بهترین های کسب و کارعمومی

چیکار کنم که پست هایم بیشتر لایک بخورد؟

روش های افزایش لایک در اینستاگرام

در اینجا میخواهیم از اینستاگرام و اهمیت Buy instagram likes صحبت کنیم، نحوه استفاده از آن را برای شما آموزش دهیم. اینستاگرام نه تنها در جهان بلکه این روزها در ایران نیز محبوبیت زیادی پیدا کرده‌است. عکس‌های اینستاگرامی هر روز چندین میلیون لایک می‌گیرند. در اینستگرام ممکن است شما اکانت شخصی داشته باشید یا نه امکان دارد برای فعالیت های تجاری استفاده می کنید. اما  هر آنچه برای همه مهم است افزایش فالوور واقعی و داشتن لایک بالا در اینستاگرام است. در این مطلب ترفندها و راهکارهای افزایش لایک اینستاگرام بیان می‌شود.

اما چه جوری میشه لایک ها را افزایش داد؟ افزایش لایک اینستگرام آنچنان هم سخت نیست با آسان برند همراه باشید تا این کار برایتان آسان شود پیشنهاد می کنیم مطلب 50 آموزش  افزایش فالوور اینستاگرام را هم از دست ندهید. خوب بریم سراخ خود مطلب. شما این ترفندها را انجام دهید تا پست ها و عکس های اینستاگرامی شما روزی 1000 لایک داشته باشد.

هفت روش افزایش لایک اینستاگرام

1) روش اول یعنی خرید مستقیم لایک اینستاگرام

که شما میتونید از سایت آسان برند خرید کنید و زحمت زیادی برای گرفتن لایک نکشید و این یک خدمات پولی از سایت ماست.یکی از راهکارهای افزایش فالوورها، اتصال اکانت این دو شبکه اجتماعی است. با اینکار دوستان و آشنایان شما در هر شبکه ای که باشند پروفایل شما را مشاهده خواهند کرد. می توانید با ارسال یک Status در فیسبوک، پیج اینستاگرامی خود را به دوستان فیسبوکی خود معرفی کنید.

2) هشتگ‌های محبوب

اگر در شبکه‌هایی مانند توییتر فعالیت کرده باشید، با اهمیت هشتگ ها آشنائید. با استفاده از هشتک در اینستاگرام می توانید باعث دیده شدن بهتر عکس ها و پست های خودتان شوید. البته به این مورد توجه کنید که هشتگ های مورد استفاده شما با موضوع پست و عکس شما در ارتباط باشد. استفاده هم زمان از هشتگ های زیاد و نامربوط در پست، نوعی گدایی لایک محسوب می شود و این بسیار نامطلوب است.

هشتگ در اینستاگرام چیست و چه کاربردی دارد؟

چگونه بفهمیم کدام هشتگ ها طرفدار بیشتری دارند و محبوب هستند؟ هشتگ را جستجو کنید و تعداد عکس های پیدا شده را مشاهده کنید. وقتی تعداد عکس های آن هشتگ بیشتر باشد یعنی این هشتگ جزء هشتگ های محبوب بوده و کاربران نیز آن را بیشتر جستجو می کنند. که چند نمونه از هشتگ های معروف فارسی بیان می شوند:

  • عکس
  • ویدئو
  • دابسمش
  • خنده
  • جالب
  • کلیپ
  • فوتبال
  • ورزش
  • خبر
  • لباس

3) از فیلترهای معروف اینستاگرام استفاده کنید

در زیر ده نمونه از از فیلترهای معروف اینستاگرام بیان می شوند. استفاده از این فیلترها نیز مانند هشتگها، که باعث میشود بیشتر دیده شوید و افزایش لایک داشته باشید.

  • Normal
  • Earlybird
  • X-Proll
  • Hefe
  • Rise
  • Valencia
  • Amaro
  • Brannan
  • Lomo-fi
  • Hudson

4) زمان های مناسب برای انتشار پست اینستاگرام

طبق آمارهای منتشر شده، شنبه ها ساعت 5 تا 6 بعد از ظهر، بیشتر کاربران اینستاگرام آنلاین هستند. همچنین روزهای سه شنبه الی پنج شنبه بین ساعت های ۳ تا ۴ بعد از ظهر،بهترین زمان است که می توان  لایک و کامنت بیشتری داشته باشیم. برای افزایش فالوور در اینستاگرام باید زمان های مناسب را با توجه به زمینه فعالیت خود شناسایی کنید و در آن زمان ها حضور بیشتری داشته باشید. توجه کنید که، در چند ساعت اول پس از ارسال پست ، کابران بیشترین کامنت را برای شما ارسال خواهند کرد. پس باید در آن زمان آنلاین باشید و حضور فعال تری داشته باشید.

شما به راحتی می توانید با اپلیکیشن های مختلف چندین عکس را در یک عکس جا دهید و آن عکس را در پروفایل خود ارسال کنید. طبق بررسی های انجام گرفته متوجه شدیم که اینگونه عکس ها معمولاً ۱۹٫۴۱% لایک بیشتر و ۲۲٫۰۴% کامنت بیشتری نسبت به عکس هایی که به صورت معمولی (۱ عکس در یک فریم) هستند دریافت میکنند.

5) افزایش لایک اینستاگرام با عکس های ترکیبی خوب جواب میده!

عکس های ترکیبی همراه با خلاقیت شما معمولاً ۱۹٫۴۱% لایک بیشتر و ۲۲٫۰۴% کامنت بیشتری نسبت به عکس های معمولی و تک فریمی دریافت می کنند. برای ترکیب عکس ها می توانید از برنامه هایی مانند Diptic استفاده کنید و چند عکس مختلف را در یک فریم قرار دهید. اینکار به عکس های شما جذابیت بیشتری می دهد. در نتیجه لایک بیشتری می گیرید.

6) در اینستاگرام نظر دهید تا دیده شوید

اگر به دنبال افزایش فالوور و لایک اینستاگرام هستید باید در پیچ های دوستان خود و افراد دیگر فعالیت بیشتر داشته باشید.مثلاً برای عکس ها و ویدئوهای دیگران کامنت بگذاریدکه با اینکار باعث میشود آنها ترغیب شوند از پروفایل شما بازدید می کنند. مدونید که لایک کردن نیز خوب است اما با کامنت گذاشتن برای کاربران دیگر، بیشتر ترغیب می شوند که به شما یه سری بزنند.

7) فالوور بیشتر، لایک بیشتر

برای افزایش لایک اینستاگرام ، فالوورهای خود را بیشتر کنید.شم ا میتوانیدبا استفاده از عکس های با کیفیت، عکس های چالشی، عکس های جذاب و داشتن پروفایل کاملو منحصر به فرد، از جمله مواردی است که باعث می شود فالوورهای زیادتری داشته باشید. اگر از اینستاگرام برای فعالیت های تجاری استفاده می کنید، اجرای مسابقه و یا ارائه تخفیف و خدماتی ویژه فالوورها نیز از دیگر روش های افزایش فالوور است. البته خرید فالوور و استفاده از ربات های افزایش فالوور نیز راهکار مناسبی برای افزایش فالوور های اینستاگرام است.  فالوور فیک اینستاگرام هرگز تصاویر شما را لایک نمی کند و زیر تصاویر یا ویدیوهایی که شما در صفحه اینستاگرامتان آپلود و منتشر می کنید، کامنت نمی گذارد. این یعنی تعاملی بین شما و این نوع فالوور بوجود نخواهد آمد.

بنابراین هدفتان جذب فالوورهای واقعی در اینستاگرام باشد. بهترین روش برای افزایش فالوور در اینستاگرام این است که کاربران اینستاگرام با تمایل خودشان پیج شما را دنبال و فالو کنند. که تکنیک های متفاوتی از جمله تبلیغ در سایر پیج های اینستاگرام و همچنین استفاده از ربات افزایش فالوور اینستاگرام مورد استفاده قرار می گیرد.

چگونه لایک پست‌هایمان را بیشتر کنیم؟!

«با یکی داشتم بحث می کردم، بحث مون بالا گرفت یهو گفت: تو چی می گی اصلا؟ من پست هام همه بالای 500 تا لایک می خوره! منو می گی :|» زیاد به خودتان فشار نیاورید. این لطیفه، برای بیشتر کسانی که اوقات فراغتشان را با تفریحات اینترنتی پر می کنند، حکم خاطره را دارد. خاطره ای که اصلا هم خنده دار نیست و بیشتر به کار خرد و خاکشیر کردن اعصاب می آید اما نگران نباشید، ما اینجا یک راهنمای گام به گام و مفید و جواب پس ده برای شما عزیزان بی لایک تدارک دیده ایم تا هم شما یاد بگیرید در جواب سوال معروف لنین که می گفت «چه باید کرد؟» چی جواب بدهید، هم اگر کسی خواست احیانا ناپرهیزی کند و نقدی، بحثی، تحقیقی درباره اوضاع داشته باشد، دست و بالش از حیث ماده خام و متریال چندان هم خالی نباشد.

