صفر تا صد تولید محتوا و اهمیت سفارش تولید محتوای تخصصی
فضای رقابتی اینترنت به گونهای است که اغلب وبسایتها و کسب و کارهای آنلاین برای معرفی خدمات و محصولات و جذب مخاطبان به سایت خود چارهای جز این ندارند که محتوایی متناسب با نیاز مشتریان تولید کنند. سفارش تولید محتوا موضوعی است که در پاسخ به این نیاز به وجود آمده است. شما وقتی تولید یک محتوا را سفارش میدهید، در واقع تلاش میکنید که موتورهای جستجو مثل گوگل را قانع کنید که شما همان سایتی هستید که مشتری به دنبال آن میگردد.
تولید محتوای مناسب باید ویژگیهای داشته باشد که بتواند رتبه شما را در گوگل بالا ببرد. زیرا اغلب افراد فقط به نتایج صفحه اول صفحه اکتفا میکنند و اگر نتوانید به این صفحه راه پیدا کنید عملا نمیتوانید مخاطبان زیادی جذب کنید. این ویژگیها شامل انتخاب کلمات کلیدی مناسب، رعایت اصول سئو، یونیک و منحصر به فرد بودن است که در ادامه این مقاله به شرح کامل این موارد خواهیم پرداخت.
سفارش تولید محتوا چه اهمیتی دارد؟
قطعا اساسیترین دلیل برای برای سفارش محتوای مناسب، جذب مخاطبان به سایت شما و آگاهی دادن به آنها در مورد خدمات و محصولات شما است. بدون تولید محتوا، هیچ کس متوجه نمیشود که کسب وکار شما دقیقا چیست و چه خدماتی ارائه میدهید. شما با سفارش تولید محتوا متنی مخاطب را قانع میکنید که ارتباط گرفتن با سایت شما به نفع او است.
غیر از اهمیت محتوایی که ارائه میدهید، لازم است مطمئن شوید ظاهر و لحن محتوای شما جذاب است و تصویر روشنی از برند و کار شما به مخاطب ارائه میدهد. برای نوشتن جزئیات در مورد محصول یا خدمات خود در صفحه لندینگ و دیگر بخشهای سایت خود به اندازه کافی وقت بگذارید. تولید محتوا یک کار تخصصی است. لازم است که درباره اصول سئو آگاهی کامل داشته باشید و بتوانید با لحن روان و جذاب بنویسید. بسیاری از سایتها که اهمیت تولید محتوا را در جذب مخاطب درک و تجربه کردهاند، این کار را به یک تیم تخصصی تولید محتوا واگذار میکنند.
چگونه یک محتوای مناسب تولید کنیم؟
محتوای مناسب باید بتواند سایت شما را از دیگر سایتها متمایز کند و پیام درست و دقیقی را به مشتریهای شما انتقال دهد. موفقیت سایت شما در درجه اول با کیفیت و کمیت محتوای آن مشخص میشود. سایر اجزای سازنده سایت شما (گرافیک، تصاویر ادیت شده، ویدئوها و غیره) همه در درجه بعدی اهمیت قرار دارند. ثبت سفارش تولید محتوا همیشه باید با شناخت صحیح بازار شروع شود. ابتدا باید مشتریان بالقوه خود را شناسایی کنید و بدانید آنها چه کلماتی را جستجو میکنند.
بعد از این این مرحله باید مشخص کنید که چطور آنها را هدف محتوای خود قرار دهید. شعارها، اهداف و تبلیغات شما همه باید مشتری محور باشد. بعد از این که توانستید تشخیص دهید مشتریهای بالقوه شما چه کلمات کلیدی را جستجو میکنند میتوانید با یک تیم تولید محتوا ارتباط بگیرید و به آنها سفارش دهید که برای سایت شما محتوا تولید کنند. شرط داشتن یک سایت موفق تولید محتوای واضح، مفید و سرشار از کلمات کلیدی است که خدمات شما را به درستی معرفی کند. اگر برای سفارش تولید محتوا به کمک نیاز دارید میتوانید با ما تماس بگیرید.
سئو چیست و چه کمکی به سایت شما میکند؟
SEO مخفف عبارت Search Engine Optimizatio و به معنای بهینه سازی موتور جستجو است، سئو روشی است که باعث میشود موتورهای جستجو بتوانند به درستی تشخیص دهند محتوای شما در چه زمینهای نوشته شده است و آن را با جستجوی مخاطبان هماهنگ سازد. هدف سئو بهبود رتبه سایت شما در صفحه نتایج جستجوی گوگل است. طبعا همه افراد تمایل دارند سایت آنها در ردههای بالای گوگل قرار بگیرد. اگر قصد سفارش تولید محتوا سئو شده دارد باید توجه کنید که این نکات در محتوا رعایت شده باشد:
- شناسایی کلمات کلیدی مرتبط با جستجوی کاربران
- تراکم صحیح کلمه کلیدی و پخش متوازن آن در کل متن
- استفاده از تیترهای مناسب و پر جستجو
- تولید محتوای مفید و روان
- استفاده از لینکهای مناسب
اکنون سئو به عنوان یک فعالیت بازاریابی ضروری در نظر گرفته میشود و برای توسعه سایت چارهای جز استفاده از سئو نیست. برای سفارش محتوای سئو کافی است با ما تماس بگیرید.
اهمیت کلمه کلیدی در سفارش تولید محتوا
یکی از مهمترین موضوعات در سئو، استفاده مناسب از کلمه کلیدی است. کلمه کلیدی آن عبارتی است که مخاطبان جستجو میکنند تا محتوایی که میخواهند را پیدا کنند. شما باید این کلمات را پیدا کنید و در محتوای خود استفاده کنید. معمولا در یک محتوا از یک کلمه کلیدی اصلی و چند کلمه فرعی استفاده میشود. کلمه کلیدی اصلی محور تمام مقاله شما است که درباره آن مینویسید و حدود نیم تا یک درصد در متن تکرار میشود. کلمه کلیدی فرعی نیز بین یک تا سه بار در متن تکرار خواهد شد.
گوگل چگونه محتوای مناسب را تشخیص میدهد؟
یکی از امتیازهای تولید محتوای خوب این است که باعث افزایش بازدید سایت شما به کمک موتورهای جستجو مثل گوگل میشود. گوگل بیش از هر چیز به محتوای شما توجه میکند، به ویژه محتواهایی که مرتبا به روز میشوند. اگر میخواهید گوگل مخاطبان را به سایت شما بفرستد، سفارش تولید محتوایی که مردم دنبال آن هستند بسیار اهمیت دارد. وظیفه گوگل یافتن محتوای مرتبط برای مشتریان خود است. سعی کنید محتوایی سفارش دهید که گوگل بتواند ربط آن را به خواست مشتریهایش تشخیص دهد. چند مورد است برای رشد در رتبه بندی گوگل باید رعایت کنید.
- تعداد صفحاتی که در مورد محصولات و خدمات شما توضیح میدهد افزایش دهید. هر صفحه یک امکان ورود جدید به سایت شما است.
- از کلمات کلیدی مناسب استفاده کنید. از خود بپرسید مخاطبان بالقوه شما ممکن است درباره چه چیزی جستجو کنند؟
- سئو را بیاموزید یا از یک کارشناس سئو کمک بگیرید.
- سعی کنید شغل خود را به گوگل بشناسانید. هر چه تعداد مقالات، استفاده از کلمات کلیدی و بازدید از سایت شما بالاتر برود گوگل بهتر میفهمد زمینه کار شما چیست.
- محتوای مفید ارائه دهید. صرفا استفاده از کلمات کلیدی مهم نیست. مخاطب باید چنان جذب محتوای شما شود که حداقل چند دقیقه در آن بماند. اینکه مخاطب بلافاصله بعد از باز کردن صفحه را ببندد تاثیر منفی روی رتبه شما خواهد داشت.
جمعبندی
ارائه محتوای مناسب راهی است که اغلب صاحبان سایت و مشاغل اینترنتی برای جذب مخاطبان استفاده میکنند. محتوای تولید شده باید ویژگیهایی داشته باشد که بتواند توسط گوگل به درستی تشخیص داده شود. استفاده از کلمه کلیدی مناسب و رعایت اصول سئو از مواردی است که در تولید محتوا باید رعایت کنید. ما در این مقاله به شرح این موارد پرداختیم. در صورتی که برای بهبود سایت خود نیاز به سفارش تولید محتوا دارید میتوانید با ما تماس بگیرید.