جامعه

بازدید شهردار از سایت گردشگری بام تهران و ایستگاه جمع‌آوری پسماند خشک اوشان

شهردار تهران از سایت گردشگری بام تهران و «دیدار» ایستگاه های جمع آوری زباله خشک اوشان در مرحله نهم منطقه یک بازدید کرد.

به گزارش تیتر اول، علیرضا زاکانی که در نهمین برنامه پویش «قرار» به همراه سرآمدان شهر به منطقه یک تهران رفته بود، پخش امروز (دوشنبه 26 اردیبهشت) را از ساعت 15 آغاز کرد و در پروژه های حوزه حضور یافت. .

آخرین وضعیت ساخت و ساز تاسیسات گردشگری بام تهران بررسی شد

شهردار تهران ابتدا در جریان آخرین وضعیت ساخت تاسیسات گردشگری بام تهران در گردنه قوچک قرار گرفت.

به گفته حاجی شهردار منطقه یک; مساحت زمین این مجموعه هشت هکتار بوده و هنوز نامگذاری نشده است.

از ایستگاه جمع آوری زباله های خشک اوشانا دیدن کنید

زاکانی سپس از ایستگاه مرکزی جمع آوری زباله در سایت بازیافت اوشانا و مرکز تفکیک و تصفیه زباله خشک بازدید کرد.
هاوایی در این بازدید گزارشی از وضعیت کارخانه فرآوری اوشانا به شهردار تهران ارائه کرد.

دیدار با خانواده شهید طاهری

شهردار پایتخت در نهمین مرحله از خدمت شهید محمدعلی طاهری با خانواده وی دیدار کرد.

شهید طاهری در سال 70 در درگیری با اشرار به شهادت رسید.

فروزنده: سعی می کنیم برای کارکنان خود ثبات شغلی ایجاد کنیم

به گزارش شهرا، لطف الله فروزنده معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شهرداری تهران در دیدار با کارکنان شهرداری منطقه ضمن خوش آمدگویی به کارکنان شهرداری، گفت: مردم با شهرداری و مسائل مختلف زندگی می کنند، مردم با هم مرتبط هستند. به ما.” بر این اساس باید تلاش کنیم تا بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم. در عصر جدید نگاه شهردار تهران نگاهی تحول آفرین به مدیریت شهر با روش های نوین و استفاده از فرصت های موجود است.

معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و شورای شهرداری تهران افزود: کار اصلی ما در شهر تمرکز و بازدید از مناطق است. برای موفقیت در اداره شهر به اعتماد شهروندان نیاز است. مردم باید احساس کنند که شهرداری خادم است و با تمام توان مشکلات را حل می کند. این یک پیش نیاز است و کارکنان محور است.

وی تاکید کرد: کارکنان نیازمند امنیت شغلی هستند و نیروها نگران امنیت شغلی خود نباشند. به همین دلیل در حال رایزنی با سازمان اشتغال برای ایجاد ثبات شغلی هستیم. سیستم پرداخت موارد مختلفی را دنبال می کند. ما می خواهیم انصاف در پرداخت ایجاد کنیم و مبنای پرداخت بر اساس ارزیابی عملکرد باشد. موضوع اسکان کارکنان مهم است و گامی در جهت رفع مشکلات تعاونی ها و اولویت دادن به کارکنان برداشته شده است.

فروزنده با اشاره به مسائل رفاهی گفت: در نظر داریم اردوها، مسابقات و گردش های خانوادگی برگزار کنیم. در حوزه سلامت نیز در نظر داریم کلینیک ها را فعال کنیم. ما می خواهیم یک پرونده الکترونیک سلامت ایجاد کنیم و از کارکنان خود حمایت لازم را انجام دهیم.

معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و شورای شهرداری تهران گفت: در موضوعات فرآیندی تلاش می کنیم اختیاراتی را به مناطق برای افزایش ظرفیت تفویض کنیم. تا بتوانیم افراد مستعد را ارزیابی کنیم و بانک اطلاعاتی مدیریتی و 10 فرآیند الکترونیکی فاسد ارائه کنیم.

وی افزود: ما به موضوع درآمد حساس هستیم و معتقدیم باید به مسائلی رسیدگی کنیم تا کارمندان احساس راحتی کنند. کارکنان شهرداری یکی از پرتلاش ترین کارکنان هستند که امیدوارم با تلاش و همدلی بتوانیم بستر لازم برای آسایش آنها را فراهم کنیم.

پس از سخنان فروزنده، چند تن از کارکنان شهرداری منطقه یک نگرانی خود را در خصوص مسکن، اضافه کاری، ساعات کار، ذخیره و فرسوده اعلام کردند تا معاونت برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و شورای شهرداری تهران به درخواست های آنها رسیدگی کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا