استان ها

۱۰ تابلوی بزرگ تبلیغاتی در محورهای اصلی لرستان نصب می شود

به گزارش لرستان تیتر اول، عطا حسن پور گفت: به منظور معرفی مسیرها و هدایت بهتر گردشگران به جاذبه های گردشگری لرستان، 10 بیلبورد بزرگ با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان نصب می شود. در محورهای اصلی لرستان نصب شده است.

وی افزود: در دیدار با مدیرکل و کارشناسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره به اینکه جاده یکی از مهمترین زیرساخت های گردشگری لرستان است، افزود: با نصب این تابلوها گردشگر به از ابتدای سفر تا پایان سفر به خوبی جهت گیری داشته باشید که این امر مستلزم همکاری دو دستگاه اجرایی و تعامل است.

حسن پور تصریح کرد: در این جلسه در خصوص مجوزهای ایجاد مجتمع های خدماتی رفاهی، ساماندهی گشت و گذار در سطح جاده ها، برخورد با اشخاص غیر مجاز در جاده، ارائه خدمات مسافرتی، ساماندهی جاده های منتهی به جاذبه های گردشگری و … تصمیماتی اتخاذ شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان نیز در این جلسه گفت: تاکنون در حوزه راه های استانی و محورهای گردشگری از جمله آبشار ورکچم چیت، تونل برفی و … و 17 خدمات رفاهی کارهای خوبی انجام شده است. مجتمع هایی در استان در حال ساخت هستند.

شیروانی ایمنی محل نصب را در اولویت نصب تابلوها عنوان کرد و افزود: آماده هرگونه همکاری با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و لرستان در رابطه با نصب تابلوهای تبلیغاتی بر اساس رعایت ترافیک هستیم. قوانین. ایمنی

46

دکمه بازگشت به بالا