یک لیوان دلستر ده‌ها میلیون تومان خسارت زد

یک لیوان هیجان ده ها میلیون تومان هزینه داشت

صاحب مغازه دلالی پس از سوء تفاهم با چند سارق و نوشیدن یک لیوان شادی از دست خودروی خود شرمنده و گیج شده و باعث تصادفات زنجیره ای با خودروی خود شد.

به گزارش بورن؛ چند روز مانده به اردیبهشت امسال دو مرد و یک زن جوان به عنوان خریدار وارد نمایندگی در مسعودیه شدند و برای خرید اجناس با مدیر فروشگاه صحبت کردند و چند روزی نقل مکان آنها به دلالی ادامه داشت.

این افراد با وجود جلب اعتماد مدیر فروشگاه، اقدام به خرید رابطه جنسی در فروشگاه وی نکرده و با صاحب فروشگاه رابطه دوستانه برقرار کردند.

ظهر روز آخر کارگزاری، مردان یک لیوان هیجان به صاحب فروشگاه دادند و صاحب مغازه دقایقی پس از نوشیدن دلستر بی حال شد.

مالباخته این پرونده درباره ادامه این پرونده به خبرنگار تیتر اول گفت: بعد از نوشیدن دلستر فکر می کنم حدود یک ساعت و نیم خوابم برد. یکی بیدارم کرد و به من گفت چرا اینقدر خوابیدی که فهمیدم روی سنگفرش مغازه ام خوابیده ام، هنوز نمی دانستم چه اتفاقی افتاده است، سپس با همان پایه حرا سوار وانت پیکانم شدم تا سوار شوم. چیزی .

وی افزود: سپس در بزرگراه آزادگان دو بار به سمت گاردریل رفتم اما دوباره کنترل خودرو را در دست گرفتم و بعد از دقایقی ضربه خوردم و گفتم برای خرید از مواد مخدر و مشروبات الکلی استفاده نمی کنم.

وی ادامه داد: نزدیک محله ما لحظه ای از لاینی که در حال رانندگی بودم به لاین مقابل رفتم و با سه خودرو برخورد کردم که در مقابل تعمیرگاه متوقف شدند و در این بین تعمیرکار با یک خودرو نیز یک تصادف جدی.” به شدت مجروح شدم و مدت زیادی در بیمارستان بودم.

پس از این تصادفات به کلانتری رفتم و هنوز نمی دانستم چه اتفاقی برایم افتاده است و چند ساعتی در کلانتری بودم، سپس آزاد شد و صبح روز بعد پس از رفتن به مغازه، به خودم و به من گفتم چرا این کار را کردم؟” من این کار را کردم، و یک بطری لذت را دیدم، جایی که آن را یاد گرفتم. ته بطری دلستر قرص بود و در نهایت به کلانتری رفتم و ماجرا را توضیح دادم. در این حادثه حدود 10 میلیون تومان کالا از فروشگاه من به سرقت رفت که تنها یکی از خودروهای آسیب دیده حدود 60 میلیون تومان و خودروی من حدود 30 میلیون تومان ارزش داشت.

با شکایت متقاضی به کلانتری 157 مسعودیان، اقدامات پلیسی برای شناسایی و دستگیری متهمان پرونده آغاز شد و چند روز پیش یکی از متهمان پرونده دستگیر و تلاش برای دستگیری دیگری ادامه دارد. دو متهم

دکمه بازگشت به بالا