریز عصر دوشنبه ، 12 ژوئن اظهار داشت: کلماتی با عنوان “طب اسلامی” در بعضی موارد به مردم انتظارات دروغین می دهد و از مداوا مناسب آنها جلوگیری می کند.

وی افزود: کل سیستم کار ما اسلامی است اما من به کلماتی به نام طب اسلامی اعتقاد ندارم و چیزی به نام طب اسلامی نداریم.

وی افزود: اگر روایاتی از طرف برخی امامان وجود دارد ، باید بررسی شود که چه زمان و تحت چه شرایطی و تحت چه شرایطی ذکر شده است.

به گزارش تیتر اول ، جمشیدی در ادامه خاطرنشان كرد: ما هرگز نگفتیم كه شما نباید از روش مرسوم استفاده كنید و به طب سنتی بروید ، طب سنتی یك مكمل برای طب معمولی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ، چگونگی مقابله با تهیه مواد مخدر غیرقانونی در عطر سازی را بیان کرد: “ما می توانیم موفق شویم اگر هر خانواده بازرس مخصوص به خود داشته باشد و خدمات مربوط به طب سنتی ، کد ، کلینیک ها و بهداشت محله را ارائه دهیم.” تأیید شده توسط دفتر پزشکی ایران وزارت بهداشت.

به گزارش تیتر اول ، جمیدییدی خاطرنشان کرد: معاون دانشگاه های بهداشت ، وظیفه نظارت بر رعایت اصول بهداشتی در عطر سازی ، معاونت درمانی ، وظیفه نظارت بر مشارکت عطریات در امور پزشکی و معاون غذا و داروی ارائه شده در عطر را دارند.

به گفته رئیس دانشکده پزشکی ایران در دانشگاه علوم پزشکی ایران ، عطرهای تجاری همچنان تحت نظارت اتحادیه عطاران و فروشگاه های سقط جنین هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا