بهترین های کسب و کارعمومی

چه گردنبندی ما را باکلاس نشان می دهد؟

اصول ست کردن زیورآلات برای میهمانی ها و ایام خاص

زیورآلات و اکسسوری ها میتوانند استایل شما را تکمیل کرده و زیباتر نشان دهند، البته برای استفاده و ست کردن زیورآلات نکاتی وجود دارد که اگر رعایت نشود تیپ و استایل تان را به هم ریخته و ناخوشایند نشان میدهد. زیورآلات نقش مهمی در تیپ و استایل خانم ها و دختران جوان دارد، طوری که به استایل آنها رنگ و لعاب میبخشد و از سادگی خارج میکند پس باید در انتخاب و استفاده از آن ها به خصوص در عید نوروز و مراسم مهم نکاتی را که در ادامه آورده ایم را رعایت کنید.

نحوه ی چگونگی استفاده از گردنبند های چند لايه :

  1. گردنبند چندلایه ی خود را با استایل روزمره همگام سازيد
    اگر که می خواهید ظاهرى منحصر به فرد داشته باشيد، به شما توصیه می کنیم که در مجموعه ى خود یک جای خالی برای گردنبند های چند لایه کنار بگذارید. امروزه همه ى ما زندگي روزمره اى را تجربه می کنیم که پیدا کردن پوشش مناسب با آن ممکن است برایمان بسیار وقت گیر باشد. با در نظر گرفتن این نکته، گردنبند های چند لایه می توانند برای شما جایگزین مناسبی باشند تا در کوتاه ترین زمان به زيباترن و جذاب ترين پوشش دست يابيد .
    شما می توانيد یک لاکی چارم ساده و زیبا را با لباس روزمره و يا با لباس هاى رسمی خود بپوشيد و همواره ظاهری دلربا داشته باشيد .
  2. ترکیب کردن گردنبند های مختلف برای یک پوشش فردی و کاملا منحصر به فرد
    از اینکه گردنبندهای ظریف را با زنجیر طلای ضخيم خود بپوشید نترسید. این پوشش می تواند به عنوان یک خلاقیت يا ویژگی فردی در نظر دیگران به چشم آيد .
    گردنبندهای مختلف را ، در تمامی ابعاد در كنار يكديگر بپوشيد تا به معنای دقیق کلمه به پوشش منحصر به فرد خود دست پیدا کنید. شاید برای خیلی از افراد در کنار هم نمايان ساختن گردنبند های مختلف شجاعت زيادی را بطلبد ، اما شما می توانید با كنار هم قرار دادن گرنبند های خود طرحی جديد را ايجاد کنید.

گردنبند های مروارید برای پوششی کلاسیک
گردنبندهای مروارید ترکیبی بسيار زيبا و کلاسیک هستند که هیچگاه از مد به دور نبوده و تكراری نمی‌ شوند!
معمولا در مراسم ازدواج گردنبند يکی از اركان اصلی پوشش فرد مي باشند. گردنبندهای مروارید نه تنها بهترین انتخاب برای مراسم ازدواج هستند بلکه در کنسرت های موسیقی، سینما ، تئاتر و مراسم رسمی یا هر کجا که بتوانيد علاقه ی خود به استایل کلاسیک نمايان سازيد ، زيبایی خود را به رخ می‌ كشند .
گردنبندهای مروارید همواره با خودشان اعتماد به نفس و منزلت اجتماعی همراه می آورند. بنابراین توصیه می کنیم که هیچوقت برای امتحان کردنشان تردید نکنید چرا که اين نوع پوشش با هر لباسی به چشم میآيد.
با استفاده از نكاتی ذكر شده گردنبند های خود را در كنار هم بپوشيد و همواره در مهمانی ها و محافل خود بدرخشيد.
امیدواریم که مطالب حاضر برای شما مفید بوده و در طراحی و پوشش گردنبند چند لایه ی موردعلاقه تان کمک کرده باشد.
از هنر پوشيدن در كنار يكدگر لذت ببرید!

انتخاب گردنبند متناسب با فرم گردن

برای افرادی که دارای گردن بلند و کشیده هستند، گردنبندهایی که مثل دستبند به دور گردن بسته می‌شود، بهترین و مناسب ترین گزینه می‌باشد. زیرا گردن را کوتاه تر نشان میدهند. توجه کنید افرادی که دارای فرم گردن بلند و باریک هستند، هرگز از گردنبندهای طوقی شکل با پهنای کم استفاده نکنند. زیرا گردن شما را بیش از حد بلند نشان میدهند.

