جامعه

بُرد تشریفاتی شهرداری گرگان مقابل شباب الاهلی

بسکتبال سوپر لیگ غرب آسیا

تیم بسکتبال شهرداری گرگان سومین دیدارش را در مسابقات غرب آسیا با بُردی تشریفاتی به اتمام رساند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، تیم بسکتبال شهرداری گرگان امشب (سه‌شنبه)، در سومین بازی و تشریفاتی خود از مرحله نهایی رقابت‌های سوپر لیگ غرب آسیا به مصاف شباب الاهلی امارات رفت.

در پایان چهار کوارتر شاگردان مهران حاتمی توانستند با نتیجه ۸۵ بر ۷۵ این دیدار را با برتری پشت سر بگذارند تا نخستین بُرد خود را در این مسابقات دشت کنند. 

محمد جمشیدی با کسب ۳۵ امتیاز، ۴ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل ستاره بی چون چرای نماینده ایران در این دیدار بود. پس از او بهنام یخچالی دیگر بازیکنی بود که نقش زیادی در این نتیجه ایفا کرد و توانست در برگه میز داوران ۳۱ امتیاز را به نام خود ثبت‌کند. در سوی مقابل هم دِن میلر جونیور برای نماینده امارات ۲۳ امتیاز کسب کرد.

*نتایج کوارترهای این دیدار به شرح زیر است:

کوارتر نخست: ۲۱ بر ۱۷ شهرداری گرگان

کوارتر دوم: ۲۰ بر ۱۷ شباب الاهلی

کوارتر سوم: ۲۲ بر ۲۰ شهرداری گرگان

کوارتر چهارم: ۲۵ بر ۱۸ شهرداری گرگان

این در حالی است پیش از این شهرداری گرگان ۲ بازی ابتدایی خود مقابل کویت کلاب کویت و بی سی آستانه قزاقستان را واگذار کرد تا شانس صعود به جمع چهار تیم پایانی را از دست بدهد. نماینده ایران در پایان نیز با چهار امتیاز در رده سوم گروه خود ایستاد.

این مسابقات به صورت متمرکز در دوبی و به میزبانی تیم شباب الاهلی امارات برگزار می‌شود. ۸ تیم قرار بود در این رقابت‌ها حضور یابند اما به دلیل حضور نداشتن تیم چنای هیت هند، ۷ تیم در این تورنمت حضور دارند.

کارگروه خبری اجتماعی

نویسنده اجتماعی با تمرکز بر مسائل اجتماعی در کشورهای در حال توسعه و تلاش برای ارتقای زندگی اجتماعی در این مناطق.
دکمه بازگشت به بالا