بین الملل

تهدید صهیونیستی تهدید به نابودی موشک های حزب الله / اسرائیلی می کند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنا ، المیادین با استناد به منابع صهیونیستی ، گزارش داد که یک افسر بازنشسته ارتش نسبت به قدرت مخرب سامانه های موشکی حزب الله لبنان هشدار داد ، که مقامات نظامی آمریکا پیش از این از تل آویو هشدار داده بودند.

بیشتر بخوانید:

آلمان حزب الله را به عنوان یک گروه تروریستی ذکر کرده است

براساس این گزارش ، افسر بازنشسته اسرائیلی از مقامات رژیم خواسته است که بیشتر به تجربیات گذشته در مورد مقاومت در برابر حملات اسرائیل ، یک نیروی رو به رشد توجه کنند. هشدار افسر رژیم صهیونیستی در حالی پیش آمد که شبکه المنار به یک مقام ارشد آمریکایی درباره فعالیت واحد موشکی حزب الله هشدار داد و آن را سلاح مخرب علیه تل آویو خواند و گفت که آنها منتظر اجازه ایران برای شلیک موشک های خود به مناطق اشغالی هستند. است.

گردان های حزب الله

اعضای گردان حزب الله

المنار که فعالیت های حزب الله در لبنان را پوشش می دهد ، گزارش داد که پروژه ارشد موشکی ایالات متحده یک تهدید جدی و نگرانی اساسی در بحبوحه درگیری رژیم صهیونیستی و این بود که آنها باید سکوت کنند. در حقیقت ، ارتش اسرائیل بین محاصره حزب الله و قلاب های افکار داخلی به دام می افتد ، و وقتی بحث می شود (قدرت حزب الله) ، مقامات ارشد رژیم شرمنده هستند.

نفتالی بنت - بنیامین نتانیاهو

نفتالی بنت و بنیامین نتانیاهو

المیادین نوشت: “واضح است که همه رسانه های جهان از قدرت موشک های بالستیک حزب الله مطلع هستند و انتشار گزارش های این ناخودآگاه یک جنگ روانی علیه عقیده اسرائیل است و صهیونیست ها را مجبور می کند صدمات سنگینی به ایده های جنگ آورانه رژیم وارد کنند.” بلند شوید

این افسر بازنشسته اسرائیلی به مقامات رژیم مبنی بر خروج از این توافق هشدار داد و گفت: اسرائیلی ها از توانایی های یگان موشکی حزب الله به خوبی آگاه بودند ، اما برخی از رفتارهای آنها ، ناشی از احساسات زودگذر ، به افکار عمومی آسیب رساند. یک افسر ارشد سابق ارتش اسرائیل که در دوران تصدی فرماندهی نیروی هوایی اسرائیل را عهده دار بود ، گفت: حزب الله این قدرت را دارد که موشک های شلیک شده به موشک ها را با حجم زیاد و ویرانگر اسرائیل شلیک کند و باید به نوعی این کار را انجام دهد. او آماده هرگونه تهدید بود.

حزب الله لبنان توانایی شلیک موشک های دوربرد با مقادیر زیادی زمین ویرانگر به مناطق اشغالی را دارد.

المیادین افزود: یک مقام امنیتی اسرائیلی به همكاران خود توصیه كرده است كه هر كاری را انجام دهند تا مانع ارسال تجهیزات ایران به واحد موشکی حزب الله در مرز اسرائیل شوند. شروع درگیری های کوچک می تواند نتایج موثری در جلوگیری از ارسال اسلحه از ایران به حزب الله داشته باشد ، اما با توجه به عملیات ، سازمان موشکی مقاومت لبنان که حدود 150 هزار موشک پیشرفته دارد ، عاملی است که می تواند هرگونه اقدام اسرائیلی را انجام دهد. وجود این رژیم را خطا و تهدید می کند.

انتهای پیام / 4106/4033 /

دکمه بازگشت به بالا