·        فعال باشید

سایت هایی که قابلیت لایک دارند، همگی از نوعی هستند که شما باید مدام در صحنه شان حضور داشته باشید یا اینکه دست کم قبلا در سایت ها و نمونه های مشابه برای خودتان اسم و رسمی دست و پا کرده باشید؛ یعنی حداقل یک ۱۰ سالی توی وبلاگستان و گودر و امثال ذلک، یک نفس دویده باشید و خاک مانیتور خورده باشید و حالا، بسان حکمت «ز هر تخم برخاست هفتاد تخم»، لم داده باشید روی صندلی و به رویش جوانه هایی که قبلا توی خاک اینترنت کاشته اید نگاه کنید و کیفش را ببرید. در واقع، اینجا از آنجاهایی است که حق آب و گل و حرمت پیشکسوت حسابی رعایت می شود. بعد از آنها هم، حق (یعنی لایک!) با کسانی است که هر روز لِک و لِکی می کنند و فعال هستند، نه آنهایی که سالی یک بار به صفحه شان سرمی زنند. خب، آن سالی یک بار را هم نیایند دیگر. چه کاری است؟ والا!

·        محفلی باشید

توی زندگی معمولی هم همین است. تا نان به کسی قرض ندهی، توقع پس گرفتن نان سنگک خشخاشی دو آتشه، امری باطل و بیهوده ای است. اگر خودت لایک نکنی بهر کسی، چطور توقع داری که دیگران در روزگار بی لایکی و افتادگی، یار و مددکارت باشند؟ این است که تا توانی دلی به دست آور، برای این و آن یک کلیک بی قابلیت خرج کن، هر استادی درخواست دوستی داد، اکسپتش کن، … علی الخصوص با بزرگان عرصه لایک زیاد بپر. اگر می توانی با مالکان پانتئون لایک، رفاقتی به هم بزن وزیر پست هایشان ابراز ارادت و دوستی را فراموش نکن.

اگر هیچ کدام از اینها هم راه ندادند، دیگر حسین کلهر را که مهربان است و دل نازک، مد نظر داشته باش. این وسط اگر بتوانی تا ۴ و ۵ صبح بیدار بمانی، این بزرگانس ر چت شان (به فتح یا کسر چ، بسته به میزان ارادت) خلوت است و می توانید خواهش کنید یکی از پست هایتان را با تعریف و تمجیدی ضمنی، شیر کنند. خیلی ها همین طوری شهره عالمی شدند.

·        پرچانه باشید

از ابراز نظر درباره تمامی مسائل و حوادث و وقایع عالم خودداری نکنید که آدم های مؤدب و کم گوی و گزیده گوی، اصلا لایک خور ندارند. اگر می توانید نگاه متفاوتی به مسائل داشته باشیدو خوب بنویسید یا خوب و متناسب، تصویر مرتبط با موضوع پیدا کنید که چه بهتر. نمی توانید هم اصلا مهم نیست! مهم این است که بالاخره یک جوری آن صفحه روبرویتان را پر کنید. اینطوری هم فعال باقی خواهید ماند، هم صاحبنظر به حساب می آیید. حتی حرف و نظری هم اگر نداشتید، درباره خودتان بنویسید. در قید و بند حریم خصوصی نباشید، از افشاگری نترسید و پابلیک باشید. لایک خورش بالاست. ندیده اید طرف می نویسد: «می خواهم بروم گلاب به رویتان، دو دقیقه بعد برمی گردم، لایک به همه تون» و ملت ۱۶۰۰ تا لایک برایش می زنند؟

·        کول باشید

حکایت حالا نیست. عبید زاکانی ۶۰۰ سال پیش گفت: «رو مسخرگی پیشه کن و مطربی آموز/ تا داد خود از مهتر و کهتر بستانی». هنوز هم قاعده کار همین است. اگر خودتان نمک درونی دارید که هیچ، دیگر نیازی به خواندن این سطور ندارید و اصلا شما باید بیایید دست ما را بگیرید. اگر هم جزو دسته آدم های بی مزه طبقه بندی می شوید، باز نگران نباشید. از تمپلیت های زبانی پیش ساخته، مثل «از لحاظ، فیلان، اصن یه وعضی، …» استفاده کنید (حواستان باشد که «پ ن پ» دیگر دمده شده است.) خلاقیت در ساختن عبارت های بامزه جدید همیشه به کار می آید. استفاده از جمیع رفتگان هم برای خودش درصد لایک گیری بالایی دارد.

خسرو شکیبایی (موسوم به عمو)، حسین پناهی و ناصر عبداللهی به میزان خوبی پتانسیل لایکیده شدن دارند؛ حتی روی صفحه شخصی فیروز کریمی هم صدنفر پیدا می شوند که عکس این عزیزان کوچ کرده را لایک کنند.

یادتان باشد: کول ها خاطره بازی می کنند. اشتراک گذاشتن یک ویدئو از تیتراژ محل بهداشت، یا «نمی خوام مامان جون، بستنی ش خوشمزه تره» می تواند هزارتا لایک و ۶۰-۵۰ کامنت «اوخی، یادش به خیر» باریتان در پی داشته باشد. درمورد اینستاگرام هم اخیرا مشاهده شده که عکس سفره غذا و انواع و اقسام خوراکی ها، نشانه کول بودن محسوب می شود.

·        افراطی باشید

درست است که الان آقای روحانی سر کار آمده و دور، دور معتدل هاست اما یک لایک گیر واقعی کسی است که درباره هر موج یا موضوع اجتماعی، ورزشی، هنری، ادبی و بی ادبی اظهارنظرهای تند بکند. مهم نیست موافق هستید یا مخالف. مهم میزان موافقت و شکل مخالفت است. هر چه تندتر و افراطی تر، بهتر، یعنی لایک خورتر. آنهایی که با پرده دری و فحش و فضیحت لایک می گیرند از همین فرمول استفاده می کنند.

تجربه نشان داده عکس جنایت های جنگی ویتنام، کودک آزاری و نقض حقوق بشر در سودان جنوبی همیشه لایک خورده اند، ضمن اینکه از شما یک چهره منقبض و متفکر نشان می دهند که تن خیلی ها را سرد می کند. از طرفی باید دائم گوشزد کنید که در زمستان ماشین را بی هوا روشن نکنید، شاید یک پیشی ناز در انژکتور پیکان جوانان شما آرمیده باشد. پیدا کردن دو قطبی ها، طرفداری از یکی و علی الخصوص دشمنی با آن یکی سریع محبوبتان می کند. دو قطبی های معروف اینها هستند: فرهاد مجیدی و علی کریمی، کریس رونالدو و مسی، سعدی و کیارستمی.

·        سریع باشید

همانقدر که تیز بودن مهم است، تند بودن هم اهمیت دارد.معمولا اولین واکنش ها، اولین تحلیل ها و اولین بامزه بازی ها، تعداد لایک بسیار بیشتری دارند. طبیعتا بخشی اش به این خاطر است که پست های بعدی، همه باید بخشی از مطلب شان را صرف تایید یا جواب دادن به آن واکنش/ تحلیل/ مطلب اولی کنند و خود همین هم اسباب شهرت آن اولی است. این است که فرز باشید به خود بیایید، دست از این شکسته نفسی بردارید و فکر نکنید که تا وقتی به طور کامل در زوایای مختلف مساله ای غور و بررسی نکرده اید، نمی توانید نظر درست و درمانی درآن زمینه بدهید. درست و درمان کدام است اصلا؟ لایک را بچسب که خربزه هنوز و همچنان آب است.

·        امکانات جانبی داشته باشید

هنوز و در آستانه هزاره سوم هم ملت عقلشان به چشمشان است. اینجا هم سیرت زیبای ظاهر هیچ نیست، ای برادر صورت زیبا بیار. صفحه ای که تر و تمیز و گرافیکی باشد، احتمال لایکش به صورت مقاومت ناپذیری بالا می رود. شعروگرافی اگر بگذارید، ملت همینطوری قبل از سردرآوردن از معنای متن/ تصویر، ابزار لایک می کنند. اگر آدم معروف و سلبریتی باشید که دیگر هیچ، فریاد از مردن و زن برمی آید و اختیار کلیک از کف می رود.

هر چه تندتر و افراطی تر، بهتر؛ یعنی لایک خورتر. آنهایی که با پرده دری و فحش و فضیحت لایک می گیرند هم از همین فرمول ماستفاده می کنند. همین پیج آقای دکتر ظریف را ببینید. ایشان این صفحه را از عهد دقیانوس و به عنوان دومین کاربر بعد از مارک زاکربرگ داشتند، اما بعد از نطق جناب قاضی پور بود که یکهو لایک خورشان رفت بالا.

منابع :

 buzzoid.com

followerfabrik.de

دکمه بازگشت به بالا