چگونه پودر گلوتامین را مصرف کنیم؟

راه استفاده از گلوتامین انتخاب زمان مناسب است، یعنی بعد از کار سخت، زمانی که عضلات ضعیف، ملتهب و یا سیستم ایمنی ضعیف هستند، از آن استفاده کنید.

برای استفاده از پودر گلوتامین، باید یک پیمانه از آن را با مایع یا غذای سرد یا دمای اتاق مصرف کنید. نحوه مصرف مکمل های گلوتامین باید گفت که هرگز نباید مکمل گلوتامین را به نوشیدنی های گرم یا گرم اضافه کنید زیرا گرما باعث از بین رفتن پودر گلوتامین یونیورسال نوتریشن می شود.

استفاده از گلوتامین

خوردن گلوتامین در تمرینات و ورزش های قدرتی در روز تمرین شدید – یک وعده صبح، یک وعده گلوتامین بعد از صبحانه و یک وعده بعد از تمرین. در روزهایی که ورزشکار در حال استراحت است، یک مکمل گلوتامین بعد از صبحانه و یک وعده قبل از خواب مصرف می شود. گلوتامین باید به گونه ای مصرف شود که دوز آن برای بدن مناسب باشد، این مصرف برای ورزشکاران و افراد عادی متفاوت است.

توجه به این نکته ضروری است که اگر فردی بر اساس فاکتورهای تغذیه ای مقادیر کافی پروتئین، کربوهیدرات و ریزمغذی های مختلف بدن را تامین نکند، مصرف مکمل های گلوتامین به تنهایی تاثیر قابل توجهی بر بدن نخواهد داشت.

نحوه مصرف پودر گلوتامین باید بین 3 تا 5 گرم باشد و اگر در هر وعده یک فنجان مصرف شود برای ورزشکار کافی است.

نحوه استفاده از گلوتامین و کراتین

نحوه استفاده از گلوتامین و کراتین از مصرف مکمل های کراتین و گلوتامین با هم یا نزدیک یکدیگر خودداری کنید. این دو مکمل به همان ناقلان در بدن متکی هستند و مصرف این دو مکمل با هم باعث کاهش اثر بخشی یکی می شود. کاهش یا حذف شده است.

نحوه استفاده از گلوتامین و پروتئین

روش مصرف دوره ای گلوتامین و پروتئین اختصاصی و در مواردی است که باید به آن توجه ویژه ای شود. لازم به ذکر است که استفاده از هر دو مکمل منجر به عضله سازی می شود با این تفاوت که جذب پروتئین آب پنیر در بدن سریعتر است.

چگونه از گلوتامین استفاده کنیم؟

برای اطلاع از نحوه استفاده از گلوتامین، تحقیقات بالینی نشان می دهد که مصرف مکمل های گلوتامین و غذاهای پر پروتئین و کم کربوهیدرات قبل از خواب می تواند باعث افزایش ترشح هورمون رشد و همچنین سطح تستوسترون در بدن شود، پس این کار را انجام دهید. ، نحوه مصرف گلوتامین باید گفت که می توانیم قبل از خواب این مکمل را به صورت یک دوز مصرف کنیم.

همچنین مصرف گلوتامین بعد از استراحت و پس از بیدار شدن از خواب طولانی مفید است. زیرا تا مدت ها مواد مغذی به بدن نمی رسد و در نتیجه ماهیچه ها از بین می روند. با یک صبحانه غنی از گلوتامین به راحتی می توانیم از روند کاهش عضله جلوگیری کنیم.

بسته به نیاز بدن، مصرف گلوتامین ممکن است دشوار به نظر برسد، اما می توانید به راحتی آن را با مخلوط کردن آن با غذا یا نوشیدنی خود و مصرف آن غنی کنید.

گلوتامین با هر وعده غذایی به طور جداگانه مصرف می شود، مثلاً اگر هنگام صبحانه مصرف شود، آن را با آب سبزیجات یا نوشیدنی های دیگر مخلوط می کنند، در حالی که معمولاً قبل یا بعد از ورزش با آب مخلوط می شود.

مطالعه گلوتامین بسیار مهم است تا اثر خود را از دست ندهیم، برای اینکه اثر خود را از دست ندهیم، مکمل گلوتامین پودر شده را با نوشیدنی یا غذا در دمای اتاق مخلوط کرده و مصرف کنیم، توجه داشته باشیم که غذا نخورد. داغ باش

پاسخ: مصرف مکمل های گلوتامین بسیار آسان است، نباید بیش از حد مجاز از این مکمل استفاده کنید، اثر معکوس خواهد داشت و باعث آسیب عضلانی می شود.

لازم است نحوه مصرف گلوتامین را بدانید و بدانید که مصرف گلوتامین می تواند تا حدی آسیب عضلانی ناشی از فعالیت های ورزشی را معکوس کند و از آسیب بیش از حد عضلانی در بدن جلوگیری کند. علاوه بر این باید بدانید که این ماده سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و التهابات بدن را به سرعت التیام می بخشد.
برای خرید مکمل بدنسازی با ما تماس بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا