ورزش و نشاط

پاسخ مدیر تیم ملی بسکتبال به یک شایعه +‌ عکس

پس از شایعه دیدار محسن صادق زاده با جواد داوری، سرمربی تیم بسکتبال ایران در این باره صحبت کرد.

به گزارش تیتر اول، روز گذشته (شنبه) 27 تیر 1401 روابط عمومی فدراسیون بسکتبال ایران خبری مبنی بر ورود محسن صادق زاده سرمربی تیم ملی به کشور و دیدار با جواد سرپرست این فدراسیون منتشر کرد. داوری. این واقعیت را ایجاد کرد که فتوشاپ شده است.

در عکس منتشر شده نحوه قرار گرفتن آرنج راست محسن صادق زاده روی میز به نظر می رسد که عکس فتوشاپی باشد. همین سوال شبهاتی را در خصوص غیبت صادق زاده در تهران ایجاد کرد که البته وی آن را تکذیب کرد.

پاسخ مدیر تیم بسکتبال به شایعات + عکس
عکسی که سروصدا به پا کرد

صادق زاده در این باره به تیتر اول گفت:

«کارکنان عکاس از من خواستند که به دلیل نور کمی موقعیتم را تغییر دهم، اما من از آنها خواستم که عکس را بگیرند، هم من اینجا هستم و هم عکس واقعی است، فقط مشکل نور پنجره باعث این مشکل شده است. “

البته در این میان نمی توان از کم کاری روابط عمومی فدراسیون بسکتبال در پوشش تصویری و مکتوب دیدار جواد داوری (سرپرست فدراسیون) و محسن صادق زاده (مدیر تیم ملی) گذشت. از این دیدار تنها یک عکس مشکوک منتشر شده است که از نظر کیفیت بصری و محتوایی شرایط مناسبی ندارد.

حتی اگر موضوع ناشی از عکس منتشر شده از نورپنگره باشد، مطمئنا اگر روابط عمومی فدراسیون گزارش تصویری کوتاهی از این دیدار منتشر می کرد، قطعا جای تاریکی برای بحث و گفتگو و عدم انتشار باقی نمی ماند. گزارش تصویری نیز در نوع خود جالب و قابل تامل است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا