فرهنگ و هنر

همکاری سید کاظم احمدزاده با رادیو

سید کاظم احمدزاده مجری برنامه “سلام بر تو” رادیو اربعین شد.

به گزارش تیتر اول ، به نقل از روابط عمومی رادیو اربعین ، تهیه کننده نمایش مهدی ساعی با اعلام خبر فوق گفت: “سلام از دور به شما” مجله صبحگاهی است که با صدای شیخ کاظم احمدزاده برای مخاطبان پخش می شود.

وی با اشاره به انتخاب این گزینه گفت: با توجه به اینکه سالهاست سید کاظم احمدزاده میزبان بوده و مسئولیت اجرای برنامه In کربلا را بر عهده داشته است ، فکر می کنم آنها راه حل خوبی در این زمینه باشند. از آنجا که آنها توانستند این فضا را درک کنند و امسال بسیاری از افرادی که می خواستند برای اولین بار به کربلا بروند از این خوشبختی لذت نبردند ، او می تواند با فضای مناسب ایجاد شده در سخنرانی خود قلبها را به کربلا بفرستد.

ساعی ادامه داد: سعی داریم در برنامه به جنبه اجتماعی این موضوع توجه بیشتری داشته باشیم. ما مطالعه ای درباره بازیگرانی داشتیم که سالهای گذشته در پیاده روی اربعین شرکت کرده بودند ، یکی از آنها هر روز میهمان برنامه بود.

این تهیه کننده گفت: روز شنبه خانم فریبا نادری بازیگر و هنرمند مهمان این برنامه است و وی احساسات خود در مورد سفر زیارتی را با شنوندگان رادیو اربعین در میان می گذارد. رز صادقی علاقه خاصی به آقای امام حسین (ع) دارد و نوحه ها و مرثیه هایی داشته است. گفتگو با این خواننده پاپ قسمت دیگری از برنامه است.
سی با اشاره به سایر قسمت های این برنامه ادامه داد: فرزند شهید سجاده شیرازی از دیگر مهمانان برنامه است که درباره پدرش صحبت می کند. از جمله دیگر مهمانان ، خانواده شهید مدافع حرم رضا کارگر برزی ، شهروز حبیبی ، یکی از مداحان آذربایجانی است که سالها پیش به کربلا مشرف شده است. قسمت دیگر این برنامه ارتباط با یکی از مراکز استانها و ستاد اربعین است.
ساعی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم لحظات معنوی خوبی را برای شنوندگان رادیو اربعین رقم بزنیم و این اتفاق خوب که سعادت ابدی است برای همه در خدمت امام حسین (ع) و (اهل بیت) رقم بخورد.
“سلام از دور به شما” با هماهنگی شادی شیخاده از ساعت 7 صبح به مدت سه ساعت روی آنتن رادیوی اربعین ، موج 5.95 مگاهرتز را می شنود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا