استان ها

قشم میزبان اردوی تیم کایت بردینگ تهران شد

به گزارش بورن ، عبدالعزیز سماعی مدیر کشتی قایقرانی منطقه آزاد قدم با اشاره به آب و هوا و وزش باد فصلی جزیره در قشم در ماه مارس اظهار داشت: شرایط این جزیره منطقه را برای بسیاری از تیم های ورزشی به ویژه ورزش مناسب می کند. با آب و باد .

وی ادامه داد: در همین راستا تیم کایت بردینگ شورای قایقرانی استان تهران از 5 تا 25 اسفند ماه به منظور بهبود آمادگی برای مسابقات کشوری میهمان جزیره قشم بوده است.

به گفته سمائی ، این اردو که 21 ورزشکار از مبتدی تا پیشرفته دارد ، زیر نظر مجید عمیدی ​​و به همت منطقه آزاد قشم برگزار می شود.

رئیس شورای قایقرانی منطقه آزاد قشم تأکید کرد: تمرینات این اردوی ورزشی در ساحل Nācu در بهترین شرایط ممکن از سرعت و جهت باد انجام می شود.

کایت بردینگ ترکیبی از پاراگلایدر و اسکی روی آب است که از سال 1990 در سراسر جهان وجود دارد. این دوره شامل یک اسکیت بورد ویژه و یک بادبادک است که در باد پرواز می کند تا ورزشکار کایت بورد بتواند حرکات نمایشی انجام دهد و روی امواج سطح آب بپرد.

قشم میزبان اردوی تیم کایت بردینگ تهران است

این ورزش سرگرم کننده دارای یک فدراسیون جهانی مستقل به نام IKA است که زیر نظر فدراسیون جهانی قایقرانی و ویندوز موج سواری فعالیت می کند.

دکمه بازگشت به بالا