بهترین های کسب و کارعمومی

زنی که خوش بو ترین عطر جهان را تولید کرد! (کو کو شنل)

خرید و قیمت عطر کوکو شنل مادمازل

رایحه پایه دکانت کوکو شنل مادمازل لوبیا تونکا، نعناع هندی، اپوپوناکس، وانیل، خس خس و مشک می‌باشد. ترکیب رایحه این گل‌های زیبا، لطافت زنانه را افزایش می‌دهند و کوکو شنل مادمازل را در گروه بویایی گل‌های مدیترانه‌ای قرار می‌دهند. بو و رایحه خوش نمادی از یک زن موفق و روشن فکر است. کوکو شنل مادمازل عطری ماندگار، مجلل و جذب کننده است که اعتماد به نفس بالا و استقلال را نشان می دهد. برند شنل یکی از معروف ترین برند عطر و ادکلن است که تمامی زن های موفق جهان از آن استفاده می کنند. عطر کرید دارای شیشه ای بسیار شیک و لوکس است و نمای فوق العاده ای برای میز آرایش شما به ارمغان می آورد.

این عطر زنانه سادگی مجذوب کننده ای دارد و با باز کردن درب آن رایحه ای دلنشین در فضا پخش می شود. فرمولاسیون و طراحی کوکو به وسیله جک پولژ، عطر ساز معروف صورت گرفته است. این طراح در سال 2008 موفق به دریافت جایزه بهترین کمپین تبلیغاتی شد و همین موضوع تاییدی است بر کیفیت و رایحه شگفت انگیز کوکو شنل.

نوع عطر ادو پرفیوم
برند شنل
عطار ژاک پولژ
طبع معتدل
سال عرضه 2001
گروه بویایی شرقی گلی
کشور مبدأ فرانسه
مناسب برای بانوان
مناسب فصل پاییز
اسانس اولیه ترنج ، پرتقال، گریپ فروت
اسانس میانی سرخالو، رز ، یاس
اسانس پایه مشک ، وانیل ، نعناع هندی ، خس خس

یک سری از عطر ها و ادکلن ها هستند که بویشان دل هر فردی را می برد و جزء عطر های محبوب می باشند، یعنی این که هر فردی آن ها را دوست دارد. این عطر ها از قابلیت های زیادی برخوردارند، نت های جذاب آن ها با ماندگاری بالا به تن و بدن ما بوی خوبی می دهند.

امروزه بوی بدن روی زندگی افراد به خصوص عاطفی آن ها تاثیر زیادی می گذارد. بوی بدن باعث جذب افراد به هم دیگر می شود، به همین دلیل عطر ها تا این حد محبوبیت پیدا کرده اند، در کنار آن می توان گفت که تکمیل کننده یک پوشش مناسب، یک قرار ملاقات عاشقانه و یک روز زیبا، یک عطر تمام عیار می باشد.

ما امروزه شاهد انواع و اقسام مدل های عطر هستیم اما کمتر آن ها وجود دارند که محبوبیت همگانی داشته باشند یکی از آن ها کوکو شنل مادمازل است. کوکو چنل مادمازل یکی از عطر های با کیفیت و محبوب به شمار می رود که گابریل شنل طراح و تولید کننده آن بوده است.

در واقع یکی از محبوب ترین ها می باشد که محصولات آن به خصوص عطر با استقبال زیادی رو به رو می شوند. عطر کوکو شنل مادمازل در واقع یک ادکلن لوکس همه جانبه محصولات می شود که در بسته بندی هم از بهترین متریال برای آن استفاده می کنند.

اگر شما می خواهید یک عطری داشته باشید که تمامی افراد را به خودش جذب کند به خصوص فرد مد نظرتان را، ما به شما کوکو شنل مادمازل را پیشنهاد می دهیم.

از طرفی عطر ها، روی اعتماد به نفس شما تاثیر می گذارند، شما می توانید در نظر داشته باشید که چگونه با بهره گیری از عطر ها، اعتماد به نفس و حس خودتان را بهتر کنید. باید در نظر داشته باشید که روحیه شما با استفاده از یک عطر تا چه اندازه بهتر می شود و چه تاثیری روی شما می گذارد.

رایحه کوکو شنل مادمازل

با باز کردن درب این عطر بوی پرتقال و شکوفه های نارنج و پرتقال به مشام شما رسیده و شما را سرمست می کند. این بوی شیرین حس شادابی و سرخوشی را به همراه دارد و با اسپری کردن آن بر روی لباس و یا نبض دست خود انرژی مثبت در خانه پخش خواهد شد.

البته رایحه لذت بخش کوکو شنل مادمازل به همین جا ختم نمی شود و پس از مدتی رایحه گل یاسمن، درخت گل ابریشم و گل رز شامه شما را پر می کند و در نهایت اطرافیان شما علاوه بر بو و رایحه هایی که شما حس می کنید، رایحه گیاه پاتچولی، دانه تونکا، وانیل، اپوپوناکس، مشک و اوک موس را نیز متوجه می شوند و به صورت ناخودآگاه به سمت شما جذب شده و حسی مثبت به آن ها انتقال داده می شود.

خصوصیات عطر و ادکلن کوکو شنل مادمازل ( کوکو چنل) چیست؟

کوکو شنل مادمازل، جزء عطر های شیرین و معتدل محسوب می شود که ماندگاری فوق العاده زیادی دارند. کوکو چنل از سه رایحه اصلی تشکیل شده است که اولین رایحه آن پرتقال، ماندراین، شکوفه پرتقال و ترنج می باشد و به مرور به میموس، گل رز، گل یاس و یالانگ یالانگ تغییر پیدا می کند و در رایحه پایانی هم ما می توانیم مشک، وانیل، خس خس و نعناع هندی را حس کنیم.

این عطر فرانسوی مخصوص روزهای سرد سال است و شما می توانید آن را برای فصل پاییز استفاده کنید. در ادامه به شما یک رایحه های کوکو شنل مادمازل را به صورت خلاصه می گوییم.

  • رایحه ابتدایی: ترنج، پرتقال و گریب فروت
  • رایحه میانی: سرخالو، رز و یاس
  • رایحه پایانی: خس خس، نعناع هندی، وانیل و مشک

ادکلن کوکو شنل مادمازل برای چه گروه سنی مناسب است؟

کوکو شنل، پایه ای رمانتیک دارد، به همین دلیل برای هر سنی مناسب نیست. انتخاب یک عطر با توجه به گروه سنی می تواند به تاثیر شما روی دیگران و جذابیت تان بیافزاید.

اگر شما بانویی زیر 30 سال هستید اما شخصیت آرام، کلاسیک و رمانتیک دارید. این عطر برای شما گزینه خوبی است و در کنار آن خانم های جاافتاده و بالای 30 سال هم با رایحه های کوکو شنل مادمازل ارتباط خوبی برقرار می کنند.

کوکو شنل مادمازل مناسب چه فصلی می باشد؟

این عطر رویایی، عطریست که طبع متعدل دارد، به همین دلیل بهترین فصل برای استفاده از آن پاییز است. عطر هایی که طبع معتدل دارند از پخش بو فوق العاده بالا و همین طور ماندگاری زیاد برخوردارند. این عطر ها ترکیبات خوبی دارند و همین طور می توان آن ها را به عنوان یک عطر رمانتیک در نظر گرفت. پاییز، فصل عشاق است.

قرارهای عاشقانه در آب و هوای پاییز با نم باران یک حال و هوای دیگری دارد، شما می توانید قرارها و حس عاشقانه خود را با استفاده از عطری تمام عیار یعنی کوکو شنل به نهایت برسانید و خودتان را به فرد مورد علاقه تان نزدیک کنید.

کوکو شنل مادمازل جزء عطر هایی است که مردان از بوی آن اغوا می شوند و شما به عنوان یک بانوی تمام عیار می توانید آن را جزء عطر های پاییزی محبوب خود بدانید. اگر می خواهید یک بانویی باشید که در قرار ملاقات، عشق تان را به خودتان جذب کرده و وفادار کنید، روی عطر و ادکلن خودتان حساسیت بیشتری داشته باشید.

عطر هایی مانند کوکو شنل مادمازل بیشتر از آن چه که فکرش را می کنید برای شما تاثیر دارند. هم از نظر جذابیت و هم از نظر احساس درونی شما را بهتر می کنند و حال و هوای خوبی به شما می دهند.

کوکو شنل مادمازل دارای طبع گرم است یا سرد؟

تا حالا به این دقت کرده اید که عطر های سرد و گرم چه فرقی با هم دارند. باید به شما بگوییم که عطر های گرم در فصل های سرد پاییز و زمستان به کار می روند تا خودشان را در هوای سرد به خوبی پخش کنند و جذابیت خوبی داشته باشند و همین طور احساس گرما به شما بدهند. در کنار آن باید به شما بگوییم که عطر های گرم برای کسانی که مزاج گرم دارند مناسب نیست و می تواند سردرد ایجاد کنند، این نشان می دهد که عطر ها تا چه اندازه تاثیر دارند. در کنار آن ما عطر های سرد را می بینیم.

عطر های سرد و خنک، ادکلن هایی هستند که حس تازگی و خنکی می دهند، تاثیرات آن ها از عطر های گرم کمتر است و همین طور برای فصل های گرم سال مثل تابستان مناسب هستند تا به بدن حس خنکی بدهند. انتخاب طبع عطر خیلی مهم است و یکی از عامل های مهم در تقسیم بندی عطر ها می باشد.

کوکو شنل مادمازل از ترنج، پرتقال، رز و یاس و… تشکیل شده است. این عطر جزء محصولات کلاسیک و اصل این برند محسوب می شود که رایحه ای شیرین دارد به همین دلیل جزء عطر های معتدل و شیرین طبقه بندی می شود.

جمع بندی

شاید شما نیز بسیاری از افراد را می شناسید که بو و رایجه خاصی دارند و پیش از ورود به محیط ابتدا بوی عطرشان به مشام می رسد. بنابراین اصالت در عطرها اهمیت بسیاری دارد. عطر کوکو شنل مادمازل یکی از اصیل ترین عطرهای موجود در بازار است که با رایحه ملایم و شیرین خود تداعی کننده حس بهاری است و با خود انرژی مثبت و آرامش را به همراه خواهد آورد. این عطر زنانه ماندگاری پرستیژ یک خانم اصیل و شیک پوش را کامل می کند.

در حال حاضر عطر ها جزء وسایل مهم در بین افراد محسوب می شوند، عطر نشان گر شخصیت یک فرد می باشد. شما می توانید با داشتن یک عطر تمام عیار، روی افراد دیگر تاثیر بگذارید. حتی می توانید عطر را هم به عنوان یک هدیه کامل در نظر بگیرید.

زهرا رضی

زهرا هستم، نویسنده ای که با جسارت به واکاوی مسائل پرداخته و از پرسیدن سوالات سخت نمی‌ترسم. در این سایت، با نگاهی موشکافانه به مسائل اجتماعی و اقتصادی، به دنبال یافتن پاسخ‌های واقعی و ارائه راه حل‌های خلاقانه هستم.
دکمه بازگشت به بالا