بین الملل

حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین تیتر اول ، رسانه های صهیونیستی صبح پنجشنبه گزارش دادند که رژیم به حملات تجاوزکارانه خود به خاک لبنان در مرز جنوبی این کشور با فلسطین اشغالی ادامه می دهد.

دقایقی پیش یدیف زیتون ، خبرنگار نظامی مجله یدیعوت آحرنوت صفحه توییتر وی نوشت: “ناوشکن های نیروی هوایی اسرائیل ظهر به شلیک موشک پاسخ دادند.” [چهارشنبه]آنها اکنون به اهدافی در جنوب لبنان حمله می کنند ».

گزارش های اولیه حاکی از آن است که جنگنده های F-16 رژیم صهیونیستی مناطق جنگلی در حومه العایشه در جنوب لبنان را هدف قرار داده اند.

تلویزیون المنار به نقل از منابع امنیتی لبنان نوشت: “روز پنجشنبه (5 اوت 2021 ، به وقت محلی) ، ساعت 12:40 صبح ، هواپیماهای دشمن اسرائیلی دو حمله به منطقه دمشق در حومه محمودیه و حومه شهر انجام دادند. از حریا. “آنها عایشه را در جنوب لبنان انجام دادند.”

این حملات توسط نماینده ارتش اسرائیل نیز تأیید شد بیانیه ، بیانیه وی گفت: “امشب ، هواپیماهای جنگی به مناطقی از لبنان حمله کردند که دیروز از آنجا موشکی به سمت اسرائیل شلیک شد.” هواپیماهای جنگی همچنین هدف دیگری را در منطقه ای که قبلاً موشک به اسرائیل از آن ارسال کرده بودند ، هدف قرار دادند. “

در این بیانیه آمده است: “دولت لبنان مسئول آنچه در سرزمین خود می گذرد است.” ارتش اسرائیل در مورد ادامه حملات به اسرائیلی ها و حکومت آن هشدار داده است ».

ظهر چهارشنبه ، رسانه های صهیونیستی پس از شلیک سه موشک ، صدای آژیر هشدار دهنده موشک در شهر اشغالی شمال فلسطین در نزدیک مرز لبنان را گزارش کردند. (بیشتر ببین)

انتهای پیام /


دکمه بازگشت به بالا