آشنایی با بهترین شرکت طراحی دکوراسیون اداری

آشنایی با بهترین شرکت طراحی دکوراسیون اداری

در این مقاله ابتدا به بررسی ویژگی ها و راه های انتخاب بهترین شرکت طراحی دکوراسیون اداری بعلاوه معرفی 10 تا از بهترین شرکت های طراحی دکوراسیون اداری در ایران به همراه مشخصات (شامل آدرس،تلفن و…) و در ادامه به تعریفی از طراحی دکوراسیون اداری و نکات و اصول مهم و اساسی مربوط به آن می پردازیم.

یکی از استعدادهای تخصصی تر که اکثر معماران و طراحان داخلی از آن بی اطلاع هستند، طراحی داخلی اداری است. احتمالاً می دانید که طراحی داخلی یک فضای اداری، تجاری یا ساختمان اداری نیاز به تجربه و دانش بیشتری نسبت به طراحی داخلی یک خانه دارد. چیدمان دفاتر و فضاهای تجاری باید خواسته های مشتریان و کارکنان را در نظر بگیرد.

علاوه بر اینکه محل کار افراد به منزله خانه دوم آنهاست، یکی از مسائل اصلی مدیران و طراحان داخلی در طراحی دکوراسیون اداری مدرن ساده و کاربرپسند بودن آن است. هنگام طراحی فضای کار مدرن، باید به عناصر حیاتی مانند رنگ، نور، مبلمان و تجهیزات کاربردی اهمیت دهید. سبک های مدرن، مینیمال و صنعتی یکی از محبوب ترین انتخاب ها برای طراحی داخلی اداری هستند زیرا به حداکثر رساندن فضای اتاق نزدیک می شوند.

در نظر گرفتن نیازهای مشتریان و کارکنان در بهترین شرکت های طراحی، دکوراسیون اداری باید به جذابیت زیبایی شناختی و عملکرد فضای کار نیز توجه زیادی داشته باشد. همه این عوامل – طرح رنگ، فضای سبز، چیدمان میز و دسترسی سریع به فایل ها – تأثیر مثبتی بر بهره وری کارکنان دارند.

تقسیم بندی بخش های یک ساختمان های اداری

اگر تصمیم به تغییر طراحی داخلی یک اداره را دارید باید از تمام بخش های متصل به آن آگاهی داشته باشید تا ضمن در نظر گرفتن بهترین استفاده از محوطه و فضاهای کوچک متصل به آن استفاده کنیم. نیازها و خواسته های مربوطه را بیایید و به دست بهترین شرکت های طراحی دکوراسیون اداری بسپارید.

مانند همه مکان‌های دیگر، دفاتر دارای بخش های کوچکی هستند که می‌توانند برای ایجاد یک محیط اداری که در آن وظایف روزمره انجام شود، ترکیب و متصل شوند. موارد زیر معمول ترین و مهم ترین این بخش ها هستند:

  1. 1. ورودی
  2. 2. پذیرش (میز منشی)
  3. 3. مسیرهای دسترسی و راهروها
  4. 4. دفاتر
  5. 5. اتاق مدیریت
  6. 6. اتاق کنفرانس

بهترین شرکت های طراحی دکوراسیون اداری

بهترین شرکت های طراحی دکوراسیون اداری با سالها تجربه در دنیای واقعی قادر به توسعه و اجرای هر نوع دکوراسیون تجاری یا اداری با استفاده از بهترین متریال و با قیمتی کاملاً در دسترس می باشد.

10 تا از بهترین شرکت های طراحی دکوراسیون اداری در ایران را بشناسید

شرکت معماری نکستا دیزاین

(یکی از بهترین شرکت های طراحی دکوراسیون اداری)

استودیو معماری نکستا دیزاین چندین سال است که به صورت حرفه ای در زمینه ی معماری با رویکردی نوین فعالیت می کند. در این راستا تیمی خلاق و جوان گرد آمدند تا معماری نوین و کارامد را به جامعه ارايه دهند و با ایجاد فضای معماری متناسب با فرهنگ و اصول معماری و در نظرگرفتن روانشناسی سلیقه کارفرمایان، آثار مجللی خلق کند. نکستا دیزاین همواره در جستجوی ایده های نو و خلاقانه است تا طراحی دکوراسیون اداری و اجرای متمایز، همراه با صرفه جویی در هزینه ها را مطابق با نظر مشتری خود طراحی و فراهم آورد. این شرکت مجرب و قابل اعتماد یکی از بهترین شرکت های طراحی دکوراسیون اداری در ایران می باشد.

شرکت معماری و دکوراسیون طرح پرداز پایا

گروه طراحی پایا خدمات گسترده ای از جمله دکوراسیون داخلی صفر تا صد انواع پروژه های مسکونی، اداری، نمایشگاهی، فروشگاهی، مشاوره و طراحی دکوراسیون اداری، بازسازی، تولید و نصب پارتیشن و طراحی و ساخت را ارائه می دهد. از محصولات انجام بیش از 100 پروژه که طراحی، تولید و با موفقیت اجرا شد، دانش و اصالت همکاران این مجموعه را به رخ می کشد. پایا معماری منطقه شما را متحول می کند و با بازآفرینی فرهنگ و شیوه زندگی، تجربه ای بی نظیر را ارائه می دهد.

شرکت طراحی سرو پارس

این شرکت با به کارگیری مواد اولیه، لوازم جانبی مناسب و اجرای بر اساس طرح های روز دنیا، با تکیه بر طراحان جوان و تخیلی، در نظر گرفتن و توجه به عنصر خلاقیت، توانایی ویژه ای در ارائه طرح ها و مفاهیم بدیع به مصرف کنندگان دارد. طبق استانداردهای بین المللی، به طور مداوم توانسته است مفاهیم مفهومی تایید شده توسط مشتریان را به بهترین وجه عملی کند.

این شرکت با اجرای طرح‌های دکوراسیون اداری بدون لطمه‌ای به کالیبر ساخت‌وساز خود، به طور مداوم سفارشات مشتریان را انجام داده است.

شرکت معماری و طراحی معماری سفید

گروه معماری سفید در سال 2017 در پاسخ به نیازهای کنونی معماری اداری کشور عزیزمان با بهره گیری از تعدادی فارغ التحصیل از موسسات معماری و طراحی اداری که قبلاً در شرکت های معتبر مشاوره و پیمانکاری تجربه کسب کرده بودند شروع به کار کرد. برای طراحی داخلی اداری، مرمت ساختمان های تاریخی، بازسازی تجاری و نمای ساختمان تاسیس شد.

شرکت معماری و طراحی آرک مایان

این گروه بیش از 20 سال پیش فعالیت خود را در زمینه معماری داخلی ساختمان، دکوراسیون اداری و طراحی منظر آغاز کرد و در طول این سال ها با بهره گیری از مهارت و دانش مهندسین صاحب نام و زیبایی شناختی، همواره در فضاسازی موفق بوده است. این شرکت از یکی از بهترین شرکت های طراحی اداری است.

شرکت استودیو معماری فراز

یکی از بهترین شرکت های معماری و طراحی دکوراسیون اداری، استودیو معماری فراز برندی است که خدمات خود را در زمینه معماری و طراحی داخلی منازل، ویلاها، ادارات و مراکز تجاری ارائه می دهد. این کسب و کار مطابق با حرفه خود فعالیت می کند. او تاکنون پروژه های موفق متعددی را خلق کرده و به پایان رسانده است. هدف اصلی این شرکت ارتقای استانداردهای زندگی و شرایط زندگی برای همه گروه های اجتماعی است. تیم های مدیریتی و طراحی استودیو معماری فراز در این زمینه تخصص کافی دارند. وجود پروژه های اداری خیره کننده و موثر در کارنامه این شرکت نشان از کالیبر کار در این مجموعه دارد.

شرکت معماری و طراحی چیداپس

شرکت معماری و طراحی چیداپس دارای سال ها تجربه در زمینه طراحی اداری و یکی از بهترین شرکت های دکوراسیون اداری می باشد. این سازمان متشکل از افراد با دانش بالا در زمینه های مهندسی و طراحی اداری می باشد.

به همین دلیل، او توانسته است در طول سال ها رزومه ای چشمگیر برای خود بسازد. هدف شرکت چیداباس ایجاد معماری و طراحی داخلی دفتر به گونه ای است که به مالکان کمک کند تا دیدگاه های خود را درک کنند.

کارکنان این سازمان از هماهنگی عناصر جهان طبیعی، زبان رنگ، اشکال هندسی و استفاده بهینه از فضا آگاه هستند. آنها می توانند با در نظر گرفتن همه چیز در نتیجه، خانه و محل کار را طراحی کنند.

شرکت طراحی نما سبز

شرکت نماسبز در سال 1388 در تهران تاسیس شد و مجموعه ای از خدمات را در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منازل، مشاغل و ادارات ارائه می دهد. این سازمان طی ده سال گذشته صدها پروژه در زمینه های دکوراسیون داخلی، دکوراسیون منزل، دکوراسیون اداری و دکوراسیون تجاری و خرده فروشی طراحی و اجرا کرده است و یکی از بهترین شرکت های طراحی اداری می باشد.

شرکت معماری و طراحی رامسین

پس از تاسیس شرکت معماری و دکوراسیون داخلی رامسین در سال 1385، با تلاش مستمر مدیریت و کادر فنی خود، پس از کسب دانش و تجربه لازم در زمینه طراحی داخلی و خارجی، به یکی از بهترین شرکت های طراحی در بخش اداری تبدیل شد.

این دفتر با بهره گیری از کارشناسان مجرب و آگاه در حوزه های عمران، معماری، تاسیسات برق و مکانیک و همچنین بهره گیری از کارکنان فنی واجد شرایط، بالاترین استانداردها و لذت بخش ترین لحظات را برای شما رقم خواهد زد.

ویژگی های بهترین شرکت طراحی دکوراسیون اداری

یکی از مهم ترین عواملی که باید در هنگام انتخاب بهترین شرکت طراحی دکوراسیون اداری در نظر گرفت، تعادل مشتری است. به یاد داشته باشید که رزومه یک شرکت به عنوان سرنخی برای موقعیت رهبری آن است. مشتریان کوچک، یک کسب و کار را از مدیریت ابتکارات پیچیده باز می دارد.

به نظر شما بهترین شرکت های طراحی داخلی چه ویژگی هایی دارند؟

دانش و مهارت اولین و حیاتی ترین ویژگی برای کسب و کار دکوراسیون داخلی اداری است. این نادرست است که فقط یک طراح شایسته برای یک شرکت کار کند. درعوض، طراحان متعددی باید در بهترین شرکت طراحی اداری پست های رهبری مختلفی را داشته باشند. در نتیجه ذکر سوابق تحصیلی و رزومه اعضای شرکت حائز اهمیت است. طراحان باید به روز، مبتکر و کاملاً از استانداردهای بین المللی آگاه باشند. در غیاب مهارت و درک، حتی بهترین شرکت طراحی اداری بی معنی است.

حتی اگر بهترین شرکت طراحی داخلی را انتخاب کنید، اگر معیارهای مورد نیاز توسط کسب و کار رعایت نشود، باز هم ضرر می کنید. تمام الزامات قانونی در مورد اصول کار باید رعایت شود. به عبارت دیگر، شما باید روند کاری تیم مشاوره شرکت را جویا شوید. عامل کلیدی که باید هنگام انتخاب یک شرکت طراحی دکوراسیون اداری در نظر بگیرید صداقت مالی است. بزرگترین شرکت طراحی دکوراسیون دارای فاکتور فروش رسمی است و ما در تمام مراحل توجیهات مناسب را ارائه می دهیم. شفافیت مالی یک مفهوم کلیدی در این زمینه است. اگر شرکتی اصرار دارد که از هزینه نهایی اطلاع نداشته باشد و به طور مستمر هزینه های اضافی از شما دریافت می کند، بهتر است از شرکت خودداری کنید زیرا آن شرکت قابل اعتماد نیست.

بهترین شرکت طراحی دکوراسیون اداری پیشنهادی را به شما ارائه می دهد که برای شرایط شما ایده آل است. بنابراین، یکی از مهم ترین عواملی که باید در هنگام انتخاب بهترین شرکت دکوراسیون اداری در نظر بگیرید، تعادل مشتری است. به یاد داشته باشید که رزومه یک شرکت به عنوان سرنخی برای موقعیت رهبری آن است. یک ساختار مشخص برای یک شرکت در نظر گرفته می شود اگر مشتریان آن برای انجام وظایف اصلی آنقدر کوچک باشند.

راهنمای انتخاب بهترین شرکت طراحی دکوراسیون اداری

حال نوبت می رسد به تکنیک هایی که در انتخاب شرکتهای طراحی داخلی باید به کار بگیرید.

بودجه شما چقدر است؟

در هر صورت بودجه شما در حوزه طراحی داخلی حرف اول را می زند و به نوعی هرچه بیشتر خرج کنید بیشتر غذا می خورید.از آنجایی که این کسب‌وکارها پول و زمان زیادی را برای رشد خود سرمایه‌گذاری کرده‌اند، وقتی بودجه محدودی دارید، نباید بهترین شرکت دکوراسیون اداری را انتخاب کنید. قبل از هر اقدامی در مورد بودجه خود، اطلاعات لازم را برای انتخاب داشته باشید.

نمونه کار بسیار مهم است!

به آنچه گفته شده و شنیده شده بسنده نکنید; بلکه نمونه های هر شرکت دکوراسیون اداری را ببینید. اطمینان حاصل کنید که نمونه کارها به بهبود تصمیم گیری شما کمک می کنند. یک شرکت هر چه تعداد نمونه های بیشتری از کارش ارائه کند، گسترش می یابد و امتیاز بیشتری کسب می کند. سعی کنید بیشتر به نمونه کارها توجه کنید. در واقع، برای شما کاملاً مفید است و به عنوان حکم رزومه یک شرکت عمل می کند.

مجوزهای تخصصی شرکت را مطالعه کنید!

یکی از مهم ترین مواردی که قبل از انتخاب باید به آن توجه کرد، مجوزهای تخصصی یک شرکت معماری و طراحی دکوراسیون اداری است. در واقع باید بررسی کنید که آیا کسب و کاری که انتخاب کرده اید دارای مجوز طراحی است یا خیر. آیا او دارای مجوز کار مورد نیاز است؟ آیا شرایطی وجود دارد که کسب و کار بتواند یک فاکتور رسمی برای مشتری ارسال کند؟ این عوامل به دانش شما در مورد مجوزهای شرکت می افزاید.

 

دکمه بازگشت به بالا