عمومی

کتابهای کرونا – تیتر اول



کورونا مقالات جدیدی را در ادبیات سیاسی و اجتماعی معرفی کرده است. مانند ایستادن ، نشستن ، ایمنی گله ، تکنیک های امدادی و موارد مشابه …

به گزارش تیتر اول ، مهرداد خدیر در دوران ایران وی نوشت: “چهارشنبه 10 آوریل 2016 ، رئیس جمهور ایران از” مبارزات ایستاده “با کورونا صحبت کرد. وی در مورد” مبارزه با این بیماری “در طول” فعالیت های اقتصادی “صحبت می کرد.” تلاش دوم آغاز می شود. آقای روحانی گفت: شنبه 13 آوریل است. “این یک کمپین محلی بود ، اما اکنون فقط یک کمپین است.

تا وقتی که coronavirus گسترش یابد [و به تعبیر دوستانی که برابر نهادِ پارسی ساخته‌اند: «ویشِ تاجی»] تعادل بین ماندن در خانه و دعوا وجود ندارد. بنابراین بسیار خوب در متن قرآن آمده است که “مجاهدین” برای “اصول” و همچنین “اصول” خانه غیر مبارزان خوب است. .

اکنون پس از 45 روز ماندن در خانه ، می توانیم خوشحال شویم که نمی خوابیم و در حال تلاش هستیم ، اما از شنبه نشسته ایم و می جنگیم.

بگذارید ، کورونا ، ادبیات جدیدی را بیاورد و از پیش بینی های منفی پیش بینی های لازم را انجام دهد و تعریف بهتری از آنها ارائه دهد یا برعکس. به عنوان مثال ، ما به مفهوم “فاصله” یا “فروپاشی اجتماعی” نگاه نمی کنیم و دیگر به “فاصله” نگاه نمی کنیم.

اولین کلمه ای که از ترك خارج می شود ، “فداكاری” یا “فداكاری” است كه به معنای واقعی کلمه “نقطه شکست” زندگی معنوی ما است:

صوفی ، شراب خالص است

جسد اربعینی در شیشه ایستاده بود

یا ما در این مدت کلمه “وفاداری گله” را یاد گرفتیم. با این حال ، در اوایل ، از “تمامیت جمعی” استفاده می شد. کاشت به یک زبان ساده به این معنی است که انسان موجودی بین حیوانات است ، گلهای انسان به دنبال ایمنی و رفاه و یا مرگ هستند تا زمان فرا رسیدن آن و فرار از آن نباشد. این نظریه البته حامیان و رقیبان خاص خود را دارد و دولتهایی که به نظر می رسد به سادگی به این سیاست اعتقاد دارند و ژاپن یکی از آنهاست و می تواند قیمت سنگینی بپردازد.

عبارتی که به این گله بستگی دارد ، “کمکهای بشردوستانه” یا راهکارهای کاهش خطر است. طبق این تکنیک ، در تاریخ زندگی انسان ، به عنوان یک گونه ، در بین موجودات قرار داده شده و منتقل می شود و هیچ فرقی نمی کند ، و طبق نظریه “انتخاب طبیعی” ، بیماری ها آمده و رفته اند. روش از بین بردن دامنه عمومی یا “گله”. واضح است كه كسانی كه به این نظریه اعتقاد دارند ، نمی توانند نظرات خود را به روشنی بیان كنند زیرا این امر با احساسات و همدردی فرد با خانواده های قربانیان مغایرت دارد و چنین مرگ دردناك را ممكن می سازد. طبیعت ، و بنابراین از اصطلاح “صداقت جمعی” استفاده می کند. البته علامت گمراه کننده است و آن برداشت را منتقل نمی کند. مخالفان اما می گویند چرا با آن روبرو می شوید؟ اصرار بر نظریه مرگ! یعنی برخی برای حفظ دیگران می میرند.

یک کلمه ای که این روزها می شنویم عناوین بسیاری از روزنامه ها است که به صورت الکترونیکی منتشر می شوند ، نه بر روی کاغذ و چاپ. اینکه زندگی و سلامتی مردم از اقتصاد آنها (نان) مهمتر است. اطلاعات خوبی در مورد رویکرد دولت برای بهبود اقتصاد ، معیشت و بیکاری کارگران و ارائه دهندگان خدمات. همه کارمندان دولت پس از بسته شدن حقوق آنها پاسخگو نخواهند بود. بیشتر مردم کارگر یا کارگر روزانه هستند و مجبور هستند خانه را ترک کنند تا نان بگیرند و به خانه بیاورند.

با این حال ، “جان و نان” نیز می تواند در کتابهای کرونا گنجانیده شود. البته ، به راحتی می توان امیدوار بود که همه در خانه باشند و تغذیه شوند. در این مدت ، برخی از بستگان حتی نان را در خانه پختند. چیزی که غیر از سرگرمی و مکالمه در شهرهای بزرگ و زندگی روزمره از آن غافل بود. اما نان نان نیست. این واقعا پول است

ما در حال گفتن غذا هستیم زیرا باید با بحران مالی مقابله کنیم. به یاد می آورم که در دهه هشتاد ، هنگامی که من برای مجله پول کار می کردم ، نام این روزنامه عجیب و بی سابقه بود ، به خصوص که ترجمه های پول بسیار بد بودند: پول کثیف ، ارزان بود ، عشق به پول و مانند آن اینها

حتی اکنون ، نان به معنای پول است. امیدوارم بتوانیم تا پایان Corona در خانه بمانیم و دولت هزینه های مربوط به بودجه اختصاص یافته به سازمان های غیرانتفاعی را بپردازد ، اما می دانیم که این امکان پذیر نیست و مجازات نمی شود شرط 25 دلار برای نفت. شما خیس هستید

ماندن مید به این معنی است که اگر در خانه زندگی می کنید ، پولی وجود ندارد و باید خود را در خارج از خانه جستجو کنید ، زیرا زندگی در خانه بدون پول و بدون غذا غیرممکن است!

ماکیاولی در “شهریار” می گوید: “مردم می توانند خون پدر خود را ریخته و بعد از مدتی کسی که پدر و متوفی را به قتل رسانده است زندگی او را می بخشید ، اما آنها چنین پولی را برای پول نشان نمی دهند.”

“مقاومت ، مبارزه عمودی ، محافظت از حیوانات ، تکنیک های بقا ، شیوه های استرس زا ، زندگی و پخت و غیره عباراتی هستند که با تاج ویروس وارد فرهنگ اجتماعی و ادبیات سیاسی ما می شوند ، بنابراین کلمات بعدی چیست؟ “

اداره پست


کلیه محتوای این سایت به وسیله استخراج اخبار روز، اقدام به انتشار خبر می نماید، بنابراین مسوولیت کلیه محتوای این سایت بر عهده سایت های منبع بوده و وب سایت تیتر اول هیچ مسوولیتی در قبال تمامی نوشته های سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا