استان ها

هزینه کرد ۱۰۰ میلیارد تومانی برای اینترنت پرسرعت در استان سمنان

تیتر اول/ سمنان استان سمنا از هزینه بیش از 100 میلیارد تومانی اینترنت پرسرعت در استان در سال گذشته خبر داده است.

سجاد محمدرضا هاشمی فرماندار سمنا در ادامه حرکت کاروان های راهیان نور به مناطق روستایی شهرستان مهدیشار و مردم منطقه کوهه حتیره، مردم را صاحبان اصلی انقلاب برشمرد و با اشاره به دولت سیزدهم در استان اعلام کرد. : از آوریل 1400 تا آوریل 1401 بحث بر روی آنتن های BTS بیش از 33 درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه مصوبات سفرهای شهرستان با جدیت پیگیری و بررسی می شود، گفت: مشکلات مطرح شده از سوی مردم منطقه خطیر کوه توسط کارگروه های تخصصی پیگیری می شود.

فرماندار سمناو همچنین راه اندازی سرویس اینترنت پرسرعت در روستای کمرودا را به مردم روستای کمرودا تبریک گفت و گفت: طی یک سال گذشته بیش از 100 میلیارد تن برای اینترنت پرسرعت در نقاط مختلف استان هزینه شده است.

وی با اشاره به مطالبات اهالی این روستا خاطرنشان کرد: مشکلات مربوط به پل بن بند و محورهای مواصلاتی این روستا حل و فصل می شود.

هاشمی افزود: تامین زمین برای اسکان، اجرای طرح های آبخیزداری و رسیدگی به محورهای مواصلاتی از اولویت های ما در روستای کمرودا است.

کشور با کمبود آب مواجه نیست اما …

در مجلس شورای اسلامی دکتر عباس گلرو، سخنگوی سمنان، مهدیشهر و سرخه این روستا را نماد قدرت و اقتدار کشور دانست.

وی با اشاره به مطالبات کلیدی مردم در حوزه انتخابیه سمنا، سرخه و مهدیشهرا افزود: گازرسانی به روستاهای حوزه انتخابیه مهمترین خواسته مردم در دوران مسئولیت من است.

سخنگوی سه شهرستان سمنان، مهدیشار و سرخه گفت: با دستور وزیر راه و شهرسازی پروژه مطالعاتی در محور شهمیرزاد – دوابه راه اندازی می شود.

دکتر گلرو با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب همواره بر مردم تاکید دارند، گفت: هدایت منابع اعتباری ملی به روستا یکی از رویکردهای اساسی مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا