حوادث

همه محورهای مواصلاتی باز است/ لزوم خودداری از سفر غیر ضروری در شرایط بارندگی

رئیس پلیس راهور فرایا گفت: با وجود اینکه هیچ جاده ای بسته نیستیم، توصیه اکید ما این است که در شرایط بارندگی از تردد غیرضروری خودداری کنید.

به گزارش تیتر اول، سردار سید کمال هادیانفر وی گفت: در حال حاضر با هوای ناآرام روبرو هستیم و ممکن است این وضعیت تا آخر هفته نیز ادامه داشته باشد حتی در مناطقی که برف نبارد هوای سرد و لغزنده بودن جاده ها را تجربه خواهیم کرد.

وی افزود: با وجود بارش برف و باران در محورهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، مازندران، گیلان، اردبیل، استان تهران، قم، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، فارس و خراسان شمالی در حال حاضر هیچ گونه مسدودی در این محورها نداریم.

هاجنفر از رانندگی غیرضروری در شرایط بارندگی توصیه کرد و تاکید کرد: هموطنان تا حد امکان از رانندگی غیرضروری خودداری کنند و در صورت لزوم با تجهیزات ایمنی و زنجیر چرخ رانندگی کنند که این یک الزام قانونی است.

وی افزود: اصول اولیه رانندگی در زمستان، داشتن سوخت کافی، بررسی سلامت بخاری، برف پاک کن و چراغ خودرو در هنگام مه یا مه مه آلود در صبح و یا کمبود نور خورشید است. فصل..

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرج با تاکید بر رانندگی و رعایت احتیاط در شرایط بارندگی خاطرنشان کرد: در هنگام رانندگی فاصله طولی رعایت شود و تاکید داریم دو و نیم برابر طول خودروی جلویی باشد. ماشین برای جلوگیری از تصادف

وی همچنین به رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی توصیه کرد: رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی دقت بیشتری داشته باشند زیرا مسئولیت جان مسافران و مسافران بر عهده این بستگان است و با احتیاط بیشتری رانندگی کنند تا خدای ناکرده ما شاهد حوادث تلخ نیستیم

به گزارش پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس راهور فراجا درباره احتمال مسدود شدن جاده ها توسط پلیس راهور گفت: به همکاران تاکید کرده ایم که علیرغم تلاش های صورت گرفته، شرایط به ویژه در محور فرعی کوهستانی ناپایدار است. همکاران ما اما این نگرانی وجود دارد که احتمال ریزش بهمن و کوه وجود داشته باشد، لذا به همکاران تاکید کردیم که تا اطلاع ثانوی تمامی راه ها و مسیرهایی که ممکن است جان رانندگان و مسافران را به خطر بیندازند مسدود کنند، محدودیتی نداریم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا