رتبه بندی نرم افزارهای حسابداری

چرا انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری برای سازمان ها امری بسیار حیاتی است ؟ یکی از مهمترین و چالش برانگیزترین جنبه های راه اندازی هر کسب و کار، ثبت اطلاعات مالی، هزینه های ورودی و خروجی و محاسبه سود در هر زمان است. اگر صاحب یک بیزنس استارت آپی هستید، احتمالا مدیریت همه امور اداری و مالی کمی برایتان راحت تر باشد. اما در مورد شرکتهای بزرگتر، حجم بالای صورتحساب ها و داد و ستد در هر دوره می تواند ثبت وقایع مالی تجارت را دشوار کند.

بهترین نرم افزار های حسابداری رایگان کدام اند؟

تمایل کسب و کارهای کوچک و بسیاری از شرکت های تازه تاسیس شده ممکن است به استفاده از نرم افزارهای رایگان و یا کم هزینه زیاد باشد. این برنامه های مفید مالی به احتمال زیاد نیاز بسیاری از کسب و کارها را تا حد زیادی رفع خواهد کرد. بعضی از نرم افزارهای رایگان حسابداری را در لیست زیر مشاهده می کنید: به همین دلیل انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری مغازه از ابتدا، یکی از ملزومات مدیریتی برای مغازه داران میباشد . و این بدان معنی است که باید از نرم افزارهای حسابداری کارآمد و مناسب برای کسب و کار بهره گرفت.

  • نرم افزار حسابداری رایگان فرداد
  • نرم افزار حسابداری رایگان ابرستان
  • نرم افزار حسابداری همراه پارمیس
  • نرم افزار حسابداری رایگان پارسیان
  • نرم افزار حسابداری هویار نقره ای
  • نرم افزار حسابداری برگ سبز پارمیس
  • نرم افزار رایگان تیزپرداز
  • نرم افزار حسابداری وینا
  • نرم افزار حسابداری نسیم

بهترین نرم افزار حسابداری برای اندروید و iOS کدام است؟

دسترسی آسان به نرم افزارهای حسابداری و نیاز به مدیریت وضعیت مالی چه برای مصارف شخصی چه به جهت سهولت کنترل حساب ها یکی از مسائل روز تبدیل شده است. از این رو بسیاری از شرکتها، نرم افزار حسابداری قابل نصب بر گوشی های همراه را برای کاربران تولید و طراحی کرده اند. شرکت های نرم افزاری چون محک، همانطور که پیشتر گفته شد، اقدام به ایجاد برنامه های حسابداری شخصی کرده اند که قابل نصب بر روی سیستم های اندروید و iOS می باشد. از جمله دیگر شرکت ها می توان به اپلیکیشن حسابداری شخصی هلو و برنامه حسابداری نیو اشاره کرد. طراحی برنامه هلو از لحاظ تجربه مشتری، کمی پیچیده است و در نسخه اندروید قابل دسترس می باشد.

نرم افزار حسابداری لوازم یدکی نیز علاوه بر داشتن ابزارهایی چون بودجه بندی و پس انداز، یک برنامه خوب برای مدیریت هزینه ها به شمار می رود. اپلیکیشن حسابداری شخصی پارمیس همراه نیز یکی دیگر از این برنامه های کاربردی است که از سه زبان مختلف پشتیبانی می کند و نمونه ای از یک نسخه کامل نرم افزار مالی همراه به حساب می آید.حسابداری ابرستان با تکیه بر ویژگی های فناوری های روز در نرم افزارهای ابری ، سادگی و سهولت در مدیریت کسب و کار را به ارمغان آورده است. هم اینک با کلیک بر روی دکمه زیر و با ثبت نام در ابرستان سادگی و آسانی در امورحسابداری خود را تجربه کنید.

