ورزش و نشاط

کمین عربستان برای ستاره های رئال و بارسا!

همه چیز بعد از انتقال غیرمنتظره کریستیانو رونالدو به النصر عربستان شکل جدی به خود گرفت؛ هیچ کس باورش نمی شد تنها چند ماه بعد از این انتقال بزرگ، شاهد سرازیر شدن خیل عظیمی از بهترین های اروپا به لیگ عربستان باشیم.

الاتحاد، الهلال، النصر و الاهلی 4 ابر قدرت فوتبال عربستان طی یک بریز و بپاش حسابی ستاره هایی بزرگی را در تابستان امسال به خدمت گرفتند.

نیمار، کریم بنزما، انگولو کانته، یاسین بونو، فیرمینیو، مارسلو بروزوویچ، فرانک کسیه و سادیو مانه تنها بخشی از ستاره هایی هستند که طی یک ماه اخیر به باشگاههای عربستانی قرارداد امضا کرده ند و قرار است نام های بزرگ دیگری نیز به این جمع اضافه شود.

مارکو کردمیر، ایجنت رسمی فیفا در جدیدترین گفت و گوی خود خبر بالا را اعلام کرده و گفت: “الهلال و الاتحاد در این فصل به دنبال جذب تونی کروس هستند. همچنین آنها عملکرد روبرت لواندوفسکی را نیز زیر نظر داشته و نسبت به جذب او نیز تمایل بالایی دارند.”

او در انتهای صحبت هایش با تایید این که طی روزهای پایانی نقل و انتقالات احتمالا اتفاقات بزرگی رخ دهد گفت: “قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات منتظر یک بمب باشید!”

257 251

تیم تحریریه مطالب ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های آبی و آب‌وهوایی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تکنیک‌ها و آموزش‌های شنا، اسکوبا و ران‌دوزی می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود مهارت‌های آبی و لذت بیشتر در ورزش‌های آبی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای ماجراجویی و هیجان در آب‌وهوایی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا