برگزاری هشتمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در کهگیلویه و بویر احمد

برگزاری هشتمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در کهگیلویه و بویر احمد

هشتمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سال جاری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تیتر اول از استان کهگیلویه و بویراحمد؛کریم روزبهان مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان در این نشست گفت: این جلسه به منظور تسهیل امور و بررسی دقیق و رفع موانع تولید واحدهای تولیدی با حضور اعضای کارگروه، سرمایه گزاران واحدهای تولیدی مشکل‌دار و دستگاه هایی که مشکلات واحد تولیدی مرتبط با آن دستگاه است، تشکیل شد.

وی ادامه داد: این نشست ۶ دستور کار مهم داشت که پس از بررسی، امهال تسهیلات بانکی این واحدهای تولیدی تعیین تکلیف و رفع مانع گردید.

روزبهان اظهار داشت: در این کارگروه تصمیمات به گونه‌ای اتخاذ گردید که طبق شعار سال، رشد تولید و مهار تورم را در سطح استان داشته باشیم و بانک‌های عامل در این امر مهم، تمام توان خود را بکار گیرند که واحدهای واجد شرایط را حمایت کنند.

مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:مطابق رویه برگزاری ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، مشکلات واحدهای تولیدی، قبل از برگزاری جلسه کارگروه اصلی، در کمیته تخصصی توسط دستگاه های متولی (استانداری، صنعت معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، مدیریت و برنامه‌ریزی و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی) در دستگاه متولی با حضور اعضای مرتبط و واحد تولیدی مشکل‌دار و دستگاه های مرتبط با مشکل واحد تولیدی برگزار و موضوعات به دقت بررسی و رفع مانع خواهد شد.

روزبهان ادامه داد: چنانچه موضوع و مشکلات در این جلسه بطور کامل رفع نشود، موضوع با پیشنهاد کمیته تخصصی به کارگروه اصلی منعکس تا در جلسه اصلی کارگروه بررسی و تصمیم گیری شود.Screenshot_۲۰۲۳۰۹۱۰_۱۹۱۶۱۱_Photo Editor

انتهای پیام

 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا