بهترین های کسب و کارعمومی

راهنمای خرید کولر گازی 36 هزار اجنرال

اجنرال یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه تولید سیستم‌های تهویه مطبوع است که محصولات آن نه تنها در ایران بلکه در بیشتر کشورهای دنیا از محبوبیت بالایی برخوردار است. شهرت محصولات این برند به علت سابقه طولانی و کیفیت فوق العاده است که باعث می‌شود در هر دمایی عملکرد مناسبی داشته باشد.

کولر گازی اجنرال 36 هزار یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات این شرکت است که مجهز به اینورتر بوده و با این تکنولوژی مصرف برق در هنگام استفاده به حداقل میزان ممکن خواهد رسید. بهره بردن کولر گازی به کیت اینورتر از اصلی‌ترین مزیت‌های آن به شمار می‌رود که در رده انرژیA++ قرار می‌گیرد و  تاثیر بسیاری در محبوبیت و فروش بالای آن نیز دارد.

طراحی ظاهری کولر گازی اجنرال 36 هزار

کاربرانی که در مورد دکور منزل خود حساس هستند در هنگام خرید هر محصول شکل ظاهری و طراحی آن را نیز یکی از معیارهای اصلی خود قرار می‌دهند از همین رو برند اجنرال در کنار کیفیت بالا و قدرت فوق العاده‌ای که به این دستگاه بخشیده به طراحی آن نیز توجه ویژه‌ای نموده است.

این کولر گازی از لحاظ ظاهری دارای طراحی بسیار زیبا، باریک، مدرن و مینیمال است و یونیت داخلی آن بر روی دیوار قرار می‌گیرد و این ویژگی موجب نصب آسان شده و حتی می‌توان به راحتی آن را تمیز نمود. کولر گازی اجنرال 36 هزار مانند سایر محصولات مشابه دارای دو یونیت داخلی و خارجی است که به وسیله سیم مسی به هم متصل می‌شوند.

پنل داخلی را درون محیط و یونیت خارجی را در بیرون از محیط و در فضای باز نصب می‌کنند. یکی از بهترین ویژگی‌های کاربری این اسپلیت گازی مجهز بودن به فیلتر سلامت هوای محیط است. این فیلتر محیط اطراف را از گرد و غبار و آلودگی پاک می‌کند همچنین انواع باکتری و ویروس‌های موجود در محیط را زدوده و جریان هوای بهداشتی و سالمی را ایجاد می‌کند.

قیمت بهترین کولر گازی اجنرال 36 هزار بانه

کولر گازی اجنرال 36 هزار فروش بسیار خوبی دارد و این خود به دلیل تجهیزات پیشرفته و جدید به کار رفته در آن و قیمت مناسب محصول است. همچنین این دستگاه سال‌ها به عنوان یکی از بهترین محصولاتی بوده که در زمینه تهویه مطبوع روانه بازار شده است. خرید کولر گازی اجنرال 36000 می‌تواند بهترین انتخاب برای بیشتر استان‌های کشور باشد. قیمت کولر گازی 36 هزار اجنرال با توجه به کیفیت بالا و امکانات فراوان بسیار مقرون به صرفه است.

ویژگی‌های فنی کولر گازی 36000 اجنرال

ویژگی و مشخصات کامل کولر گازی 36000 اجنرال در کل در دو حالت سرمایشی و گرمایشی می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد. در حالت اول در فصول سرد سال می‌توانید از هوای گرم آن استفاده کنید و همچنین برعکس در فصول گرم از هوایی خنک و مطبوع لذت ببرید. در کل محصولات اجنرال قابلیت و ویژگی‌های بسیار خوب و پیشرفته‌ای دارد که در ادامه به بررسی هر کدام ازآن‌ها خواهیم پرداخت.

نوع گاز کولر

کولر گازی اجنرال 36 هزار با به کار بردن گاز R410A علاوه بر سازگاری با محیط زیست، مصرف انرژی بسیار کمتری دارد. به این دلیل که با استفاده از گاز R410A دفع سریع گرما و خنک کردن سریع محیط صورت می‌پذیرد و همچنین در فصل گرما سردی فضا را به سرعت دفع کرده و محیط را گرم می‌کند. انجام سریع عمل سرمایش یا گرمایش موجب می‌گردد موتور کولر گازی نیازی به استفاده از برق در بازه زمانی بیشتر نداشته باشد که این خود موجب مصرف انرژی برق کمتری می‌شود. کولر گازی اجنرال 36000 می‌تواند در دماهایی در حدود 65 درجه سانتی‌گراد به خوبی عمل کند.

قدرت باد

کولر گازی اجنرال 36000 قدرت پرتاب باد بسیار خوبی دارد به این صورت که می‌تواند به سادگی فضایی با متراژ 130 متر را به راحتی سرد یا گرم کند. پرتاب باد این کولر گازی در حالت عادی تا 30 متر را به خوبی پوشش می‌دهد. کولر گازی اجنرال 36 هزار همچنین در چهار جهت بالا، پایین، چپ و راست هوای خروجی را به بیرون می‌راند که موجب ایجاد فضایی با هوای یکنواخت و مطبوع برای کاربر خواهد شد.

اینورتر کولر گازی

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم کولر گازی اجنرال 36 هزار از قابلیت اینورتر بهره می‌برد. این تکنولوژی توانسته تا 60 درصد از مصرف انرژی برق خود بکاهد. شما با قرار دادن کولر در حالت هوشمند می‌توانید تا 15 درصد دیگر نیز در مصرف انرژی برق صرفه جویی کنید. برای خرید انواع مدل های کولر گازی با ظرفیت 36000 به این صفحه مراجعه کنید.

فیلتر تصفیه هوا و یون‌زدا

کولر گازی 36 هزار اجنرال با دارا بودن فیلتر تصفیه هوا و ضد بو توانسته با استفاده از اکسیداسیون و کاهش اثرات یون تولید شده بوهای بد و نامطبوع را از بین ببرد و علاوه بر آن گرد و غبار موجود در هوا را نیز بزداید که موجب گسترش هوایی پاک و سالم در محیط مورد نظر کاربر خواهد شد. حالت پاکسازی خودکار نیز از دیگر قابلیت‌های این دستگاه است و زمانی که کولر گازی را خاموش می‌کنید برای مدتی فن داخلی پنل جهت از بین بردن قارچ‌ها و باکتری‌های موجود بر روی فیلتر کار می‌کند و این عمل موجب پاکسازی خودکار فیلترها خواهد شد.

حالت‌های کولر گازی

کولر گازی اجنرال 36 هزار دارای چندین مد از جمله حالت خواب، جت کول و توربو است. دکمه SLEEP یا خواب خوب بر روی کنترل کولر گازی وجود دارد و شما با انتخاب آن موجب تغییر تدریجی درجه سرما و گرما به صورت خودکار خواهید شد که هر 30 دقیقه یک درجه کم یا زیاد می‌کند.

قابلیت جت کول نیز موجب سرد یا گرم کردن خودکار محیط می‌شود و این قابلیت باعث ایجاد فضایی با هوای مطبوع برای کاربر شده تا به دمای تنظیم شده برسد. همچنین با فعال سازی حالت توربو می‌توانید سرعت خروجی هوا از پنل را به چندین برابر تبدیل کنید و فضا را با سرعت بیشتر و در زمان کمتری به هوای مطبوع برسانید.

سخن پایانی

کولرگازی اجنرال 36 هزار با استفاده از تکنولوژی پیشرفته کشور ژاپن از بالاترین کارایی و دوام در شرایط آب و هوایی مختلف نسبت به رقبای خود برخوردار است. این محصول فوق العاده با عملکرد سرمایشی و گرمایشی همزمان بهترین انتخاب برای مشتریانی است که کیفیت اولویت اول آن‌ها است.

دکمه بازگشت به بالا