بهترین های کسب و کارعمومی

چگونه با 100 میلیون خانه دار شویم

زمان مطالعه: 5 دقیقه

پول خرید خانه یکی از مهم ترین دغدغه هایی است که هر فردی در طول زندگی خود با آن مواجه می شود. شما اگر خانه دار باشید، دوست دارید که پیشرفت کرده و صاحب خانه ای بهتر در منطقه ای بهتر باشید و اگر هم اجاره باشید هم دوست دارید که خانه ای که در آن می نشینید برای خودتان باشد و از شر اجاره بودن و اسباب کشی و … خلاص شوید.

متاسفانه با شرایطی که امروزه در جامعه ما حاکم شده و این اقتصاد داغون و تورم دو رقمی، تهیه پول خرید خانه حداقل برای اقشار متوسط و ضعیف که اکثریت جامعه را تشکیل می دهند، به یک چالش بزرگ تبدیل شده است.

رشد سرسام آور قیمت مسکن و همچنین حقوق و در آمد پایین در کنار مخارج زیاد زندگی باعث می شوند تا خرید خانه به یک کار دشوار برای افراد تبدیل شود. در این مقاله ما سعی داریم تا راه هایی را به شما ارائه دهیم تا به شما کمک کنند تا بتوانید پول خرید خانه خودتان را راحت تر تهیه نمایید.

تهیه پول خرید خانه از طریق وام های مسکن

هنگام خرید خانه در صورتی که پول و منابع مالی فرد کم و ناقص باشد، یکی از اولین راه هایی که به ذهن هر کسی می رسد، گرفتن وام مسکن می باشد. شما با استفاده از این وام می توانید بخشی از پول خرید خانه خود را تهیه نمایید.

شما وام مسکن را می توانید از بانک مسکن و برخی دیگر از بانک هایی که اعتبار لازم را دارند، دریافت نمایید به این شرط که از پایان کار خانه ای که می خواهید بگیرید، بیش از 15 سال نگذشته باشد و فیش حقوقی شما این اطمینان را به بانک بدهد که شما توانایی بازپرداخت اقساط بانک را دارید. این وام در حالت کلی به دو صورت به شما می تواند پرداخت شود:

این وام به افرادی داده می شود که برای اولین بار می خواهند برای خرید خانه از وام مسکن استفاده نمایند. شرایط دریافت این وام به این صورت است که شما در ابتدا باید مقدار معینی سپرده در بانک بگذارید. این سپرده معمولا برای یکسال در بانک می ماند و پس از گذشت 12 ماه می توانید به اندازه دو برابر سپرده وام دریافت نمایید. شما تا سقف 160 میلیون تومان می توانید از تسهیلات وام مسکن یکم استفاده نمایید. مهلت بازپرداخت این وام 144 ماهه است و با 8 درصد سود به شما داده می شود.

این وام نیز برای افرادی است که یا وقت کافی برای سپرده گذاری 12 ماهه ندارند، یا خود مبلغ سپرده را نمی توانند تهیه و تامین نمایند. برای دریافت این وام شما باید تعداد اوراق مشخصی را نسبت به وامی که می خواهید از طریق بورس و بانک تهیه نمایید که با قیمت روز محاسبه می شوند. میزان درصد سودی که از شما گرفته می شود حدود 18 درصد است و مدت بازپرداخت اقساط حداکثر تا 10 سال می باشد.

در این بانک ها وام مسکن با سود 17 الی 18 درصد ارائه می شود و مهلت بازپرداخت اقساط از 60 ماه تا 120 ماه متغیر است. حداکثر مبلغی هم که می توانید بگیرید 70 میلیون می باشد.

تهیه پول خرید خانه از طریق فروش ماشین و طلا و

به اعتقاد بسیاری از افراد، یکی از امن ترین سرمایه گذاری هایی که می توان در شرایط طبیعی یک کشور انجام داد، سرمایه گذاری مسکن می باشد. با توجه به رشد صعودی قیمت مسکن و پیشی گرفتن این بازار از بازارهای مشابه مثل طلا و ماشین و دلار و …، و نسبت ریسک پایین تری که در این بازار وجود دارد، بسیاری از افراد را ترغیب می کند تا وارد این بازار شوند. پیش فروش واحد های چیتگر آغاز شد.

همچنین در افراد اجاره نشین نیز با یک حساب سرانگشتی راحت می توان دریافت که پول اجاره ای که در ماه پرداخت می شود، در مقایسه با هزینه های خرید خانه، بیشتر و دشوار تر است. در نتیجه فروش وسایل تزئینی و لوکس مثل طلا و یا حتی ماشین برای تهیه پول خرید خانه می تواند در میان مدت و بلند مدت برای فرد بسیار سود ده و موثرتر باشد.

شما اگر طلا و جواهرات و حتی ماشین خود را بفروشید و بتوانید مابقی پول خرید خانه خود را فراهم نمایید، هزینه ای که از این راه تهیه کرده اید پس از گذشت مدت کوتاهی با بالا رفتن ارزش خانه شما جبران می شود.

قرض گرفتن

اگر در اقوام و نزدیکان خود افرادی دارید که دستشان به دهانشان می رسد و افراد خوش قلب و خیری هستند، و فکر می کنید اگر از آن ها کمک بگیرید، دست رد به سینه شما نمی زنند، قرض گرفتن پول برای تهیه پول خرید خانه ارزشش را دارد که از آن ها کمک بخواهید. به هر حال شما جزو عزیزان و نزدیکان آن ها هستید و آن ها نیز از کمک کردن به شما خوشحال و خرسند می شوند. پس غرور بیجا و یک دندگی خود را کنار بگذارید و برای آینده خود و فرزندان خود این کار را انجام دهید.

افزایش درآمد با شغل دوم

یکی دیگر از راه های تهیه پول برای خرید خانه، داشتن شغل دوم می باشد. در این اوضاع بیکاری و سختی مشاغل، پیدا کردن شغل اول هم برای خیلی از افراد بسیار سخت می باشد اما اگر امکانش بود و می توانستید، داشتن شغل دوم مثل مشاوره املاک، کار در خانه، و حتی مسافرکشی می تواند در تامین نیاز های شما و مواردی مثل پرداخت اقساط وام خرید خانه و موارد این چنینی برای شما کمک مناسبی باشد.

اکثر افراد در روز ساعت معینی کار می کنند و باقی ساعات روز خود را در خانه سپری می کند. شما می توانید در این ساعات اضافی با داشتن شغل دوم، کمک خرج مناسبی برای زندگی خود فراهم کرده باشید. برای مطلب بیشتر کلیک کنید.

در آخر باید بگوییم که انجام برخی کارها و تحمل سختی های ناشی از آن در برخی موارد می تواند سود و آسایش طولانی مدتی را برای افراد فراهم نماید. خرید خانه به هر نحوی که باشد، در آخر برای شما سود و راحتی دارد.

چگونه با 100 میلیون خانه دار شویم؟

اگر آکادمی شزوما را در اینستاگرام دنبال کرده باشید، قطعا نظرات صدها نفر از شرکت کنندگان دوره‌های آموزشی شزئما را دیده اید که با پیش خرید آپارتمان توانسته اند خانه دار شوند. اگر در حال حاضر فقط 100 میلیون نقدینگی دارید می‌توانید با مشارکت در پروژه‌های سرمایه گذاری املاک، نسبت به پیش خرید اقدام کنید.

در پیش خرید آپارتمان ده‌ها معیار استاندارد وجود دارد که توسط کارگروه حقوقی مهندسی شزوما بررسی می‌شود و بعد از اینکه تشخیص دادیم پروژه معتبر است آن را به کاربران پیشنهاد می‌دهیم. در بسیاری از پروژه‌های سرمایه گذاری، ما نیز سرمایه گذاری می‌کنیم زیرا قبل از سرمایه گذاری تمامی جوانب را به دقت بررسی می‌کنیم.

به شما پیشنهاد می‌کنیم که پروژه را مشاهده کنید. شما با پول پراید می‌توانید روی ملک سرمایه گذاری کنید و ارزش پولتان را رشد دهید. جهت دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید. اگر قصد سرمایه گذاری و را دارید کلیک کنید.

همچنین می‌توانید از طریق چت واتساپ، تماس تلفنی با و اقدام نمایید.

به شما توصیه می‌کنیم که به شیوه شزوما را مشاهده کنید. در این دوره نکات اساسی و مهمی را به شما آموزش داده‌ایم که به شما کمک می‌کند تا اولین قدم را در راه خانه دار شدن سریعتر بردارید.

همیشه رویای ایجاد یک راهنمای تخصصی آموزش خریدوفروش و سرمایه‌گذاری املاک را داشتم، این رویا با مهندسی معکوس شزوما نام گرفت.

با توجه به شرایط اقتصادی این روز ها که در هر هفته و شاید هر روز قیمت آپارتمان نه تنها در اندیشه بلکه در هر شهر دیگری دست خوش تغییرات چشم گیری می شود، باید یک معیار ذهنی برای خودمان داشته باشیم و طبق همان معیار بتوانیم تا حدی نسبی، قیمت املاک و آپارتمان ها را برررسی و ارزشمند بودن هر ملک را تشخیص دهیم.

در ادامه این مطلب از سری مقالات تخصصی املاک ویژن درباره شهر اندیشه، به بررسی چگونگی محاسبه قیمت در شرایط فعلی بازار پرداخته ایم و شما با مطالعه کامل این مطلب می توانید بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید.

شهر جدید اندیشه جزو مدرن ترین شهرک های نوساز در کشور است که موجب شد تا افراد زیادی به دنبال خرید اقساطی آپارتمان در اندیشه باشند. شهرک اندیشه دارای 6 فاز مختلف است که شهرک اندیشه فاز یک جزو پرطرفدارترین خانه های مسکونی می باشد. شهرکی با تنوع و گوناگونی زیاد آپارتمان که با هر سلیقه ای میتوان در این شهرک ملک مورد نظر خود را پیدا کرد،البته وجود آپارتمان با قیمت ارزان شرایطی را محیا کرده تا بدون پرداخت اقساطی بتوان صاحب خانه شد.

در مجموعه املاک ویژن ملک های مختلفی مانند آپارتمان، باغ ویلا، زمین مسکونی، املاک تجاری و اداری دارای شرایط فروش اقساطی املاک هستند. مسکن ویژن سابقه درخشان و طلائی در فروش اقساطی آپارتمان دارد، با توجه به افزایش قیمت های لحظه ای و عدم رضایت مشتریان، بسیاری از افراد تمایل کمتری به خرید نقدی آپارتمان دارند و بیشتر به دنبال شرایط هستند. به همین منظور املاک ویژن شرایط متفاوت تری را برای فروش املاک اقساطی خود و زیر مجموعه هایش در نظر می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط فروش اقساطی آپارتمان در اندیشه با کارشناسان فروش املاک ویژن و یا سایت www.amlakvision.com در تماس باشید.

خرید خانه تمام اقساط در اندیشه آیا منطقی است؟

میتوان گفت در حال حاضر فاز یک شهرک اندیشه محبوب ترین شهرک برای سرمایه گذاری و خرید املاک است زیرا با توجه به قیمت مناسب آن در طراحی ساختمان ها از آخرین تکنولوژی های روز دنیا استفاده می شود. خرید آپارتمان در اندیشه با شرایط عالی برقرار بوده و مشتریان عزیز میتوانند ملک مورد نظر خود را از املاک ویژن خریداری نمایند.

امروزه در مجموع فاز یک شهر اندیشه شاید به تعداد انگشتان دست هم منازل ویلایی باقی مانده باشد و این منطقه کاملا آپارتمانی شده است که البته بخاطر امکانات رفاهی بالایی که دارد از جمله مراکز خرید متعدد و سهولت در استفاده از هر نوع خدماتی در این منطقه، یکی از پر رونق ترین فاز های این شهر می باشد و بسیاری از سرمایه گزاران برای ابتدا به سراغ همین بخش شهر می آیند. فاز دوم شهر اندیشه نیز بعد از فاز یک اولویت بعدی آپارتمان نشینی این شهر محسوب می گردد و از خدمات و امکانات رفاهی خوبی نیز برخوردار است و نسبت به فاز یک کمی خلوت تر نیز هست.

قیمت آپارتمان در اندیشه شهریار در پاییز 99

همانطور که گفتیم به دو دسته ویلایی های دو طبقه و آپارتمانی تقسیم بندی می شوند. اما حالا که به فکر خرید ملک در شهر اندیشه و یک سرمایه گذاری ایمن هستید بهترین پیشنهاد می تواند آپارتمان های مناطق مختلف بخصوص فاز یک اندیشه باشد که ما در یک مقاله به صورت مفصل درباره اینکه کدام فاز شهرک اندیشه بهتر است صحبت کرده ایم.

آپارتمان های نو ساز فاز یکم شهر اندیشه که زیر مجموعه ای از شهرستان شهریار به حساب می آید، در اوایل پاییز سال 1399 در حدود قیمت 13 الی 15 میلیون تومان به ازای هر متر مربع می باشد. البته تغییر این مبلغ به مواردی همچون داشتن پارکینگ اختصاصی روی سند، انباری، موقعیت و دسترسی ملک و همچنین امکانات جانبی همچون هود، گاز رو میزی، کابینت های گلس یا ام دی اف و از این دست امکانات به قیمت اعلام شده اضافه خواهد کرد.

و در مورد آپارتمان های دارای سال ساخت بالا کمی قیمت ها دارای تنوع بوده و متفاوت هستند. آپارتمان های قدیمی تر در حدود 15 سال سخت با قیمتی بالغ بر 8 الی 10 میلیون تومان بسته به طبقه و موقعیت و امکاناتی که درباره اش توضیح داده شد و واحد های بین 8 الی 10 سال ساخت نیز با قیمت متری 10 تا 13 میلیون تومان معامله خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا