ورزش و نشاط

نماد معاملاتی پرسپولیس از شنبه گشایش می‌یابد

در زمان اطلاع رسانی؛

هواداران پرسپولیس می توانند از هفته آینده شانس خود را برای افزایش سهام خود امتحان کنند یا به جمع مالکان این باشگاه پرطرفدار تهرانی بپیوندند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه ای اعلام کرد: نماد «پرسپولیس 1» مربوط به باشگاه پرسپولیس پس از عرضه سهم از هفته آینده در فرابورس افتتاح می شود. هواداران و علاقه مندان زمستان گذشته کسانی که قصد دارند سهام باشگاه ها و سازمان های ورزشی پرطرفدار و پربیننده در ایران و پربیننده ترین تیم های ورزشی قاره آسیا را در اختیار داشته باشند با ثبت سفارش خرید شانس خود را برای این منظور امتحان می کنند.

همچنین سهامداران محترم با توجه به درج اطلاعات باشگاه در سایت کدال می توانند کارگزار نظارتی را تعیین کنند.

روند عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس اسفند ماه گذشته انجام شد. بر این اساس یک میلیارد و 34 میلیون و 840 هزار و 567 سهم شرکت فرهنگی ورزشی تخت جمشید (سهامی عام) در نتیجه حق تقدم با ثبت سفارش در هیئت مدیره نارنجی ها با نماد معاملاتی (پرسپولیس 1) پذیره نویسی شد. شرکت. بازار پایه بورس ایران.

این گزینه می تواند برای سهامدارانی که قصد افزایش سهم خود را دارند یا طرفدارانی که می خواهند در بین سهامداران باشند استفاده شود.

همچنین باشگاه پرسپولیس در نظر دارد با ایجاد ارتباط نزدیک با سهامداران خود در چند روز اخیر اداره امور سهامداران را ایجاد کند که در آینده نزدیک اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین کارشناسان بورس منتظر هستند تا اهالی فوتبال با توجه به باز شدن نمادهای معاملاتی پرسپولیس و استقلال به ارزش سهام و در واقع ارزش مالی دو باشگاه پی ببرند. می توان پیش بینی کرد این موضوع در روزهای آینده سوژه خوانش های کور اهالی فوتبال در شبکه های اجتماعی شود.

انتهای پست/

دکمه بازگشت به بالا