بین الملل

سوریه| انفجار در شهر درعا؛ دو نفر زخمی شدند

به گزارش گروه بین الملل فارس، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) بامداد پنجشنبه از وقوع انفجار در درعا خبر داد.

خبرگزاری سانا گزارش داد که بر اثر انفجار در نزدیکی میدان الدوله در دره دو نفر زخمی شدند.

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت مدعی شد که این انفجار اندکی بعد از ظهر در مقابل خودروی متعلق به افسر اطلاعاتی محمود حلوا رخ داده است. پس از انفجار صدای شلیک به گوش رسید.»

هنوز جزئیات جزئیات، هویت دقیق افراد هدف انفجار و یا مقصران این انفجار مشخص نشده است. مقامات دولت سوریه هنوز در مورد آنچه رخ داده اظهار نظری نکرده اند.

سوریه در هفته های اخیر شاهد حملات تهاجمی و وحشیانه رژیم صهیونیستی به اماکنی در خاک خود بوده است. دو هفته پیش جنگنده های رژیم صهیونیستی از بلندی های جولان اشغالی به مناطقی از جنوب دمشق حمله کردند. (بیشتر ببین)

نظامیان صهیونیست به طور دوره‌ای موشک‌هایی را به سمت اهدافی در شرق و شمال غرب سوریه، از طریق حریم هوایی لبنان یا بلندی‌های جولان اشغالی شلیک می‌کنند. نیروهای حافظ صلح سازمان ملل مستقر در لبنان بارها از نقض روزانه قطعنامه های سازمان ملل متحد و حریم هوایی لبنان توسط رژیم صهیونیستی خبر داده اند.

دولت سوریه بارها اعلام کرده است که رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای و غربی آن از گروه‌های تروریستی تکفیری که با دولت سوریه می‌جنگند حمایت می‌کنند و با چنین حملات وحشیانه‌ای قصد دارند در نبرد با دمشق و متحدانش علیه تروریست‌ها اختلال ایجاد کنند.

انتهای پیام/




در صفحه اول توصیه کنید

دکمه بازگشت به بالا