سلامت و تندرستی

پرتکرارترین جستجوهای گوگل در سال گذشته / عکس

در گذشته وقتی از مردم سؤالی می پرسیدند، پاسخ را از آگاهان و آگاهان می جستند و یا به مطالعه کتاب هایی در این باره روی می آوردند. اما امروزه تکنولوژی پیشرفت های عظیمی کرده و سیستم پرسش و پاسخ را کاملا متحول کرده است.

بیشترین کلمات جستجو شده در گوگل در سال 2022

به تازگی گوگل تصمیم گرفته است طبق سنت هر سال گزارشی از پر جستجوترین کلمات سال 2022 منتشر کند. این لیست ها نشان می دهد که کاربران در سال جاری کدام کلمات و عبارات را بیشتر جستجو کرده اند. به نظر می رسد بازی آنلاین Wordle در صدر این لیست قرار دارد.

متداول ترین جستجوهای گوگل در سال گذشته / عکس

خودتان را در نظر بگیرید. اگر سوالی دارید ابتدا با استفاده از گوشی هوشمند یا لپ تاپ به اینترنت جهانی متصل شوید و قدم بعدی جستجوی این عبارت یا سوال در گوگل است. گوگل جایی است که پاسخ تمام سوالات ساده و پیچیده شما را می داند و به شما می دهد.

متداول ترین جستجوهای گوگل در سال گذشته / عکس

گوگل این لیست را با استفاده از ابزارهای قدرتمندی مانند Google Trends تجزیه و تحلیل می کند و سپس آن را منتشر می کند. با نگاهی به این لیست متوجه خواهیم شد که کدام کلمات در سال 2022 برای مردم اهمیت بیشتری دارند. جامعه آماری این تجزیه و تحلیل، همه کاربران جهانی با استفاده از گوگل هستند.

به گزارش این سرویس، کلمه Wordle که مخفف یک بازی آنلاین تخته ای است در بالای این لیست قرار دارد و این تعداد جستجو از زمانی که نیویورک تایمز باهامن 1400 را خریداری کرده است، صورت گرفته است. همچنین پس از سال آنلاین مذکور. بازی، بیشترین جستجوی عبارت مربوط به “هند مقابل انگلیس” بود که به جام جهانی کریکت اشاره دارد.

بر اساس اطلاعات و آمار منتشر شده توسط گوگل ترندز، «اوکراین» سومین کلمه پر جستجوی سال است و دلیل این امر آغاز جنگ روسیه و اوکراین است.

5858

دکمه بازگشت به بالا