ورزش و نشاط

فدراسیون دوچرخه سواری ۸ ماه خانه به دوش!/ داوری: پیگیر فعالیت مجدد پروژه ساختمان هستیم

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: هر زمان نقدینگی وزارت ورزش تأمین شود ، آنها یک میلیارد برای تکمیل ساخت فدراسیون پرداخت می کنند.

افشین داوری در گفت وگو با تیتر اول با بیان اینکه یک میلیارد دلار هزینه بازگشایی پروژه ساختمان جدید فدراسیون را برای وزارت ورزش هزینه می کند یا خیر گفت: وزیر با نظر مساعد خود دستور پرداخت یک میلیارد دلار را داده است و ما برای دستیابی سریعتر و فعال سازی مجدد این موضوع را پیگیری می کنیم. پروژه. وقتی نقدینگی وزارت ورزش تأمین شود ، قطعاً به ما پرداخت می شود.
وی افزود: پس از پرداخت پول باید مطالبات پیمانکار را پرداخت کنیم و بخشی از کار را فعال کنیم. البته ما در آن زمان جلسه ای با پیمانکار ، ناظر و صندوقدار داشتیم اما هنوز توافق نامه ای برای از سرگیری نداشتیم. با این حال ، ما در تلاش هستیم که در اسرع وقت شروع کنیم

* ما در پیروی از پروتکل ها مشکلی نداریم

داوری در پاسخ به سوالی در مورد شروع اردوها در اردوگاه نمونه و اینکه فدراسیون از ماه ژوئن حدود شش محل اردو را اشغال کرده است ، از نظر شیوع ویروس کرونوئر نگران کننده نیست ، گفت: از این نظر مشکلی وجود ندارد. حتی اگر مشکلی پیش نیاید ، اردوی جوانان و دوچرخه سواری در سبزوارا برگزار می شود. گیلانز همچنین برای برگزاری اردوی پیست آمادگی خود را اعلام کرده است. استانهای دیگر نیز با ما تماس گرفته و آمادگی خود را برای برگزاری اردوها اعلام کرده اند ، اما با توجه به اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی ، ما همکاری خود را افزایش داده و با استانهایی که شرایط لازم را دارند همکاری خواهیم کرد.

* ماجرای تست دوپینگ دو دوچرخه سوار با عجله منتقل شد

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری با بیان اینکه هر دو نفر از اعضای تیم در تست های دوپینگ دیر رسیدند و این مسئله باعث ایجاد ذخیره شد گفت: در ورزش ، رقابت محدودیت هایی دارد و این ماهیت ورزش است. برخی با عجله س theالات را تحویل دادند. وادا اصولی را تعیین کرده است که همه ما از آن پیروی می کنیم. وقتی اردوها شروع می شود ، ما زمان ، مکان و اسامی افراد در نادو را اعلام خواهیم کرد و همه ورزشکاران می دانند که یک ناظر می آید ، در غیر این صورت تخلف محسوب می شود. در هر دو مورد ، ناظران می دانستند که کجا هستند و در نهایت بررسی کردند. اما موضوع به گونه ای منتقل شد که برخی از علاقه مندان به دوچرخه را نگران کرده است. به هیچ وجه مشکلی پیش نیامد و همه دوچرخه سواران چک کردند و ناظران هیچ شکایتی نداشتند.
* هیچ اطلاعیه ای درباره شروع ثبت نام داوطلبان دریافت نکرده ایم

قاضی همچنین در مورد زمان شروع ثبت نام داوطلبان گفت: ما زیر مجموعه وزارت ورزش هستیم و هر زمان آنها به ما اطلاع دهند کار خود را شروع خواهیم کرد. هنوز به ما اطلاع داده نشده است.

* ما برای آماده شدن برای مسابقات المپیک تورنمنت هایی را در نظر داریم

وی در مورد اینکه آیا فدراسیون می تواند از نظر مالی تیمی را به مسابقات قهرمانی آسیا بفرستد یا خیر ، در پاسخ به سوالی دیگر ، توضیح داد: ما حتی به مربیان گفتیم چند تورنمنت خوب در دنیا برای سهمیه المپیک در نظر بگیرند تا بتوانیم یک یا دو رقیب بفرستیم. امیدوارم ما خدمات خوبی را برای راننده ایرانی برای شرکت در بازیهای المپیک فراهم خواهیم کرد. من با ورزشکاران در تماس هستم و هفته آینده قرار است با فرانک پرتوآذر دیدار کنم و درباره برنامه های او صحبت کنم

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا