رمضان؛ فصل استجابت حاجات بندگان

اخبار/خراسان رضوی ماه رمضان; می تواند از زمان به زمان در دست خداوند و بندگان خود را به منظور انجام این کار, آن را به صحبت و من با او در ابدی نور از جهان است. نفس کشیدن.

“نماز از این روز هفدهم از ماه رمضان”

“این اهدنی فیه لصالح الأعمال واقـض لی فیه الحوائج والآمال یا من می توانم پیام در یک کشور خارجی او التفسیر والسؤال یا عالما بما فی خارج از کتاب با در نظر گرفتن علی محمد وآله الطاهرین”.

“خدایا در این روز مرا به منظور درخواست, راهنمایی سفر و حاجتها و آرزوهایم را برآورده ساز, شما نیاز به در شرح و سوال بنده را عشق است. اوه خدا چه در جهان است که آگاهی یک ترفند از بدن خود او باید باشد”.

“شب دعا” هفدهم ماه رمضان

دو رکعت در قالب یک حمد و در ایالات متحده و با توجه به دوم مداحی و 100 بار توحید را بخوانید و سلام به 100 بار لا اله الا الله, او گفت:.

در این شب هفدهم شب از زندگی چیزهایی است که شب بخش از پیامبر(p. b. u. ثانیه) با لشکر کفار قریش در بدر و در روز جنگ بدر بود و در واقع به حق بهره وری از بخش, از آن خواهد شد در پاسخ به ظفر گفت: عالی فتوحات اسلام در نتیجه محققان همچنین می گویند که در آن روز اگر آن است که یک موسسه خیریه و پس از شکر خدا و عبادت در شبش نیز به خوبی خواهد شد.

نویسنده می گوید که روایات بسیار وارد شد که در آن شب بدر حضرت علي(ع. b. u. ثانیه) اصحاب گفت: بلوط, این شب برای این که ما باید برای رفتن به خارج را به خوبی آب بکشید تا بر روی با آرام نگه داشته و هر گونه حرکت در آن از آن خواهد شد. حضرت یوسف(ع) ” سیاه و سفید برداشت به طلب آب بیرون رفت و شب بود و سرد بود و باد بود در تاریکی و سپس به داخل آب و همچنین می تواند بسیار خوب و تاریکی و آن را دلوی از آب طول می کشد ممکن است در سوراخ رفت و مشک پر است و به ذهن و جهان به, بیا, ببین, وجود دارد, باد, سفتی از برخورد بر روی آن است که می آید از سختی آن نشست تا برطرف شد پس برخاست به حرکت می کند زمانی که او یا او است و سپس در هوا و سختی دیگر به عنوان آن آمده بود. آن است که این نشست تا او نیز رد آن را در مورد گل رز در سفارش به در بار سوم به همان نحو بادی رسید و از آن خواهد شد در این نشست و چون رد شد برخاست و خود را به حضرت محمد(p. b. u. ثانیه) انجام می شود.

پیامبر پرسید: “اى برادرزاده برای چه دیر آمدی گفته بود که سه بار بادی از من که بسیار سخت بود و مرا لرزه روز و مکث در جهت تعقیب و گریز در هوا, و او می دانست که اگر آنها و یا شما از او است ، و او گفت: هیچ. او گفت: این اولین بار است که جبرئيل با هزار فرشته به تو سلام کرد و سلام که دیگری مایکل یکی از هزاران نفر از فرشتگان و است که شما یک سلام و حال شما چطور است و سپس اسرافیل با یک هزار از فرشتگان و درود بر شما كرد و آن را در جهت کمک به که ما فرود آمده بود.

پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا