استان ها

ثبت‌‌نام بدون آزمون در بیش از 40 رشته‌ کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی اقلید

رئیس شعبه اقلیدس دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد؛

غلامرضا صابری در مصاحبه با خبرنگار خبری اقلید خبر داد ، ثبت نام بدون کنکور برای 45 برنامه کارشناسی و کاردانی در دانشگاه آزاد اسلامی ، واحد اقلیدس و کالج سام آغاز شده است: متقاضیان ثبت نام در دانشگاه آزاد اسلامی ممکن است 15 تیرماه برنامه گزارش نتایج منطقه با پذیرش ، ثبت نام و انتخاب رشته.

وی اضافه کرد: ثبت نام برای این دوره ها بدون کنکور در مقاطع کاردانی و کارشناسی ، به طور مداوم و مداوم و براساس سوابق دانشگاهی ، از روز یکشنبه 26 مرداد آغاز شده و تا پایان دوشنبه یکشنبه شهریورماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس شعبه اقلیدس در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: داوطلبان می توانند تا تاریخ 2 شهریور به وب سایت مرکز به آدرس www.azmoon.org مراجعه کنند ، ابتدا برای دریافت راهنمای ثبت نام و پس از مطالعه و کسب اطلاعات در صورت تمایل و واجد شرایط دریافت کارت اعتباری هستند. ، ثبت نام کرده و یک فیلد را انتخاب کنید.

صابری اضافه کرد: شعبه اقلیدس دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1986 تاسیس شد و هم اکنون 60 دوره دارد. این مناطق دانشگاهی بصورت کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دو دوره دکترا هستند. در زمینه علوم پزشکی ، پرستاری و بهداشت مدرسه در این دانشگاه تأسیس می شود.

وی یادآور شد: شعبه اقلید دانشگاه آزاد اسلامی با 18 آزمایشگاه و کارگاه آموزشی پیشرفته و آموزشی ، 30 هزار کتاب تخصصی و عمومی و 3 میلیون و 200 هزار متر مربع مطب ، مراکز آموزشی ، پژوهشی ، رفاهی و ورزشی و ورزشی و 12 هزار فارغ التحصیل از یکی است. واحد قدیمی ترین دانشگاه آزاد اسلامی منطقه.

رئیس شعبه اقلیدس دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: اساتید علوم انسانی ، پزشکی ، فناوری ، مهندسی و کشاورزی در این دانشگاه ، دانش محوراختراعات ، نوشتن مقاله ، نوشتن کتاب و همچنین ایجاد پروژه هایی در داخل و خارج از دانشگاه ها در معتبرترین مجلات و کنفرانس های بین المللی فعال هستند.

صابری اظهار داشت: فرصت های ویژه دانش آموزان از جمله فرصتی برای دانشجویان برای پرداخت حق بیمه متغیر به سازمان تأمین اجتماعی و بهره مندی از مزایای تأمین اجتماعی در طول تحصیل و گرفتن سوابق بیمه پس از مدرسه ، ارائه آموزش و آموزش رایگان و کوتاه مدت و بلند مدت برای شهدا و شهدای بالای 25 سال. علاقه و کمک هزینه ویژه برای خانواده ها ، اعضای نیروهای مسلح و خانواده های آسیب دیده از بهزیستی.

انتهای پیام / 4078/4062 /

دکمه بازگشت به بالا