طراحی سایت شرکتی در کرج مناسب کارخانه ها و شرکت ها

ویترین کسب و کار شما برای حرفه ای دیده شدن طراحی سایت شرکتی از ملزومات همه بیزینس ها می باشد. شروع فعالیت های بیزینسی شرکت ها بدون ورود کردن به دنیای بزرگ دیجیتال و “طراحی سایت شرکتی“ به گونه ای نشدنی خواهد بود! قطعا شما به عنوان صاحب کسب و کار نیز این نیاز را احساس کرده اید و به دنبال یک طراحی سایت شرکتی حرفه ای هستید.

چرا به ساخت سایت شرکتی نیاز داریم؟

طراحی سایت شرکتی لازمه ی هر کسب و کاری  برای معرفی برند وهمچنین یکی از مهمترین المان ها ادامه مسیر بیزینس شماست، این پل ارتباطی بین شما و سایر رقیبان ، همکاران و مشتریان شماست ، پس نباید از آن غافل شد در این مجموعه با توجه به تمامی نیازی هایی که در یک وب سایت شرکتی وجود دارد میتوان شخصی سازی طراحی سایت شرکتی را با توجه به نیاز خاص شما طراحی کرد و توسعه داد. اگر قصد طراحی وب سایت شرکتی با ما در تماس باشید و از مشاوره رایگان با کارشناس طراحی سایت بهره مند شوید.

سایر نکات طراحی سایت شرکتی

تمامی نکاتی که در مورد طراحی سایت شرکتی باید بدانید !

چه کسب و کار هایی به سایت شرکتی نیاز دارند؟

به صورت کلی کسب و کار هایی که خدمتی را ارائه می دهند و یا شرکت هایی که روی فروش یک یا چند محصول خاص کار کرده و وارد کننده یا آن محصولات هستند برای بهتر دیده شدن به راه اندازی و طراحی سایت شرکتی در کرج احتیاج دارند. ممکن است خیلی از شرکت ها، خدمات یا محصولاتی را که ارائه می دهند یا می فروشند را عموم مردم نشناسند و ندانند که دقیقا آن محصول یا خدمات چیست، در چنین شرایطی یک وب سایت شرکتی می تواند بسیار برای کسب و کار مفید باشد و مشتریان را برای شما پرزنت کند.

علاوه بر موارد فوق اگر شخص خدمات یا محصولی را بخواهد تهیه کند اولین کاری که می کند آن را در گوگل سرچ می کند تا به خواسته خود برسد. در اینجا اگر شما سایتتان را سئو هم کرده باشید یعنی وب سایت شرکتی تان برای موتور جستجویی همچون گوگل بهینه شده باشد، مشتریان می توانند خیلی سریع شما را پیدا کنند به شرطی که کلمه کلیدی درستی را انتخاب کرده باشید و لینک سایت شما در جایگاه های بالا قرار گرفته باشد.

سایت شرکتی امکان فروش و ارائه محصول دارد؟

اگر به لیست قیمت طراحی سایت شرکتی که در بالای همین صفحه قرار داده ایم توجه کنید؛ متوجه خواهید شد که وب سایت شرکتی که ما ارائه می دهیم امکان پشتیبانی از افزونه ووکامرس را دارد، و این به معنی این است که در طراحی سایت شرکتی هم می تواند فروش محصول داشته باشد، زیرا بسیاری از شرکت ها علاوه بر شرکتی که ارائه می دهند فروش محصول هم دارند.

اما تفاوت طراحی وب سایت شرکتی با وب سایت فروشگاهی این است که سایت شرکتی تمرکز اصلی اش در صفحه فروشگاه و دسته بندی ها نیست بلکه بیشتر روی برگه هایی است که به عنوان صفحه فرود کاربران طراحی می شود که بتواند بازدید کننده را به مشتری تبدیل کند. در طراحی سایت شرکتی برای ارائه خدمات یا محصولاتشان لندینگ پیج طراحی می کنند بر خلاف بسیاری از سایت های فروشگاهی که صفحات فرودشان همان صفحه فروشگاه و دسته بندی ها است. علاوه بر اینها در طراحی سایت شرکتی از بابت دیزاین و طراحی هم به گونه ای است که حس و حال شرکتی بودن را به کاربران القا می کند.

فروش و جذب مشتری از سایت شرکتی چگونه است؟

برای جذب مشتری از طریق وب سایت شرکتی چند روش کلی وجود دارد که مهم ترین آنها: سئو، تبلیغات کلیکی در گوگل، تبلیغات بنری و نمایشی و… است. این روز ها بازاریابی از طریق موتور جستجو به دلیل نرخ تبدیل به فروش بالا محبوبیت زیادی دارد؛ سئو سایت و تبلیغات در گوگل در همین دسته بندی هستند، به خصوص سئو که افراد بیشتری به سمت آن می آیند تا بتوانند از طریق موتور جستجوی گوگل مشتری جذب کنند.

در سئو شما می بایست ابتدا کلمه های اصلی کسب و کار و طراحی سایت در کرج خود را انتخاب کنید و سپس با انجام فرایند هایی درون سایت و خارج از سایت رتبه خود را با کلمه کلیدی بهبود ببخشید، فرضا خدمات شما طراحی بنر می باشد و کلمه کلیدی خود را بر اساس میزان سرچ کاربران، سختی و رقابت در آن کلمه انتخاب می کنید و روی آن کار می کنید تا در نتایج برتر گوگل نمایش داده شوید در این صورت هر کاربری که آن کلمه را در گوگل سرچ کند سایت شما را در نتایج بالا خواهد دید. در حال حاضر شرکت ما خدمات سئو سایت را با بهترین قیمت در یک زمان مناسب آن به صورت تضمینی (رسیدن کلمات به صفحه اول) انجام می دهد. برای اینکه اطلاعات بیشتری از این خدمات کسب کنید صفحه سئو سایت شرکتی را ملاحظه کنید.

ویژگی های منحصر بفرد سایت های شرکتی

یکپارچگی در طراحی سایت شرکتی

در زمان طراحی وب سایت شرکتی باید یکپارچگی در محتوا و طراحی در بخش های مختلف سایت احساس شود، مثلا استفاده از رنگ های سازمانی یکی از نکاتی است که می تواند نشان دهنده این یکپارچگی باشد، علاوه بر رنگ مواردی مثل سبک تصاویر، فونت ها، لحن محتوا و… نیز بسیار تاثیرگذارند.

هدایت کاربر به صفحه هدف

شما باید یک مسیر برای کاربرتان در نظر بگیرید، ابتدا باید مشخص کنید که صفحه هدف شما کجاست، از آنجایی که اغلب سایت های شرکتی فروش محصول ندارند پس صفحه هدف آنها صفحه تماس با ما یا لندینگ پیج هایی است که توسط شما طراحی شده است تا کاربر بتواند در طراحی سایت شرکتی با شما ارتباط برقرار کند و سفارش خود را انجام دهد، در ساخت سایت شرکتی CTA ها (فرخوان های اقدام) نقش کلیدی ای را ایفا می کنند و می توانند باعث افزایش نرخ بازدید کننده به مشتری شوند. طراحی CTA ها باید به گونه ای باشد که کاربر را ترغیب به انجام یک کنش کند که به صفحه هدف شما انتقال یابد هرچند که باید به این نکته هم توجه کرد که استفاده نامناسب از این فراخوان ها نه تنها باعث کمک به طراحی سایت شرکتی و وب سایت شما نمی شود بلکه ممکن از به وب سایت شرکتی شما آسیب هم بزند.

طراحی UI و UX مناسب

رابط کاربری یا همان Ui که مخفف User interface است در واقع به ظاهر کلی سایت شما اعم از: رنگ ها، تصاویر و دیگر مواردی که به زیباسازی طراحی سایت شرکتی و وب سایت شرکتی شما کمک می کند گفته می شود. و باعث می شود وقتی کاربر به سایت شما می آید از سایت و صفحه شما لذت ببرد و اما UX که همان تجربه کاربری یا User experience است بیشتر مربوط به مواردی همچون چینش منطقی المان ها، روانشناسی رنگ های به کار رفته در وب سایت شرکتی شما و همچنین استراتژی هایی برای افزایش بازدید و یا فروش و… در یک طراحی سایت شرکتی بسیار مهم است که به این دو مورد اهمیت داده شود و در طراحی هرچه بهتر سایت شرکتی با توجه به اصول UI و UX اقدام شود.

بهینه سازی سرعت سایت

بهینه بودن سرعت وب سایت شما یکی از مهم ترین عناصر برای ورود یوزر و کاربر جدید به وب سایت شرکتی شما و از آن مهم تر باقی ماندن کاربر در سایت و همچنین تبدیل شدنشان به مخاطب است که این بهینه سازی سرعت در طراحی سایت شرکتی ما با کیفیت هر چه تمام تر انجام می شود.

این بهینه سازی سرعت به طرق مختلفی از جمله بهینه سازی کد های سایت و یا کامپرس کردن مدیا هایی که در وب سایت شرکتی خود آپلود کرده اید.

برای بررسی دقیق و پس از آن بهینه کردن سرعت سایت از ابزار های مختلفی مانند gtmetrics کمک می گیریم و همانطور که پیش تر گفته شد، پارامتر سایت شما را در جیتی متریکس بین a تا c رسانده و نگه می داریم.

اجرا پروتکل امنیت ssl

ssl که مخفف Secure Socket Layer است، یک روش و راه حل عالی برای برقرار کردن یک ارتباط امن بین سرویس گیرنده و سرویس دهنده است . با اجرای این پروتکل اطلاعات شما در طول انتقال محرمانه باقی می مانند و همچنین راه حلی مناسب برای جلوگیری از حملات سایبری و ضد ربات هاست.

اجرای این پروتکل برای هر سایتی به خصوص سایت های شرکتی (به دلیل اعتباری که می خواهید وب سایت شرکتی شما داشته باشد) لازم است و امروزه حتی بیش از نیمی از افراد سایت هایی با پیشوند http که معنای نداشتن گواهی ssl  است را باز نمی کنند.

چند زبانه کردن وب سایت

از دیگر امکاناتی که طراحی سایت ما در اختیار شما می گذارد، امکان چند زبانه کردن وب سایت شرکتی شماست. با این امکان شما می توانید به راحتی هر چه تمام تر در تجارت های بین المللی شرکت کنید و نام شرکت خود را به دیگر کشور ها بشناسانید. با این روش دیگر نیازی نیست صرفا کاربرانی با زبان فارسی را در وب سایت خود بپذیرید و می توانید کاربرانی از کشور های دیگر و با زبان مادری متفاوت مثل انگلیسی، عربی، ترکی و … را هم در وب سایت خود ساپورت کنید و کسب و کار خود را تا خارج از مرز های سرزمین مادری تان گسترش دهید.

نصب ابزار های آنالیزی

در طراحی سایت و همچنین سئو سایت ابزار هایی چه از طرف خود گوگل و چه از طرف شرکت های معتبر وجود دارند که با کمک آن ابزار ها می توانیم از سایتمان تحلیلی مناسب داشته باشید و بدانیم باید بر کدام بخش های وب سایتمان بیشتر تمرکز کنیم و یا کدام خطا ها را برطرف کنیم.

در طراحی سایت شرکتی ما این ابزار ها اعم از : گوگل آنالیتیکس،گوگل سرچ کنسول و … بر روی وب سایت شما نصب و راه اندازی می شوند و شما می توانند به صورت لحظه ای از آمار وب سایت خود مطلع شوید.

نتیجه گیری

اگر شما هم دارای یک کسب و کار شرکتی هستید به هیچ عنوان تاثیر بی نظیر داشتن وب سایت شرکتی را بر روی اعتبار کسب و کارتان و همچنین بر روی افزایش کاربران و در پی آن افزایش فروش دست کم نگیرید و بر این نکته آگاه باشید که سایت شما مثل امضا و نماینده شماست، پس به زیبایی و صد البته کارآمد بودن آن دقت و توجه لازم را داشته باشید.

طراحی سایت چیست؟

طراحی سایت به ساخت و راه اندازی وب سایت هایی گفته می شود که در اینترنت نمایش داده می شوند. و معمولاً به جنبه های تجربه کاربر و توسعه وب سایت اشاره می کند تا توسعه نرم افزار.

طراحان سایت در گذشته بر طراحی وب سایت برای مرورگرهای دسکتاپ متمرکز بودند. با این حال، از اواسط دهه 2010، طراحی برای مرورگرهای موبایل و تبلت اهمیت روز افزونی پیدا کرده است.

یک طراح وب روی ظاهر، چیدمان و در برخی موارد محتوای یک وب سایت کار می کند. برای مثال، ظاهر به رنگ ها، فونت ها و تصاویر استفاده شده مربوط می شود و  به چگونگی ساختار و طبقه بندی اطلاعات اشاره دارد . یک طراحی سایت خوب باید  برای استفاده کاربر راحت باشد و همچنین از نظر زیبایی شناسی نیز گیرا باشد و نسبت به نوع کاربری که به سایت مراجعه می کند طراحی را انجام دهد. بسیاری از صفحات وب با تمرکز بر سادگی طراحی شده اند، به طوری که هیچ اطلاعات و عملکرد اضافی که ممکن است حواس کاربران را پرت یا سردرگم کند ظاهر نشود.

طراحی ریسپانسیو سایت

متداول ترین روش ها برای طراحی وب سایت هایی که هم در دسکتاپ و هم در موبایل به خوبی کار می کنند، طراحی واکنش گرا و ریسپانسیو است. در طراحی رسپانسیو محتوا بسته به اندازه صفحه نمایش به صورت پویا تغییر می کند . جهت حفظ اعتماد و تعامل کاربر بسیار مهم است که چیدمان طراحی سایت تا حد امکان هماهنگ با انواع دستگاه ها مانند ، تبلت ، موبایل ، دسکتاپ و غیره  باشد .

تجربه کاربری یا (UX) و طراحی تجربه کاربری چیست؟

UX به احساس و تجربه کاربر از کار با اجزای مختلف سایت اشاره دارد و به جنبه های تعامل کاربر با هر بخش می پردازد. موضوع طراحی UX این است که وب سایت ما به گونه ای طراحی شده است که هر بخش به راحتی در دسترس کاربران باشد و کار با هر بخش آسان باشد و راحتی کاربر در نظر گرفته شود.

البته این فقط یکی از جنبه های طراحی UX بود. جنبه دوم مربوط به مدیریت و راهنمایی کاربر است. اینکه چگونه کاربران را به صفحه دلخواه خود هدایت می کنیم و  به عنوان یک کاربر اهداف ما را در سایت دنبال می کند. در واقع بعد دوم تجربه کاربری به مدیریت و هدایت کاربر از لحظه ورود به سایت تا لحظه رسیدن به هدف که می تواند خرید محصول یا هر چیز دیگری باشد اشاره دارد.

هنر طراحی UX  در طراحی سایت به گونه ای است که باید بهینه ترین تجربه کاربری ب را ارائه دهند. اگر این توصیف گسترده به نظر می رسد، به این دلیل است که ماهیت طراحی UX بسیار گسترده است. ایجاد UX بهینه شامل درک روانشناسی، طراحی تعامل ، تحقیقات کاربر ، و بسیاری از رشته های دیگر است.

به طور کلی، UX طراحی تجربه کاربری را می توان به 3 جزء تقسیم کرد: ظاهر، احساس و قابلیت استفاده .

رابط کاربری یا (UI) و طراحی رابط کاربری چیست؟

UI مخفف User Interface Design است. در اصل UI طراحی بخشی از یک وب سایت یا اپلیکیشن است که کاربر می بیند و بیشتر به جنبه گرافیکی موضوع توجه می کند. طراح رابط کاربری نحوه ظاهر هر بخش را تعریف می کند تا ظاهر مناسبی به وب سایت بدهد.

طراحی رابط کاربری با کمک طراحان گرافیک سایت و برنامه نویسان فرانت اند پیاده سازی شده است. طراحی رابط کاربری مهم است زیرا کاربر به طور مستقیم با آن در تعامل است و مردم تمایل ندارند به وب سایت هایی با رابط کاربری ضعیف اعتماد کنند.

انواع طراحی رابط کاربری (UI) در طراحی سایت

همانطور که گفته شد رابط کاربری نقطه ای در طراحی سایت است که کاربر با آن در تعامل است. با این حال، اکثر مردم فکر می کنند که UI رابط گرافیکی نرم افزار است. اما جالب است بدانید که طراحی رابط کاربری تنها به طراحی گرافیکی ختم نمی شود. نرم افزار ها دارای رابط کاربری به سه صورت هستند:

  • رابط کاربری گرافیکی: رابط کاربری با ظاهر و احساس بصری، شبیه به همان رابط کاربری گرافیکی ویندوز که می توانید در ویندوز کنترل کنید.
  • رابط کنترل صدا: کنترل نرم افزار با صدای کاربر، مانند دستیارهای صوتی هوشمند از جمله الکسا.
  • رابط مبتنی بر حرکت: نرم افزار که با حرکات بدن کاربر کنترل می شود ، مانند بازی های واقعیت مجازی.

چرا طراحی وب سایت مهم است؟

مشتریان بالقوه ای که در اینترنت نام تجاری شما را جستجو می کنند و چیزی پیدا نمی کنند، ممکن است فکر کنند که شما از پیشرفت و  قرار گیری در دنیای جدید کسب و کار عقب افتاده اید. و یا حتی اگر آنها جستجو کنند و وب سایتی پایین تر از حد معمول پیدا کنند، این تصویر را خواهند داشت که شما چندان به شرکت یا محصول خود اهمیت نمی دهید. هر نوع ارتباطی که در سایت قرار است شروع شود را می توانید با طراحی سایت حرفه ای به یک رابطه عالی و سودمند تبدیل کنید.

دکمه بازگشت به بالا