ورزش و نشاط

با همراهی و مشارکت مردم، شاهد جهش تولید خواهیم بود

به گزارش خبرگزاری تیتر اول از فارس،  محمد هادی ایمانیه صبح امروز همزمان با عید سعید فطر با حضور در مرقد مطهر حضرت احمد بن موسی الکاظم علیه السلام در نماز باشکوه عید فطر شرکت کرد.
استاندار فارس در حاشیه این مراسم معنوی، ضمن تبریک عید سعید فطر به مردم و آرزوی قبولی طاعات و عبادات ایشان در ماه پرخیر و برکت رمضان، گفت: مردم ایران اسلامی و استان فارس هر لحظه که تشخیص دهند باید با شکوه در میدان باشند، به صحنه می آیند؛ روز جهانی قدس و نماز عید سعید فطر مصداق بارز این حرکت است.
ایمانیه با اشاره بر اینکه امسال از جانب مقام معظم رهبری به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است، خاطر نشان ساخت: با حضور و مشارکت آحاد و اقشار مختلف مردم در صحنه و همراهی، همکاری و حمایت دولت سیزدهم ان شاءالله در تولید به جهش می رسیم.
رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه استان افزود: همه دستگاه ها و سازمان های دولتی ملزم به همکاری با سرمایه گذاران و صاحبان صنایع هستند تا ضمن تسهیل در امورات ایشان، به معنای واقعی کلمه تولید جهش یابد؛ در پی جهش تولید هم قطعا ایجاد اشتغال خواهد بود.

انتهای پیام 

تیم تحریریه مطالب ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های آبی و آب‌وهوایی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تکنیک‌ها و آموزش‌های شنا، اسکوبا و ران‌دوزی می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود مهارت‌های آبی و لذت بیشتر در ورزش‌های آبی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای ماجراجویی و هیجان در آب‌وهوایی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا