بهترین های کسب و کارفرهنگ و هنر

چه کسانی در سریال ضد بازی میکنند؟

سریال ضد رقابتی جدید برای شبکه نمایش خانگی است. این برنامه جذاب و جذاب در سال 1402 معرفی شد. در ادامه به ارائه و بررسی عملکرد واقعی مقابل مجید واشقانی می پردازیم. برای تماشای سریال ضد به ادامه مطلب مراجعه کنید.

این سریال را می توان آخرین ساخته در رده اپلیکیشن های مسابقه ای دانست. این رئالیتی شو به صورت اختصاصی برای شبکه های سراسری تولید شده و روی آنتن پلتفرم خواهد رفت. نمایش ضد واقعیت به کارگردانی سید ابوطالب در سال 1402 ساخته شد. سید ابوطالب کارگردانی پرکار و موفق در ساخت سریال های مسابقه ای آثاری چون مسابقه پدرخوانده، شب های مافیا، رالی ایران، ایران شام و مسابقه ساعت 77 را تولید کرد. خود ابوطالب مسئول تولید نمایش ضد واقعیت است. ژانر واقعیت تلویزیون رقابتی است و مجید بطاقانی مسئولیت این مسابقه را بر عهده دارد. شرکت کنندگان در این رئالیتی شو از میان چهره های مشهور و افراد مشهور انتخاب می شوند

در مورد زمان پخش این مسابقه باید گفت که سازندگان بازی زمان دقیقی را اعلام نکرده اند اما پخش بازی می تواند از اواسط تابستان 1402 شروع شود.تعداد قسمت های ضد واقعیت شو 15 قسمت است. طبق اخبار، مدت زمان هر قسمت از این برنامه واقعا مهیج و هیجان انگیز حدود 90 دقیقه است و یکشنبه هر هفته ساعت 20:00 به صورت رایگان پخش می شود. با خلاصه ای از سری جدید این اپلیکیشن خانگی همراه باشید.

داستان سریال مقابل

نمایش آنتی خانه یکی از جدیدترین ساخته های سعید ابوطالب در ژانر مسابقه است که در سال 1402 ساخته شده است و تنها چند روز دیگر به پخش این واقعیت جذاب در سکوهای تماشا باقی مانده است. از این رو در این قسمت از مقاله مروری بر تاریخچه این مسابقه مهیج برای علاقه مندان قرار می دهیم.

در این نمایش واقعیت، 30 ستاره مشهور سینما و تلویزیون و دیگر افراد مشهور در گروه های 10 نفره با هم رقابت می کنند که بهترین ها به دور نهایی راه پیدا می کنند. داستان نیمه واقعی بسیار نزدیک به Mafia Night است زیرا برخلاف مافیا شما 24/7 نمی شنوید. تاریخچه این مسابقه جالب و هیجان انگیز از سال 1986 آغاز شد.در شهر زیبای پاریس، گردشگران زیادی توسط جاسوسان ربوده شدند! اکنون باید شاهد گفتگو و مذاکرات دو گروه اطلاعاتی و ضد جاسوسی باشیم. ارتباط در سری بازی های خانگی بسیار مهم است و رقبا باید کلمات را تحلیل کنند. نیمه دوم نمایش هم مانند دیگر مسابقات سعید ابوطالب ایده دارد. یک شلیک بشنو، ملاقات کن، درخواست بگیر، بخواب، انتقام بگیر

معرفی شخصیت ها

نمایش ضد واقعیت مانند دیگر ساخته های سعید ابوطالب دارای چهره های متفاوتی است که شرکت کنندگان باید با توجه به نقشی که به آنها محول شده است ایفای نقش کنند و در طول بازی باید برای یافتن اعضای تیم خود تلاش کنند و در نهایت برنده رقابت باشند. بازی از دو جنبه کلی تشکیل شده است. طرف سفید که شامل خائنین، میزبانان و طرف سیاه که خائنین هستند وجود دارد. در واقع همه این جنبه ها به زیر گروه ها تقسیم می شوند.

ضد جاسوسی شامل تیم های سه نفره است. یک رهبر و دو خدمه که هر یک از خدمه یک اسلحه حمل می کنند. بنابراین، در سمت سفید بازی، ما دو توریست و دو گروگان داریم، اما آنها هیچ ربطی به حسابداری ندارند. از سوی دیگر جاسوسان نیز از سه گروه تشکیل شده اند. یعنی یک گروهبان و دو کارآگاه همگی مسلح به هفت تیر. نکته جالب در مورد واقعیت مبارزه این است که قسمت تاریک آن ناشناخته است و در بازی دو کارآگاه به دلیل رمزهایی که دارند باید در روز ارائه با هم ملاقات کنند. اما جاسوس ها رمز عبور را نمی دانند و باید هنگام ردیابی دوستان خود بسیار مراقب باشند.

بازی ضد

نمایش خلاف واقع با بحث و گفتگو بین شرکت کنندگان آغاز می شود. هر شرکت کننده باید به نوبه خود صحبت کند و سایر شرکت کنندگان باید سخنرانی او را تجزیه و تحلیل کنند و سرنخ جمع آوری کنند. در این نبرد، شرکت کنندگان می توانند چهار کار را انجام دهند: دریافت سفارش، ملاقات، تجارت و شلیک. همچنین در حین مسابقه فقط یک بار که زندان شهر پر است مجری می تواند پرونده را درخواست کند. در مورد درخواست تجدیدنظر باید اشاره کنیم که هر بازیکن فقط یک بار می تواند به بازیکن دیگر شکایت کند. در این صورت بازیکن مظنون با اجماع مشخص می شود و در صورت کسب رای کافی راهی زندان می شود.

همچنین اگر فردی در زندان باشد، هر بازیکنی می تواند در نوبت با زندانی ملاقات کند و این ملاقات یک دروغ مجانی دارد. در طول تبادل، یک بازیکن می تواند توسط بازیکن دیگری میزبانی شود، به شرطی که یکی از دو میزبان گرفته شود. در نهایت مسئله سوختن مطرح می شود. اگر فردی مسلح باشد، می تواند هدف خود را برای شلیک علامت گذاری کند، به جز کسانی که در طرف مقابل هستند، اما اگر به فردی در سمت خود شلیک کنند، به او شلیک می شود و تیرانداز باید بازی را ترک کند.

مقالات تا کنون برنامه های واقعی ضد جاسوس افزار را معرفی کرده اند. در ادامه خلاصه ای از مناظر، قوانین و ویژگی های این مسابقه جذاب و باشکوه را ذکر کرده ایم. در این قسمت شما را با سازندگان این نمایش های خانگی آشنا می کنیم. با ما بمان

سعید ابوطالب; کارگردان

سعید ابوطالب کارگردان، موسیقیدان و سیاستمدار ایرانی در ۲۱ آذر ۱۳۴۸ در تهران به دنیا آمد. همچنین سابقه نمایندگی در جهان اسلام را ارائه می دهد. سعید ابوطالب در زمینه داستان نویسی و فیلمسازی بسیار فعال بوده است اما نمایش های نمایشی و رئالیتی اخیر او باعث شهرت او شده است. او ابتدا با رالی 1 و 2 ایرانی شروع به کار کرد و سپس به تولید غذاهای ایرانی پرداخت. اما نقطه عطف هنر او بازی Mafia Nights بود که ناگهان بسیار محبوب و محبوب شد. پس از آن سعید ابوطالب جام کوم را از آن خود کرد که با استقبال خوبی روبرو شد. او هم اکنون ساخت برنامه رئالیتی شو جدید خالی را آغاز کرده است که انتظار داریم آن را به خوبی انجام دهد.

مجید واشقانی

مجید واشکانی بازیگر ماهر و با استعداد سینما و تلویزیون ایران در 24 خرداد 1350 در تهران به دنیا آمد. مجید واشگانی فعالیت هنری خود را از سال 1377 تا 1378 با تحصیل در کلاس بازیگری امین تاریخ آغاز کرد و بر خلاف کار هنری خود به بازیگری در ژانر طنز علاقه داشت.

مجید واشقانی در فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی زیادی حضور داشته است، اما او را بیشتر با ماتادور، انقلاب خوب، هوش سیاه و مایکل پولیس می‌شناسند. البته مجید واشقانی در سال‌های اخیر در برنامه‌های رئالیتی مانند شب‌های مافیا، جوکر و پدرخوانده حضور داشته و محبوبیت زیادی در بین طرفدارانش ایجاد کرده است. او حالا به نظر می رسد در جدیدترین پروژه سعید ابوطالب حضور داشته باشد اما این بار به عنوان مجری!

بازیگران سریال ضد

در این قسمت از متن به معرفی بازیگران نمایش ضد واقعیت می پردازیم. شرکت کنندگان این رئالیتی شو جدید به صورت رسمی معرفی نشده اند اما بر اساس اطلاعات موجود چهره های معروفی چون بهنام تشکر، بهار قاسمی، امیرحسین رستمی، علی صبوری، امیرمهدی جول، الیکا عبدالرزاقی و…

بهنام تشکر

ستاره، ستاره و صداپیشه بهنام تشکر در چهارمین روز از ثور سال 1355 در شهر زیبای انجلی به دنیا آمد. علاقه شدید او به دنیای تئاتر و سینما، بهنام را به سمت تئاتر جذب کرد. سرانجام بهنام تاجک فعالیت حرفه ای خود را در تئاتر از سال ۱۳۷۵ آغاز کرد، بسیاری او را با بازی در سریال های طنزی مانند دزد و پلیس، دودکش و ساختمان دکتر به یاد دارند. از معروف ترین آثار او می توان به زندانی، قفل قرمز و مجموعه کارشناسی اشاره کرد

علیکا عبدالرزاقی

علیکا عبدالرزاقی بازیگر سرشناس و با استعداد سینما و تلویزیون در 6 مرداد 1358 در شهر زیبای رامسر به دنیا آمد. دوره بازیگری را زیر نظر استاد ساریجیان گذراند و دیپلم ادبیات نمایشی گرفت. علیکا عبدالرزاقی کار خود را از سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و هنوز هم آثار سینمایی و تلویزیونی زیادی دارد. از معروف ترین آثار او می توان به دورهمی، چدو کوفی، شوخی می کنم و باغ مظفر اشاره کرد.

امیر حسن رستمی

امیرحسن رستمی بازیگر مشهور و محبوب سینمای ایران در سال 1354 به دنیا آمد. 12 بهمن در تهران فعالیت هنری خود را با بازی در تئاترهای مختلف آغاز کرد. او بعدها برای ارتقای مهارت های بازیگری خود در کلاس های بازیگری کامیون های امین شرکت کرد. امیرهوس رستمی فعالیت هنری خود را از سال 1377 آغاز کرد اما پیشرفت هنری او فیلم «فقط چشمانت را ببند» بود که در سال 1385 ساخته شد، در فیلم ها و تلویزیون های زیادی بازی کرد که از مهمترین آنها می توان به اهم، باکلار، پژمان، نهنگ انبار و … اشاره کرد.

انتقاد از برنامه های ضد

نمایش جعلی منتشر شده است، بنابراین نمی توان در مورد آن قضاوت کرد. اما از جزییات مسابقه که بگذریم، این مسابقه نمایش خانگی تفاوت زیادی با مافیا و شب خدا دارد و نوید ارائه داستان های جدید به مخاطب را می دهد. یک مسابقه سرگرم کننده و هیجان انگیز با یک سیستم جدید و شخصیت ها و قوانین جدید. باید منتظر شروع نقد ستیزی واقعی و قضاوت بهتر باشیم. همچنین به گفته سعید ابوطالب، گروهی از طراحان سعی کرده اند از چهره جدیدی برای مقابله با این واقعیت استفاده کنند.

دکمه بازگشت به بالا