فرهنگ و هنر

سهم لرستان از صنعت توریسم بسیار بسیار ناچیز است

تیتر اول/ لرستان نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی از سهم اندک لرستان از صنعت گردشگری انتقاد کرد.

دکتر یحیی ابراهیمی در گفت وگو با تیتر اول، اظهار کرد: طی شش سال گذشته لرستان به عنوان استانی که توسعه آن را کشاورزی رقم زد، متأسفانه نه در کشاورزی و نه در صنعت توسعه نیافته و ظلم مضاعف وارد استان شده است. شد.

لرستان می تواند استانی مفید و کارآمد از نظر توسعه کشاورزی باشد

وی با اشاره به اینکه این صنعت از هر کجا که بخواهند آب مورد نیاز است، ادامه داد: لرستان آب، هوا و خاک خوبی دارد و استان می تواند نقش مفید و موثری در توسعه بخش کشاورزی داشته باشد.

سخنگوی سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: صنعت لرستان به ویژه در حوزه های کشاورزی می تواند پویایی و تحول را برای استان به ارمغان بیاورد.

سهم لرستان از صنعت گردشگری بسیار بسیار ناچیز است

ابراهیمی افزود: صنعت گردشگری لرستان با وجود داشتن 5000 عتیقه و گردشگری ثبت شده، شاید قطب گردشگری غرب کشور باشد اما متاسفانه اقدامات خاصی صورت نگرفته است.

وی گفت: متاسفانه سهم لرستان از صنعت گردشگری بسیار بسیار ناچیز است و آن هم در حالی است که استان دارای منابع و اشیای عتیقه زیادی است.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: بخشی از بحث اشتغال در استان با توسعه صنعت گردشگری قابل حل بود.

ایجاد صنایع تبدیلی می تواند بخشی از اشتغال استان را از بین ببرد

ابراهیمی گفت: در بخش کشاورزی با ایجاد صنایع تبدیلی می توان بخشی از اشتغال استان را از بین برد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه صنعت و در بخش های مرتبط با کشاورزی در حوزه اشتغال مانند شهرستان دلفان، بخش های شهرک کود شیمیایی مربوط به صنایع شیمیایی است تا بتوانیم در هر دو صنعت رونق داشته باشیم. و صنعت. کشاورزی و حذف بخشی از اشتغال.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا