بین الملل

استخراج دستکم ۹۰ مورد نقض آشکار حقوق بشر ازسوی رژیم صهیونیستی در غزه

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشورمان از استخراج دستکم ۹۰ مورد نقض آشکار حقوق بشردوستانه از سوی رژیم صهیونیستی در غزه خبر داد.

به گزارش تیتر اول، پیرحسین کولیوند در سومین جلسه شورای سیاست گذاری کنگره ۲۵۰۰ شهید امدادگر دفاع مقدس و مقاومت که ظهر امروز برگزار شد، گفت:  چندی پیش با پیگیری‌های جمعیت هلال احمر ایران کنگره بین المللی بشردوستانه باحضور ۴۵ رئیس جمعیت و به منظور حمایت از غزه برگزار شد. من معتقدم که نهضت صلیب سرخ و هلال احمر باید برای حمایت از مردم غزه به موضوع ورود کنند.

وی افزود: هدف ما از برگزاری کنگره شهدای امدادگر، زنده نگه داشتن یاد و پیام شهدا است. پیام شهدا را باید جدی تر دنبال کنیم و این پیام را به جوانان هلال احمری و سایر جوانان منتقل کنیم. با برگزاری کنگره شهدا، یاد شهدا را زنده می‌کنیم ولی مهم‌ترین هدف ما باید انتقال پیام شهدا باشد.

رئیس جمعیت هلال احمر ادامه داد: هلال احمر باید برای توقف جنگ در غزه اقداماتی انجام دهد و تاکنون دستکم ۹۰ مورد نقض آشکار حقوق بشردوستانه استخراج کرده است که باید مورد بررسی مجامع بین‌المللی قرار بگیرد.

انتهای پیام

نویسنده تحریریه علوم بین المللی

به عنوان نویسنده اخبار بین‌المللی، رویدادهای جهانی را به صورتی جذاب و تحلیلی برای شما به تصویر می‌کشم. با استفاده از تجربه و دانشم، شما را در جریان آخرین تحولات جهانی قرار می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا