بهترین های کسب و کارسلامت و تندرستی

گن ساعت شنی چنده؟

امروزه یکی از دغدغه‌های بانوان داشتن تناسب اندام می‌باشد. آنها برای لاغر شدن و خوش اندام بودن راه‌های زیادی را امتحان می‌کنند. گن ساعت شنی یکی از محصولات لاغری می‌باشد که با استفاده از آن فرد می‌تواند به سایز دلخواه خود برسد. با این روش آنان می‌توانند بدون استفاده از داروهای شیمیایی؛ عمل جراحی و …. که راهی بس خطرناک می‌باشد؛ با روش طبیعی و بی‌خطر به تناسب اندام مورد نظر دست یابند.

گن لاغری کلمبیایی محصول مناسبی برای بانوان مشکل پسند می‌باشد زیرا کار با آن بسیار راحت و اثر نتیجه گیری آن بالا می‌باشد. این گن به راحتی شکم و پهلوها را جمع کرده و به آن فرم می‌دهد. استفاده مداوم از این گن در لاغری شکم بسیار موثر است. به‌خاطر ضد حساسیت بودن؛ این گن طرفداران زیادی دارد. اگر بخواهیم از کارکرد این گن بگوییم به‌غیر از لاغر کردن پهلو و شکم؛ به دلیل چربی سوزی استفاده از گن باعث سفت شدن قسمت‌هایی از بدن می‌شود.

 سایز گن ساعت شنی

با توجه به این‌که لاغر و خوش اندام بودن بر روی زیبایی انسان تاثیر می‌گذارد؛ این امر باعث سلامتی افراد می‌شود. اولین قدم افراد برای خرید گن ساعت شنی ورزشی؛ انتخاب یکی از آن‌ها متناسب با سایز فرد می‌باشد. این گن دارای سه مدل می‌باشد. افرادی با سایز متوسط می‌توانند از مدل کمربندی آن استفاده کنند. اگر قد فردی بین صد و شصت تا صد و هفتاد سانتی‌متر باشد؛ می‌تواند از مدل تاپی غیر قابل تنظیم آن استفاده کند. نمونه آخر این گن که اصطلاحا به آن گن تاپی قابل تنظیم می‌گویند؛ تقریبا برای تمام سایزها مورد استفاده می‌باشد.

این محصول تنها برای مورد استفاده افراد عادی نمی‌باشد؛ بانوان پس از بارداری نیز می‌توانند از این گن استفاده کرده و به تناسب ایده‌آل خود برسند. لازم به ذکر است افرادی که در منزل از این گن استفاده می‌کنند؛ مدت زمان را در نظر بگیرند. این افراد می‌توانند در طول روز فقط پنج ساعت از این گن استفاده کنند. هنگام خوردن غذا یا صبح زود با معده خالی نباید از این گن استفاده کنید.

نکات ضروری در مورد گن ساعت شنی

ممکن است افراد زیادی استفاده از گن را در برنامه روزانه خود قرار دهند. اما توجه به نکات ضروری و مهم باعث به نتیجه رسیدن بهتر افراد می‌شود و سرپیچی از آن ممکن است به فرد آسیب برساند. افرادی که از بیماری خاصی رنج می‌برند و تحت نظر پزشک دارو مصرف می‌کنند و ممکن است به تنگی نفس؛ بیماری معده و …. مبتلا باشند؛ نباید از گن ساعت شنی استفاده کنند. در صورتی که نیاز به استفاده از این گن را لازم بدانند باید قبل از استفاده حتما با پزشک خود مشورت کنند و در صورت تایید پزشک این کار را انجام دهند.

لازم است قبل از خرید گن لاغری اسلیپ زنانه؛ اندازه دور کمر خود را بدانید و از محصولی خریداری کنید که متناسب با اندام شما باشد. اگر شما جز آن افرادی هستید که به باشگاه بدنسازی می‌روید و به ورزش‌های سنگین علاقمند هستید؛ هنگام ورزش‌های سنگین از این گن استفاده نکنید. کسانی که دوست دارند تاثیر استفاده از این گن و نتیجه خوش اندامی خود را زودتر ببینند؛ می‌توانند هنگام استفاده از گن به پیاده روی بروند یا نرمش‌های هوازی را روزانه انجام دهند.

گن ساعت شنی مناسب چه افرادی می‌باشد

 

افرادی که دارای پلو و شکم بزرگ هستند؛ ساعت شنی گزینه مناسبی برای آن‌ها می‌باشد. این گن به دلیل چربی سوزی بالایی که دارد؛ بسیار کاربردی عمل می‌کند و باعث کوچک شدن شکم و لاغر شدن پهلوها می‌گردد. افرادی که ورزش کردن به طور حرفه‌ای را دنبال می‌کنند و نرمش‌های هوازی را مرتب انجام می‌دهند؛ گزینه مناسبی برای استفاده از این گن می‌باشند. افرادی که عمل زیبایی انجام داده‌اند؛ با تشخیص و نظر پزشک می‌توانند به راحتی از این گن استفاده کنند. بانوان پس از زایمان برای فرم گرفتن اندام خود نیز می‌توانند استفاده از این گن به همراه پیاده روی در برنامه روزانه خود جای دهند. برای خرید این محصول با به فروشگاه‌های معتبر یا مکان‌هایی که لوازم ورزشی به فروش می‌رسد مراجعه کنید.

شما می‌توانید به صورت اینترنتی نیز محصول مورد نظر خود را خرید کنید. دانستن این نکته که سایز دور کمر شما چقدر است؛ می‌تواند در خرید این گن شما را یاری کند. در ضمن به دلیل ضخامت کمی که این گن دارد شما به راحتی می‌توانید آن را در زیر هر لباسی بپوشید. گن ساعت شنی اصطلاحا به شکم بند های لاغری که فرم ساعت شنی به شکم و پهلوی شما می دهند گفته می شود. این گن ها در حالت های مختلف کمری و تاپی موجود هستند و با چند ردیف قزن باز و بسته می شوند و فنر های فلزی داخل آنها برای ایستایی و فرم دهی بهتر تعبیه شده است.

گن ساعت شنی اصل کلمبیا

گن ساعت شنی اصلی در کشور کلمبیا تولید می شود و ویژگی های خاصی دارد که آن را از گن های ساعت شنی دیگر متمایز می کند. گن های ساعت شنی کلمبیایی طراحی خیلی خاص و بهینه ای دارند که موقع پوشیدن فرم ساعت شنی خیلی بی نظیری به بدن شما می دهند و شکم و پهلوی شما را کاملا طبیعی جمع می کنند. تاثیر دایمی گن ساعت شنی اصل کلمبیا در فرم دهی بدن بسیار بالا است و اینطور نیست که فقط به محض پوشیدن بدن شما را فرم بدهند.

البته تاثیر دایمی برخی گن های ساعت شنی کلمبیایی طبی مثل فاجات به خاطر داشتن پارچه های هوشمند طبی با خاصیت ویول تکس VivelTex بسیار بالاتر است. به طور کلی گن های ساعت شنی اصلی کیفیت و راحتی خیلی بالایی دارند و کاملا ضد حساسیت بوده و دوام و ماندگاری خیلی بالایی هم دارند و به مرور زمان و با استفاده مستمر دچار افت کیفیت نمی شوند.

تفاوت گن ساعت شنی اصلی و تقلبی

متاسفانه گن ساعت شنی تقلبی در بازار بسیار زیاد شده است. در خرید گن ساعت شنی اصلی باید به یک سری نقاط توجه کنید که در ویدیوی زیر برای شما توضیح داده ایم. گن های ساعت شنی لاتکس باید این ویژگی ها را داشته باشند. از جنس لاتکس اصلی باشد و محکم و بادوام باشد. جنس لاتکس اصلی وزن نسبتا سنگینی دارد و معمولا بین 500 تا 1 کیلو (بسته به مدل کمری یا تاپی بودن و سایز گن و تعداد فنر و قزن) وزن دارد و سبک نیست. قزن های بسیار محکم در جلوی گن ساعت شنی برای تنظیم سایز استفاده می شود که با فشار زیاد دچار شکستگی و خم شدن نمی شود و از جای خود در نمی رود.

قزن های فلزی قابل انعطاف داخل گن استفاده شده که اگر کامل گن را تا کنید هم باید به حالت اولیه برگردد و خم نشود و نشکند. یک لایه داخلی پنبه مانند داخل گن استفاده شده برای ضد حساسیت شدن گن ساعت شنی و جذب عرق و نرمی و راحتی بیشتر کار. قد گن ساعت شنی اصلی معمولا 30-32 سانت است و برعکس مدل های تقلبی کوتاه مشکل بیرون زدن چربی های اضافی از بالا و پایین گن را ندارد. در سری های جدید گن ساعت شنی آنچری و لیدی کلمبیای اصلی برند گن به صورت برجسته دور تا دور گن حک می شود. گن ساعت شنی اصلی بسته بندی بسیار شکیلی داد و به هیچ عنوان بدون بسته بندی عرضه نمی شود.

آنچری معروف ترین برند گن ساعت شنی در سطح جهان است. البته به خاطر همین معروفیت هم متنوع ترین گن های ساعت شنی فیک بازار مربوط به این برند است که خیلی باید مراقب باشید جنس اصلی تهیه کنید. گن ساعت شنی آنچری اصلی فرم خیلی ایده آلی به بدن شما می دهد و در مهمانی ها و مجالس می توانید از این برند بسیار محبوب گن ساعت شنی استفاده کنید و با اندام زیبای خود در مراسم ها بدرخشید. البته گن ساعت شنی فقط برای مهمانی ها نیست و تاثیر درمانی خیلی خوبی هم دارد و با استفاده مستمر از گن های آنچری می توانید فرم اندام خود را بهتر کنید و از چربی های اضافی در ناحیه شکم و پهلوی خود را از بین ببرید.

گن ساعت شنی خوبه؟

خیلی ها در خرید گن ساعت شنی مردد می شوند و نگرانی هایی دارند. نگرانی از لول شدن و جمع شدن گن حین استفاده! یا در رفتن فنر ها و قزن ها. و مشخص شدن گن از زیر لباس. یا مثلا ایجاد حساسیت و حتی مشکلات گوارشی و چسبندگی روده از نگرانی های افرادی است که قصد تهیه گن لاغری ساعت شنی را دارند. توجه داشته باشید که اگر جنس اورجینال گن ساعت شنی را تهیه کنید ابدا هیچ یک از این مشکلات را نخواهید داشت. در گن های ساعت شنی فیک ایجاد حساسیت بسیار شایع است. یا حتی مشکل شکستن و بیرون زدن فنر ها و پوست پوست شدن یا پارگی گن بعد از مدتی استفاده. یا حتی شکستن و خم شدن غزن ها هم همینطور.

وقتی از جنس اصلی شکم بند های ساعت شنی استفاده کنید همه این نگرانی ها بی مورد است و مدت زمان خیلی زیاد بدون به وجود آمدن مشکل می توانید از این گن ها استفاده کنید. نکته ای که وجود دارد این است که اگر صرفا برای زیر لباس و مهمانی می خواهید گن ساعت شنی تهیه کنید استفاده از مدل های غیر طبی مثل آنچری و آنمیشل و لیدی کلمبیا کار شما را راه می اندازد. ولی اگر تاثیر دایمی و راحتی خیلی بالا مد نظرتان است گن های ساعت شنی طبی را بیشتر توصیه می کنیم. البته به این معنی نیست که گن های غیر طبی لاتکس تاثیر دایمی نداشته باشند. اتفاقا تاثیر خوبی هم دارند ولی تاثیر دایمی گن های طبی و همچنی راحتی آنها به مراتب بیشتر است.

گن ساعت شنی تاپی بهتر است یا کمری؟

کاملا بستگی به فرم بدن شما و نوع لباسی که از زیر آن می خواهید گن استفاده کنید دارد. اگر چربی  در ناحیه پشت و بالای خط سوتین و کتف داشته باشید حتما باید از مدل تاپی گن ساعت شنی استفاده کنید. اگر چربی پشت داشته باشید بخواهید از مدل کمری استفاده کنید چربی های اضافی از بالای گن بیرون زده و حالت پله و دو تکه پیدا می کنند که حالت جالبی ندارد و از زیر لباس هم خیلی بد دیده می شود.

البته توجه داشته باشید که مدل های تاپی روی شانه بند دارند و نوع لباستان را هم باید در نظر بگیرید. لباس مجلسی که قسمت بالای آن خیلی باز باشد و روی شانه و پشت دید داشته باشد ممکن است نتوانید از زیر آن مدل تاپی استفاده کنید. اگر چربی پشت نداشته باشید و مشکل شما صرفا شکم و پهلو و زیر شکم باشد می توانید از مدل کمری گن ساعت شنی هم استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا