ورزش و نشاط

پرسپولیسی‌ها خواهان جذب ستاره‌ای که قربانی رونالدو شد!

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس فقط یک جای خالی دارد و قرار است این تیم یک مهاجم جذب کند. با این حال طی روز‌های اخیر شایعه علاقه جلال‌الدین ماشاریپوف برای پیوستن به پرسپولیس مطرح شده است. این بازیکن که با بی‌مهری مدیران النصر عربستان فصل قبل از این تیم کنار گذاشته شد، خیلی دوست دارد از تیم سابقش انتقام بگیرد. از همین رو می‌خواهد به تیمی برود که با النصر در لیگ قهرمانان آسیا همگروه باشد.

از همین رو به شدت از پرسپولیسی شدن استقبال کرده و حتی در فضای مجازی هم اخبار پیوستنش به پرسپولیس را هم لایک کرده است تا به این شکل برای آمدن به پرسپولیس چراغ سبزی نشان داده باشد. با این حال شنیده‌ها حاکی از آن است که یحیی گل‌محمدی با جذب ماشاریپوف مخالف است و یحیی می‌خواهد یک مهاجم نوک جذب کند. ستاره ازبکستانی یک وینگر است، ولی توانایی بازی در خط حمله را هم دارد. هرچند یحیی با آمدن ماشاریپوف مخالفت کرده، هواداران پرسپولیس به شدت از این بازیکن و پیوستنش به پرسپولیس استقبال کردند و او را گزینه خوبی برای تیمشان می‌دانند.

با این حال سرمربی قرمز‌ها تا این لحظه موافق آمدن ماشاریپوف نیست و می‌خواهد یک مهاجم نوک کلاسیک به خدمت بگیرد. یحیی گل‌محمدی و باشگاه پرسپولیس دو ماه فرصت داشتند تا یک مهاجم خارجی خوب به خدمت بگیرند، ولی این کار را نکردند. حالا نقل و انتقالات به پایان رسیده و پرسپولیس فقط می‌تواند یک بازیکن آزاد به خدمت بگیرد. مهاجم آزاد باکیفیت هم که بدون تیم باشد، قطعا بسیار کم است. به هرحال مهاجمی که خوب باشد بدون تیم نمی‌ماند که پرسپولیس به سراغش برود.

ضمن اینکه نکته دیگری هم وجود دارد که باید به آن توجه کرد. واقعیت این است که پرسپولیس به غیر از اینکه مشکل گلزنی دارد، در خلق موقعیت هم دچار مشکل است. حتی خیلی‌ها معتقدند مشکل اصلی پرسپولیس خلق موقعیت است که وینگر‌ها و هافبک‌های این تیم نمی‌توانند این کار را به خوبی انجام دهند. در ۴ بازی گذشته پرسپولیس موقعیت زیادی برای شهاب زاهدی ایجاد نشد و تنها مهاجم پرسپولیس خیلی در موقعیت گلزنی قرار نگرفت. از همین رو خیلی‌ها می‌گویند با توجه به نبودن مهاجم خوب آزاد در بازار و همچنین نیاز پرسپولیس به خلق موقعیت، این تیم به ماشاریپوف نیاز دارد و این بازیکن تکنیکی و سرعتی می‌تواند گره از مشکلات پرسپولیس باز کند.

تیم تحریریه مطالب ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های آبی و آب‌وهوایی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تکنیک‌ها و آموزش‌های شنا، اسکوبا و ران‌دوزی می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود مهارت‌های آبی و لذت بیشتر در ورزش‌های آبی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای ماجراجویی و هیجان در آب‌وهوایی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا