دریافت بهترین نتیجه از انتشار رپورتاژ آگهی

همه افرادی که به دلایل مختلف سایتی را راه اندازی می کنند، در تلاش هستند تا آن را در صفحه اول گوگل قرار دهند. یکی از تاثیر گذارترین کارها، انتشار رپورتاژ آگهی می‌باشد. در صورتی که انتشار رپورتاژ به درستی صورت گیرد، مخاطبان زیادی از سایت شما بازدید خواهند کرد. در این مقاله قصد داریم تا راه حل‌های دریافت بهترین نتیجه از انتشار رپورتاژ را ارائه دهیم.

رپورتاژ اگهی چیست؟

به زبان ساده، رپورتاژ آگهی محتوایی است با تعداد کلمات مشخص، که در رسانه های مرتبط منتشر می شود. افراد بر اساس موضوع محتوا، برای آن کلمه کلیدی در نظر گرفته و در رسانه مدنظر به آن لینک می دهند. مخاطبان نیز از طریق لینک وارد سایت شده و به این ترتیب بازدید سایت افزایش می یابد.

مزایا رپورتاژ آگهی چیست؟

مزیت‌های به کار گیری و انتشار رپورتاژ آگهی بسیار زیاد است و تاثیر چشمگیری بر کسب و کار اینترنتی شما خواهد گذاشت. در ادامه به تعدادی از این مزیت‌ها اشاره خواهیم کرد.

افزایش اعتبار سایت و برند سازی

وقتی که شما یک رپورتاژ آگهی خوب و استاندارد منتشر می‌کنید، بسیاری از کاربران تمایل پیدا می‌کنند تا وارد سایت شما شوند و از آن بازدید کنند و مطالب موجود در سایتتان را مطالعه کنند. هر چقدر تعداد بازدید افزایش یابد به همان نسبت اعتبار سایت شما نیز افزایش پیدا می‌کند. در صورتی که دارای برند اختصاصی باشید، یک رپورتاژ خوب باعث شناساندن آن به سایر کاربران می‌شود و به این ترتیب برند شما تبلیغ خواهد شد.

بهبود سئو

برای ساخت بک لینک، بهترین روش انتشار رپورتاژ آگهی می‌باشد. اگر رپورتاژ شما برای مخاطب جذاب باشد، بر روی آن کلیک کرده و از طریق لینک داده شده وارد سایت شما خواهد شد. این کار نیز باعث می‌شود تا در صفحه اول گوگل قرار گیرید و دارای امتیاز شوید.

دیده شده رپورتاژ در بین کاربران

اگر اصول رپورتاژ سازی را بدانید و در صفحات مناسبی منتشر کنید به زودی تاثیرات آن را بر سایتتان مشاهده خواهید کرد. شما می‌توانید با انتشار رپورتاژ آگهی جذاب در کانال‌ها و سایت‌های مختلف، محتوای تولید شده در سایتتان را در معرض بازدید کاربران قرار دهید تا با یک کلیک تمایل به مطالعه و با بازدید از محتوای سایت را داشته باشند.

هزینه مناسب رپورتاژ آگهی

در میان تمام روش‌های تبلیغات، رپورتاژ اگهی هزینه بسیاری مناسب‌تری دارد و شما می‌توانید به وسیله آن و با هزینه کمتر، نتایج بهتری را دریافت کنید. اما لازم به ذکر است که به نسبت افزایش هزینه روش‌های مختلف تبلیغات، سایت‌های مطرح نیز نرخ لینک‌های فالو خود را افزایش داده‌اند.

اعتبار رپورتاژ اگهی در گوگل

در صورتی که محتوای سایت شما سئو خوبی داشته باشد و محتوا آن طبق استانداردهای گوگل باشد، در گوگل هم اعتبار کسب می‌کند. انتشار رپورتاژ آگهی خوب از این طریق نیز به نفع سایت شما عمل کند.

احتمال دیده شدن رپورتاژ آگهی

بر خلاف روش‌های دیگر تبلیغات، رپورتاژ آگهی برای همیشه در سایتی که قرار گرفته است می‌ماند و حذف نمی‌شود. به همین دلیل همواره تعدادی زیادی از افراد آن را مطالعه خواهند کرد و به سایت شما رجوع می‌کنند.

چه نکاتی را در نوشتن رپورتاژ آگهی رعایت کنیم تا بیشترین تاثیر را داشته باشد؟

همان طور که گفته شد برای تاثیر بیشتر یک رپورتاژ، باید آن را به صورت جذاب و ترغیب کننده بنویسید تا مخاطبان را به خود جلب کند. در ادامه نکاتی را ذکر می‌کنیم که می‌توانند در این امر موثر واقع شوند.

تعداد کلمات آورده شده در رپورتاژ

هر رسانه‌ای که قصد انتشار رپورتاژ آگهی در آن را دارید، بر اساس قوانین و ضوابط خود کار می‌کنند. برای مثال سقف کلمات برای برخی از رسانه‌ها هزار کلمه می‌باشد اما برخی دیگر ظرفیت کمتری را شامل می‌شود. اگر شما قصد داشته باشید برای موضوع محتواتان توضیحاتی بیش از هزار کلمه ارائه دهید که کامل و جامع باشد باید به قوانین همان رسانه دقت کنید.

آوردن اطلاعات کلی در محتوا و ترغیب مخاطب به بازدید از سایت

در برخی موارد باید موضوع محتوای سایتتان را به صورت کلی بیان کنید به طوری که کاربر برای دانستن اطلاعات بیشتر بر روی آگهی شما کلیک کرده و وارد سایت شما شود. برای افرادی که قصد معرفی کسب و کارشان را دارند، این روش مناسب می‌باشد و بازخورد خوبی دارد.

استفاده از محتوای جذاب و کاربردی

یکی از راه‌های افزایش بازدید سایت، ارائه محتوای جذاب می باشد. متنی که نوشته می شود باید از اصول نگارشی پیروی کند. پاراگراف بندی شود و مطالب به هم مرتبط باشند یا اصطلاحا به یک زنجیر وصل باشند.

محتوای شما باید به زبان ساده و راحت نوشته شود تا کاربر مجبور نباشد چندین بار مطالعه کند تا به موضوع پی ببرد. از کلمات سنگین و غیر قابل فهم استفاده نشود و از حاشیه پردازی دور باشد. چنین متنی برای مخاطب جذاب است و تاثیر زیادی در بازخورد انتشار رپورتاژ آگهی خواهد گذاشت.

تولید محتوا به کمک اطلاعات گزارشی

هنگام نوشتن متن تبلیغاتی سعی کنید از دادن اطلاعات کامل در مورد محصول خودداری کنید. به صورت طبیعی کاربران علاقه‌ای به تبلیغات ندارند. اما اگر به گونه خبری و گزارشی نوشته شود آن‌ها را ترغیب به کلیک کردن و مطالعه کامل خبر می کند.

انتخاب عنوان جذاب و متناسب

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در بازخورد انتشار رپورتاژ آگهی، عنوان جذاب و مناسب محتوا می‌باشد. همان‌طور که می‌دانید رپورتاژ در دسته بندی و صفحه اصلی منتشر می‌شود. در صورتی که برای آگهی خود یک عنوان خوب در نظر بگیرید، کاربران با مشاهده آن، کلیک کرده و وارد سایت شما خواهند شد. به این ترتیب به هدف خود خواهید رسید. پس عنوان مناسب و جذب کننده را فراموش نکنید.

معرفی محصول و خدمات اصلی

همان‌طور که گفته شد مخاطبان علاقه‌ای به محتوای تبلیغاتی ندارند. اما کسی که قصد معرفی محصول خود را دارد نیاز به تبلیغات دارد پس راه حل چیست؟ در این صورت بهتر است بخشی از محتوا جنبه تبلیغاتی داشته باشد. پس شما درکنار ارائه یک محتوای جذاب برای مخاطبان، به معرفی و تبلیغ محصول خود نیز می‌پردازید و بازدید سایتتان نیز افزایش مییابد.

انتشار لینک صفحات مهم سایتتان در رپورتاژ

از عوامل موثر در انتشار رپورتاژ آگهی، قرار دادن لینک صفحه مهم سایتتان در رسانه‌های دیگر می‌باشد. برای این کار شما باید پس از خرید بک لینک، لینک صفحه مدنظر سایتتان را به وسیله کلمه کلیدی مهم آن منتشر کنید. در این صورت است که سایت شما دیده می‌شود و در صفحه اول گوگل قرار می‌گیرد.

رپورتاژ آگهی، بهترین روش برای پیشرفت سایت شما

در این مطلب سعی کردیم تا نکاتی را در مورد انتشار رپورتاژ آگهی خوب و تاثیر گذار بیان کنیم. همانطور که گفته شد، شما می‌توانید با کمترین هزینه و با در نظر گرفتن نکات گفته شده بهترین بازخورد را از کاربران اینترنتی داشته باشید.

https://www.hamshahrionline.ir/news/635528/%D8%B1%D9%BE%D9%88%D8%B1%D8%AA%D8%A7%DA%98-%D8%A2%DA%AF%D9%87%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D8%A7

دکمه بازگشت به بالا