تمامی اطلاعات در سامانه های ابری با اتکا به بالاترین استانداردهای بین المللی و در محیط های کاملا امن نگهداری و محافظت می شوند. دیگر نیازی نیست شما نگران نگهداری اطلاعات مالی کسب و کارتان باشید. ابرستان با محافظت از داده های شما امنیت را برایتان به ارمغان آورده است. استفاده از ابزارهای متعدد نرم افزاری در کسب و کار منجر به افزایش توان پاسخگویی شما به مشتریان خواهد شد. ابرستان با یکپارچه سازی این ابزارها و در اختیار قراردادن رایگان همه این ابزارها نیاز کاربران را برآورده کرده است.

نرم افزار حسابداری کاوش فردا نرم افزار حسابداری کاوش فردا با سالها تجربه در زمینه طراحی، پیاده سازی و ارائه مجموعه نرم افزارهای حسابداری، مالی، اداری و مدیریتی، افتخار این را دارد تا با تولید اپلیکیشن های تخصصی مانند نرم افزار حسابداری پیمانکاری، ساختمانی، پروژه ای، نرم افزار حسابداری برای مغازه ، اپلیکیشن حسابداری بیمه، نرم‌افزار حمل و نقل، نرم افزار سهام، نرم افزار اتحادیه و… خدمات وسیعی به صنوف مربوطه در اقصی نقاط کشور ارائه دهد و مراتب رضایتمندی کاربران خود را فراهم نماید.

  • برخی از امکانات نرم افزار حسابداری کاوش که این اپلیکیشن را جزو بهترین نرم افزار حسـابداری قرار داده است:
  • تعریف سرفصلهای حسابداری و کالاها در سه سطح
  • تعریف سرفصل های حسـابداری به صورت تفضیلی شناور
  • امکان ثبت سند حسابداری به صورت دستی و خودکار
  • امکان ثبت چک های بانکی و گردش های مختلف آنها (دریافت، پرداخت، برگشت، استرداد و…)/ امکان راس گیری چک ها
  • امکان تعریف چندین صورت سود و زیان و تهیه گزارش از آنها به تفکیک
  • امکان اخذ گزارش دفتر کل، دفتر روزنامه، ترازنامه، تراز آزمایشی (۲، ۴، ۶ ستونی) و سایر گزارشات استاندارد حسابداری
  • ثبت و ویرایش فاکتورهای خرید، فروش، پیش فاکتور، مرجوعی، امانی و…
  • امکان اخذ گزارش گردش و موجودی کالاها
  • امکان چاپ فاکتورها بر اساس فرم های استاندارد سازمان دارایی و امور مالیاتی
  • محاسبه سود کالا، سود فاکتور / محاسبه خودکار مالیات بر ارزش افزوده
  • امکان استفاده تحت شبکه با تعیین حقوق دسترسی / ثبت یادآوری های روزانه / نرم افزار دفتر تلفن / خروجی اکسل / گزارشات نموداری
  • امکان چاپ برروی چک از طریق نرم‌افزار حسـابداری (چک پرینت)
  • امکان ارسال پیام کوتاه از طریق اپلیکیشن حسابداری
  • انجام عملیات بستن و انتقال مانده حساب های اپلیکیشن حسابـداری، چک های نرم‌افزار بانکداری و موجودی کالاهای نرم افزار انبارداری به صورت خودکار
  • پشتیبانی و بروز رسانی اینترنتی

نرم افزار حسابداری شرکتی مالیران در نرم افزار حسابداری مالیران میتوان اسناد حسابداری را به صورت دستی و یا منتج از عملیات سایر نرم افزارهای موجود همانند انبار، فروش، اموال، نقدینگی، حقوق و دستمزد و سهام ثبت و ویرایش نمود. تا به اینجا این آخرین نرم افزار از لیست بهترین نرم افزار حسابداری است که برای شما قرار داده ایم و اما ممکن است در آینده به این لیست ضاافه گردد. برخی از امکانات نرم افزار حسابداری مالیران :

♦ امکان تعریف کدینگ حسابداری به صورت عددی و یا به صورت حرفی / عددی
♦ امکان تعریف ۶ سطح اصلی حسابهای گروه،‌ کل، معین، تفصیلی، مراکز هزینه و پروژه ها
♦ امکان تعریف ۳ سطح فرعی گروه های تفصیلی، مراکز هزینه و پروژه ها و تغییر نام آنها
♦ امکان تعریف حساب تفصیلی و مرکز هزینه و پروژه بصورت یگانه (Unique) و تغییر نام آن
♦ امکان اصلاح، حذف و چاپ اسناد( بصورت موردی یا گروهی)
♦ امکان ساخت سند مشابه و معکوس (کپی سند) درهمان دوره مالی یا بین شرکتها (دفاتر) مختلف.
♦ امکان تعریف شرح ثابت اسناد بر پایه کدینگ حسابها
♦ امکان ثبت اسناد حسابداری باشماره و تاریخ دلخواه بدون رعایت تقدم تاریخ و سپس شماره گذاری اسناد حسابداری صادره براساس تاریخ. و سایر امکانات که با مرجاعه به وب سایتشان میتوانید مطالعه نمایید.

بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی رایگان چیست ؟

بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی رایگان به صورت عمومی وجود ندارد . به دلیل اینکه برای طراحی این نرم افزار ها هزینه زیادی شده است . همچنین برای پشتیبانی آن . بنابر این ممکن است برخی از شرکت  ها نسخه های رایگانی از نرم افزار های خود را ارائه کرده باشند که با جستجو میتوانید به آن دست پیدا کنید یا درخواست نسخه دمو را از آن ها داشته باشید اما برای رفع نیاز های خود مجبور خواهید بود که هزینه ای را پرداخت کنید تا اپلیکیشن کاملی در اختیار شما قرار گیرد . پشینهاد ما این است که از بین بهترین نرم افزار حسابداری که برای شما معرفی کردیم یک نسخه پولی که هزینه زیادی با توجه به کسب و کا رهای کوچک در بر نخواهد داشت تهیه نمایید.

نرم افزار حسابداری تولیدی

بهترین نرم افزار حسابداری تولیدی را میتوان با توجه به توضیحاتی که در بالا اشاره کردیم خودتان انتخاب نمایید . اگر تک تک مشخصات نرم‌افزار های بالا را مطلاعه کرده باشید قادر خواهید بود تا انتخاب صحیحی داشته باشید. برای مثال نرم‌افزار های  هلو ، محک ، آرین سیستم و سپیدار نرم افزار حسابداری شرکتی نیز میتواند شامل چندین محصول مختلف شود که نیاز شما را بر طرف نماید از جمله : نرم افزار حـسابداری محک ، نرم افزار حسـابداری قیاس و نرم افزار حسابـداری سپیدار در بین محصولات معرفی شده باز شما قادر خواهید بود تا اپلیکیشن اندروید محصولات بالا را تهیه نمایید . اما همه این محصولات مخصوص تلفن هوشمند نیستند برخی از آن ها همانند هلو یا قیاس دارای نسخه موبال میباشند . بهترین نرم افزار حسابداری

مقایسه بهترین نرم افزار حسابداری

برای مقایسه نرم افزار های حسابداری که در بالا معرفی شدند شما میتوانید در پایین این مقاله به بحث و گفتگو بپردازید . به یاد داشته باشید که شما باید محصولی را انتخاب نمایید که مناسب با شغل و کسب و کار شما باشد . اگر محصولی قدرتمند تر از نیاز خود تهیه نمایید شما را با امکاناتی بیشمار مواجه میکند که میتواند برای شما گیج کننده باشد . همچنین هزینه زیادی برای صرف میکنید . در مقابل نیز اگر محصولی را انتخاب نمایید که پاسخگوی نیاز های شما نباشد قطعا رضایت شما را در پی نخواهد داشت . بهترین نرم افزار های حسـابداری که در بالا برای شما شرح داده شد همگی دارای کیفیت خوبی هستند . شما میتواند با تماس با پشتیبانی محصولات از ویژگی های بیشتر و مصحول مناسب با نیاز خود مطلع گردید.

دکمه بازگشت به بالا