ورزش و نشاط

آقای نیکخواه‌بهرامی! رئیس فدراسیون را به جای شبکه 3 نقد کنید

طبق گزارش ها شفاف، سومین و آخرین بازی های پنجره انتخابی تیم ملی بسکتبال به پایان رسید ، در حالی که تیم ملی کشورمان ابتدا برابر قطر و سپس مقابل عربستان سعودی و به عنوان رهبر جاده پیروز شد. جام آسیا شد.

اما در خلال بازی ها ، کاپیتان تیم بسکتبال صمد نیکخواه بهرامی در صفحه شخصی خود علیه شبکه سوم سیما به دلیل پخش نشدن بازی تیم ملی و پخش ولز و سوئیس در یورو ، به شدت از سیما انتقاد کرد. .

کاپیتان تیم ملی این اقدام شبکه 3 را بی اعتنایی به بسکتبال و تیم ملی آنها دانست اما شاید فراموش نکرده یا به خاطر نیاورد که سران فدراسیون نسبت به مسئولان رادیو و تلویزیون نسبت به مسئولان این شبکه بی تفاوت بودند. به طور معمول بسکتبال. آنها هزینه کردند.

رئیس فدراسیون بسکتبال در مصاحبه ای با رسانه ملی در سال 1997 در مورد پخش برخی از مسابقات بسکتبال ، گفت: “تعامل خوب با صدا و سیما ما داریم ، اما ما در تلاشیم وب سایت فدراسیون و اینستاگرام را توسعه و به روز کنیم تا بتوانیم رقابت را به کسانی که به آن علاقه مند هستند و وابستگی آنها به صدا و سیما – بیایید کمش کنیم

یک دلیل منطقی برای این مکالمه وجود داشت که در آن زمان مشخص بود ، زیرا با توجه به وضعیت فعلی اینترنت ، چگونه یک طرفدار بسکتبال می تواند 40 دقیقه یک بازی زنده را تماشا کند؟ یا سایر علاقه مندان به این رشته از راه دور بیشتر دست ها روستاهای فاقد دسترسی به اینترنت در اینستاگرام چگونه باید فدراسیون بازی ها را دنبال کنند؟

آقای نیکخواه بهرامی! وقتی این سخنان را یک مدیر بسکتبال ایرانی می گوید که سعی دارد وابستگی خود را به رادیو و تلویزیون کاهش دهد ، چگونه انتظار دارید که شبکه های تلویزیونی ، به ویژه تیم ملی ، بازی های تیم ملی را مطابق میل شما و با شما هواداران این رشته پخش کنند. ؟ اول از همه ، تقصیر را باید در قلب خانواده بسکتبال و مسئولان آن جستجو کرد.

دکمه بازگشت به بالا