حوادث

۲ دوست برای ازدواج با یک مادر و دختر، پدر خانواده را کشتند

آفتاب‌‌نیوز :

متهمان قتل مرد ثروتمند که در پی توطئه‌ای به خاطر عشق ممنوعه به قتل رسیده است پای میز محاکمه رفتند و جزئیات قتل فجیع را توضیح دادند.

متهمان که دو دوست هستند، به مادر و دختری دل‌ باخته بودند و برای رسیدن به عشق این دو دست به قتل پدر خانواده زدند.

یک سال قبل شرایط غیرمعمول یک چاه در وردیج و گرفتگی آن باعث شد مردم از آتش‌نشانی کمک بخواهند. با حضور ماموران در محل مشخص شد چاه دچار گرفتگی شده و یک جسد عامل این اتفاق است. به این ترتیب جسد بیرون کشیده شد. وضعیت جسد نشان می‌داد چند روزی از مرگ او می‌گذرد. این در حالی بود که پتوهای خون‌آلود هم در اطراف چاه دیده می‌شد. با حضور ماموران پلیس و بازپرس کشیک قتل، جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات آغاز شد. ماموران متوجه شدند چند روز قبل از حادثه به پلیس گزارش شده بوده مردی به نام احمد گم شده است.

وقتی ویژگی‌های جسد با مشخصات احمد مطابقت داده شد ماموران متوجه شدند جسد متعلق به احمد است و خانواده او را برای شناسایی خبردار کردند. با تشخیص هویت جسد، پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی عاملان قتل پی گرفت.

همسر و فرزندان احمد گفتند نمی‌دانند چه اتفاقی افتاده است. وقتی ماموران بیشتر تحقیق کردند متوجه شدند همسر و فرزندان احمد با او درگیری‌های شدیدی داشته‌اند و این اختلافات سال‌ها ادامه داشته. همچنین آنها دریافتند احمد یک مرد فوق ثروتمند است که خانواده‌اش از این ثروت بهره‌ای نمی‌بردند.

به این ترتیب همسر و فرزندان احمد بازداشت شدند. همسر احمد به نام روژین اعتراف کرد دو مرد به نام‌های سیروس و جمشید شوهرش را کشته‌اند. با این اطلاعات دو مرد بازداشت شدند و به قتل احمد اعتراف کردند.

سیروس گفت: من عاشق روژین شده بودم با اینکه نانوا بودم اما این زن مرا خیلی دوست داشت و درباره رفتارهای خیلی بد شوهرش برایم گفته بود. دوستم جمشید هم عاشق مینا دختر احمد شده بود. روژین به ما گفت اگر احمد را بکشیم دخترش با جمشید و خودش با من ازدواج می‌کند. شب حادثه روژین در خانه را باز گذاشت من و جمشید وارد خانه شدیم و بعد از درگیری با احمد او را با چاقو زدیم و بعد هم جمشید گلدان عتیقه را روی سر او شکست. وقتی احمد مرد، جسد را لای پتو پیچیدیم و با کمک روژین آن را به چاه در وردیج منتقل کردیم.

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به شعبه ۵ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. در ابتدای جلسه فرزندان مقتول برای متهمان درخواست اشد مجازات کردند. سپس روژین در جایگاه قرار گرفت و اتهام آمریت در قتل شوهرش و رابطه نامشروع را قبول نکرد و گفت: من فقط به سیروس و جمشید گفته بودم شوهرم را گوشمالی بدهند، قرار نبود او را بکشند. من اتهام را قبول ندارم.

سپس سیروس در جایگاه حاضر شد. او گفت: من 10 سال از روژین کوچک‌تر هستم، او با وعده یک میلیارد تومان پول و ماشین و خانه از من خواست شوهرش را بکشم. من و جمشید با هم این کار را کردیم. در را روژین باز کرد و ما وارد خانه شدیم و با هم احمد را کشتیم.

سپس جمشید در جایگاه ایستاد. او گفت: من به خاطر عشق این کار را کردم، چون می‌دیدم مینا چقدر ناراحت است و پدرش همیشه او را اذیت می‌کرد. روژین هم می‌گفت شوهرش بسیار آزارش می‌دهد و بچه‌هایش را اذیت می‌کند. من برای اینکه عشقم از دست پدرش خلاص شود این کار را کردم. البته من فقط گلدان را بر سر آن مرد شکستم و کار دیگری نکردم.

بعد از تکمیل گفته‌های متهمان، با توجه به اینکه علت تامه مرگ مشخص نشده بود، دادگاه یک بار دیگر پرونده را برای روشن شدن علت تامه مرگ به پزشکی قانونی منتقل کرد. بعد از برطرف شدن ایراد پرونده، رسیدگی به آن ادامه خواهد یافت.

تیم خبری حوادث

نویسنده حوادث با توانایی شناسایی ترندها و انتقال اخبار به زبان ساده هستم. تلاش می‌کنم تا خوانندگان را به روز با ترندهای روز دنیای اخبار نگه دارم.
دکمه بازگشت به بالا