بین الملل

ورود خشونت‌بار پلیس آمریکا به تظاهرات اعتراضی علیه قتل یک سیاه‌پوست + تصاویر

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنا از اسپوتنیک ، اعتراضات گسترده روز چهارشنبه در اعتراض به قتل یکی از مقامات شهر مینیاپولیس توسط یک مرد سیاه فوران کرد.

پس از تجمع هزاران معترض در مقابل اداره پلیس مینیاپولیس ، مأموران سعی کردند آنها را با گاز اشک آور ، گلوله های پلاستیکی و نارنجک های صوتی پراکنده کنند.

فیلم فضای مجازی نیز به نمایش گذاشته شد ، نشان می داد که پلیس با تجهیزات مجهز به ضد شورش روز جمعه به تظاهرات معترضین حمله کرد و صدها نفر از معترضان را به داخل کامیون ها برد.پلیس با تجهیزات دزدگیر روز جمعه به تظاهرات حمله کرد و صدها نفر از معترضین را داخل کامیون ها گرفت.

جیکوب فری ، شهردار مینیاپولیس گفته است که چهار افسر درگیر در بازداشت خشونت آمیز یک شهروند سیاه پوست که منجر به قتل وی شد ، اخراج شده اند. در همین حال ، خانواده مقتول خواستار محاکمه مأمورین متهم به قتل شدند.

مرد سیاهپوست 40 ساله روز دوشنبه شب هنگامی که ایالات متحده او را دستبند زد و وی را به خواب برد روی زمین ، به طرز وحشیانه مورد ضرب و شتم پلیس قرار گرفت. پلیس می گوید این مرد به جعل اسناد مشکوک شده است.

به گفته پلیس ، این مرد که از نظر پزشکی مشکلی داشت ، پس از انتقال به یک آمبولانس در بیمارستان استان هنپین درگذشت. با این حال ، در صحنه منتشر شده توسط رهگذران در این صحنه ، که در رسانه های اجتماعی نیز به طور گسترده پخش شد ، این مرد سیاهپوست با فشار مأمور پلیس مینیاپولیس در جاده روبرو شد و ادامه داد: “من نمی توانم نفس بکشم.”

انتهای پیام / 4106 /

دکمه بازگشت به بالا