انتخاب گردنبند متناسب با اندازه دور گردن

در صورت امکان، قبل از خرید هر نوع گردنبند نقره زنانه و مردانه مخصوصاً گردنبند یقه ای و گردنبند چوکر، دور گردن را اندازه‌گیری کنید. ساده‌ترین راه برای اندازه‌گیری دور گردن این است که به آرامی نوار اندازه‌گیری یا متر خیاطی را برداشته و آن را نزدیک گردن خود بپیچید. اندازه دور گردن شما هر چه باشد، ۵ سانتی‌متر به آن اضافه کنید و این عدد به‌ دست‌ آمده، اندازه مناسب برای گردنبندهای چوکر است که معمولاً اندازه آنها ۳۵ سانتیمتر میباشد. همچنین متناسب با اندازه گردن خود میتوانید گردنبند های پرنسسی، جشنی، اپرا و کمندی را انتخاب کنید.

انتخاب گردنبند متناسب با قد

قد شما یکی دیگر از عواملی است که باید هنگام انتخاب زنجیر گردنبند، در نظر بگیرید تا استایل مناسبی داشته باشید. زنانی که قد کمتر از ۱۶۰ سانتیمتر دارند بهتر است گردنبندهای ۴۰ تا ۵۰ سانتیمتری را انتخاب کنند. یک گردنبند بلند می‌تواند شما را قدبلندتر نشان دهد. زنانی که ۱۶۰ تا ۱۷۰ سانتیمتر قد دارند می‌توانند گردنبند با هر ارتفاعی انتخاب کنند. زنان بلندتر ۱۷۰ سانتیمتر می‌توانند از هر گردنبندی استفاده کنند. گردنبندهای با زنجیر بلندتر برای زنان بلندقد بهتر به نظر می‌رسند چون با قد بلند آنها هماهنگی دارد.

انتخاب گردنبند متناسب با شکل بدن

در مورد گردنبند به یاد داشته باشید که چشم افراد، در نقطه‌ای که گردنبند شما به پایان می‌رسد متوقف می‌شود. بنابراین اگر نمی‌خواهید قسمت خاصی از بدن به چشم بیاید، نباید از گردنبندهایی که به آنجا ختم می‌شوند استفاده کنید. برای زنانی که بالاتنه کوچکتر دارند، یک زنجیر بلند و باریک یا زنجیرهای بلند و چندلایه، عالی به نظر می‌رسد. گردنبندی که زیر خط سینه قرار دارد برای خانم‌های درشت‌اندام مناسب نیست چون این گردنبند بلند، به درستی آویزان نمی‌شود. در عوض گردنبندی را که کمی بالاتر روی بدن قرار می‌گیرد امتحان کنید، مانند گردنبند ۴۵ تا ۵۵ سانتی‌متری.

انتخاب گردنبند متناسب با شکل صورت

گردنبندها علاوه بر اینکه اکسسوری تزیینی هستند، مانند قاب برای صورت شما عمل می‌کنند. گردنبند می‌تواند به شما در برجسته کردن ویژگی‌های مثبت صورت و تغییر تصویر چهره شما در نظر دیگران، کمک کند.

زنانی که صورت گرد دارند باید از گردنبندهای کوتاه یا چوکر اجتناب کنند زیرا گردی صورت آنها را بیشتر می‌کند.

کسانی که صورت بیضی‌شکل دارند می‌توانند از هر نوع گردنبند استفاده کنند و تقریباً هر شکل، طول یا نوع گردنبندی برای آنها مناسب است.

کسانی که صورت کشیده دارند و ممکن است بخواهند شکل صورت خود را پهن‌تر و گردتر نشان دهند، باید از گردنبندهای کوتاه‌تر استفاده کنند. گردنبندهای کوتاه و گرد از کشیدگی صورت در نگاه دیگران می‌کاهند. گردنبندهای چوکر و پرنسس با طول بین ۴۰ تا ۴۵ سانتیمتر مناسب این کارند.

چهره‌های قلبی‌شکل با گردنبند چوکر یا گردنبند کوتاه بسیار زیبا به نظر می‌رسند زیرا چانه باریک را متعادل می‌کنند.

زیورآلات را با لباس خود ست کنید

لوازم جانبی زیبایی را با لباستان و رنگ آن ست کنید زیرا در صورتی که لوازم جانبی زیبایی متناسب با لباس نباشد نه تنها نقش کامل کننده لباستان را ایفا نمیکند، بلکه امکان دارد از زیبایی آن بکاهد.

  • اگر از لباس شلوغ با طرح های زیاد استفاده می کنید، برای ست کردن زیورآلاتتان با چنین لباس هایی بهتر است انتخاب شما ساده‌تر باشد.
  • اگر رنگ لباس روشن است، از زیورآلات تیره‌تر استفاده و یا اگر از لباس تیره استفاده می کنید، بهتر است از زیورآلات رنگ روشن استفاده کنید.
  • هنگام استفاده از زیور آلات به جزئیات لباس توجه کنید.
  • اگر یقه لباس شما خیلی بسته است از گردنبندهای بلند و اگر یقه آن باز است از چوکر و یا گرنبندهای لایه‌ای استفاده کنید.
دکمه بازگشت به بالا