ورزش و نشاط

۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی میزبان اسکان موقت نوروزی فرهنگیان است

۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی میزبان اسکان موقت نوروزی فرهنگیان است

۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی با حداقل هزینه و حداکثر خدمات میزبان اسکان موقت نوروزی فرهنگیان است.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، طبق برنامه ریزی به عمل آمده و ارتقای سطح کیفی خدمات در جهت حفظ و ارتقای شأن و جایگاه فرهنگیان با حداقل هزینه و حداکثر خدمات مراکز آموزشی – رفاهی؛ اردوگاه‌های فرهنگی تربیتی؛ پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و مدارس در طرح میزبانی اسکان موقت فرهنگیان در نوروز ۱۴۰۳ ساماندهی شده است.

برهمین اساس تعداد ۳ هزار سوئیت در ۳۰۰ اردوگاه فرهنگی تربیتی و تعداد ۵۰ پردیس دانشگاه فرهنگیان با ۲ هزار خوابگاه میزبان فرهنگیان و مسافران نوروزی است. همچنین ۴۲۴ مرکز آموزشی – رفاهی و تعداد ۶ هزار و ۷۰۴ مدرسه با ۶۱ هزار و ۴۵۱ کلاس در طرح اسکان موقت نوروزی فرهنگیان آماده خدمت رسانی به فرهنگیان گرامی است.

گفتنی است؛ به منظور تسهیل در سفر‌های نوروزی فرهنگیان سامانه جامع اسکان فرهنگیان به آدرس eskan.medu.ir جهت خدمات رزرو – پذیرش غیرحضوری فعال می‌باشد که تعداد ۲۰ هزار و ۱۵۶ نفر عوامل اجرایی میزبان فرهنگیان و مسافران نوروزی هستند.

تیم تحریریه مطالب ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های آبی و آب‌وهوایی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تکنیک‌ها و آموزش‌های شنا، اسکوبا و ران‌دوزی می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود مهارت‌های آبی و لذت بیشتر در ورزش‌های آبی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای ماجراجویی و هیجان در آب‌وهوایی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا