عمومی

چرا خرید پمپ آب خانگی فشار قوی یک ضرورت است؟

خرید پمپ آب خانگی برای جبران افت فشار ناشی از ارتفاع خانه استفاده می شود که این امر باعث می‌گردد فشار شما در طول روز عادی شود. برای خرید این محصول باید اطلاعاتی داشته باشید تا بتوانید بر اساس آن، در واقع انتخاب کنید، بنابراین در این مقاله نکات کلیدی مربوط به خرید را توضیح خواهیم داد.

خرید پمپ آب خانگی با توجه به فشار کم آب در بسیاری از مناطق انجام می شود. در گذشته، فشار آب در طبقات بالاتر ساختمان به این صورت بود: اگر دریچه در طبقه پایین باز شود، فشار بسیار کم یا قطع می‌شود، اما امروز، استفاده از پمپ‌ها این مشکل را کاملاً حل کرده است. این پمپ کاربردهای مختلفی از قبیل لوازم خانگی، صنعتی، کفپوش، لجن، کفپوش، آب و برق، آتش نشانی، شناور، شستشوی ماشین و تهویه مطبوع دارد.

لطفاً توجه داشته باشید که خرید پمپ آب مناسب و کاربردی هزینه بیشتری ندارد و خرید پمپ آب گران قیمت لزوماً از کیفیت بالاتری و مصرف انرژی کمتری برخوردار نیست.

آشنایی با پمپ آب فشار قوی خانگی

هنگامی که آب باران را در یک مخزن آب ذخیره می‌کنید یا احساس می‌کنید که فشار سیستم گردش آب کافی نیست، یک پمپ فشار قوی خانگی می‌تواند مشکل شما را برطرف کند. هنگامی که شیر آب توسط سوئیچ فشار اتوماتیک روشن می‌شود، این پمپ‌ها شروع به پمپاژ آب می‌کنند.

پمپ‌های آب DC معمولاً 1 یا 2 شیر آب را تأمین می‌کنند که ممکن است از فشار آب در منطقه شما کمتر باشد. علاوه بر این، در صورت استفاده مداوم از پمپ DC، دیافراگم نیاز به تعویض دارد، بنابراین توصیه می‌کنیم پمپ خانگی 240 ولت را از بخش خرید پمپ آب خانگی سایت تاسیسات دات کام خریداری کنید. کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان می باشند.

بوستر پمپ تقویت کننده فشار گراندفوس CM

پمپ‌های CM سری Caster پمپ‌های تقویت کننده سانتریفیوژ افقی هستند که به ویژه برای مصارف خانگی و صنعتی طراحی شده‌اند. این پمپ‌ها یکی از بی صداترین و مطمئن‌ترین پمپ‌های فشار قوی در بازار هستند. کلیه قطعات از استیل ضد زنگ 304 ساخته شده و مطابق با استانداردهای استرالیا و نیوزلند ساخته می‌شوند حتی اگر ژنراتور خاموش باشد، تقویت کننده پمپ می‌تواند به کار خود ادامه دهد.

جریان آب بوستر پمپ آب فشار قوی گراندفوس

یکی از کارکردهای تقویت کننده پمپ CM، مدیریت فشار فشرده است. برنامه PM مخصوصاً برای پمپ‌های آب انبار داخلی و داخلی طراحی شده است. PM همچنین با تغییر سرعت جریان برای بهینه سازی گردش آب و اطمینان از حداکثر محافظت از پمپ ارائه می‌شود.

بسیاری از خانه‌ها و ویلاها دارای مخزن آب در پایین مخزن خروجی هستند که می‌تواند آب پر فشار را پمپ کند.

تخلیه آن آسان است، مگر اینکه فشار آب کم باشد و برای گردش آن به نیروی بیشتری نیاز است در این حالت ما از پمپ خودآرایی استفاده می‌کنیم. اگر به فشار بیشتر آب (ارتفاع بالاتر) احتیاج دارید، توصیه می‌شود یک تقویت کننده پمپ CM خریداری کنید که می‌تواند ارتفاع 3 تا 47 متر را پوشش دهد.

پمپ CMB قادر به پمپ کردن حداکثر 4000 لیتر آب در ساعت است و از توانایی پاسخگویی خوبی در ساختمانهای 4 طبقه برخوردار است.

اگر به یک ساختمان آب قوی در ساختمان یک طبقه احتیاج دارید، توصیه می‌کنیم از پمپ‌های CMB استفاده کنید. (مصرف برق این پمپ فشار بالا فقط 500 وات است)

در آخر، لازم به ذکر است که بهترین گزینه برای تهیه آب ویلا استفاده از پمپ آب با فشار بالا، مدل جت است.

 

مرجع مورد استفاده:

https://www.amazon.de/-/en/Water-Pumps-Fountain-Submersible-Basements/dp/B07RF6JQ29

https://cleanwaterstore.com/blog/how-home-well-water-pump-and-pressure-systems-work/

 

دکمه بازگشت به بالا