ورزش و نشاط

۶ پیشنهاد اروپایی برای لژیونر استقلالی/عکس

به گزارش خبرگزاری تیتر اول، اللهار صیادمنس مهاجم ایرانی تیم فوتبال “فنرباغچه” است که در تیم اوکراین “زورجا لوهانسک” بازی می کند. قرارداد قرضی سجادمانش با زوریا در نقل و انتقالات زمستانی امسال به پایان می رسد.

هنوز مشخص نیست که او پس از ترک این سمت چه خواهد کرد. گفته می شود فنرباغچه 3 میلیون یورو و 500 هزار یورو برای فعال سازی بند خرید دائمی ماهیگیر خود کنار گذاشته است و زوریا از نظر مالی قادر به تامین این مبلغ نیست.

این در حالی است که درخشش صیادمنشی در سه بازی اخیر زوریا با زدن چهار گل بار دیگر مورد توجه این مهاجم ایرانی قرار گرفته و اخباری از وضعیت و پیشنهادات او منتشر شده است.

روزنامه A Spor ترکیه گزارش داد که اندرلخت بلژیک، مونپلیه و بوردو فرانسه، تورین ایتالیا، آیندهوون هلند و دونتسک شاختار اوکراین علاقه مند به امضای قرارداد با این مهاجم هستند.

در آستانه انتقال تابستان گذشته اخبار زیادی مبنی بر علاقه تیم های اروپایی برای جذب ماهیگیر به گوش می رسید اما در نهایت هیچ کدام از این اخبار محقق نشد. باید دید با نزدیک شدن به نقل و انتقالات زمستانی و درخشش شکارچی او، مهاجم 20 ساله فوتبال ایران بالاخره می تواند یک انتقال بزرگ در اروپا رقم بزند.

6 پیشنهاد اروپایی برای لژیونرهای مستقل / عکس

256 251

دکمه بازگشت به بالا