اقتصادیبهترین های کسب و کارعمومی

خرید کتاب تاریخ تحلیلی اسلام محمد نصیری ویراست دوم pdf

خرید کتاب تاریخ تحلیلی اسلام محمد نصیری ویراست دوم pdf

کتاب تاریخ تحلیلی اسلام محمد نصیری ویراست دوم pdf ، کتاب حاضر مطابق با سرفصل جدید مرکز برنامه ریزی و تدوین متون درسی، برای درس عمومی تاریخ اسلام تهیه شده است. در پی چند سال تدریس ویراست اول و دوم کتاب تاریخ تحلیلی اسلام در دانشگاه ها، اساتید بزرگوار در اظهار نظر های کتبی و شفاهی و در جلسات نقد و بررسی کتاب، از گستردگی سر فصل ها و رویدادهای حدود چهار قرن اول تاریخ اسلام برای دو واحد درس شکوا داشتند. اینک در بازنگری و تدوین سرفصل های جدید به مهم ترین رویدادهای تاریخ صدر اسلام تا سال 61 هـدق بسنده شده است. در یک نشست علمی با حضور صاحب نظران و اساتید درس تاریخ اسلام این کتاب بر اساس سرفصل های جدید ارزیابی، نقد و مورد تجدید نظر کلی قرار گرفت و با آنکه حجم مباحث تغییر چندانی نکرده است، بیش از یک سوم از مطالب تجدیدنظر و اصلاح پذیرفت.

 

دانلود کتاب فارسی عمومی حسن ذوالفقاری ، این کتاب ادامه‌ی منطقی سرفصل‌ها و محتوای دوره‌های متوسطه و پیش‌دانشگاهی است؛ از این رو جز آنکه متن درسی مناسبی برای آموزش زبان و ادبیات عمومی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، فنی و حرفه‌ای قرار خواهد گرفت، می‌تواند به عنوان متن کمک آموزشی مورد استفاده‌ی دبیران، دانشجویان، دانش‌آموزان و دانش ‌پژوهان و علاقمندان به ادب دیرپا و گران سنگ فارسی نیز باشد.

کتاب معماری جهان ابراهیم زارعی pdf ، این کتاب مروری است بر تاریخچه پیدایش و شکل گیری آثار معماری برخی از تمدن های گذشته جهان. اگرچه در تدوین و نگارش تاریخ معماری دشواری هایی وجود دارد، اما ارائه اطلاعاتی که دانشجویان و علاقه مندان را به تحقیقات عمیق تر سوق دهد، ضروری و ضروری است. بنابراین، این کتاب بدون هیچ ادعایی، آگاهی مختصری از آثار اصلی معماری هر یک از تمدن ها و کشورهای مختلف است.

دکمه بازگشت به بالا