عمومی

همدان ۱۴ شهید رسانه تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سردار مظاهر مجیدی عصر دوشنبه در یادواره شهدای رسانه استان همدان با بیان اینکه یادواره شهدای رسانه در راستای دومین کنگره بزرگ هشت هزار شهید استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: ما قدردان خانواده‌های معظم شهدا به‌ویژه شهدای رسانه هستیم.

وی افزود: باید فرهنگ جهاد و شهادت را هنرمندانه برای آحاد جامعه تبیین کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) با بیان اینکه امروز سالگرد شهادت شهید حسن سرهادی یکی از شهدای رسانه استان است، گفت: همچنین برگزاری این یادواره در سالگرد شهادت آیت‌الله مدنی را نیز به فال نیک می‌گیریم چرا که بسیاری از شهدای سال‌های دفاع مقدس به ویژه سال‌های ۶۰ و ۶۱ از نفس قدسی این شهید گرانقدر تأثیر گرفتند.

سردار مجیدی خاطرنشان کرد: باید تمام وقایع جهاد و شهادت را با قلم‌فرسایی و هنرمندانه در قالب جهاد تبیین به نسل جوان منتقل کرد.

وی با بیان اینکه در ۲۱ بهمن ماه سال ۵۷ در جریان اعزام تانک‌های رژیم شاه به تهران با هدف سرکوبی انقلابیون، مردم همدان با مدیریت شهید مدنی این توطئه را خنثی کردند، بیان کرد: امروز سالگرد عملیات لشکر ۳۲ انصارالحسین (ع) در جزیره مجنون است که در این عملیات حاج‌محسن امیدی تا آخرین لحظه در دفاع از کشور استوار ماند و با بیان این جمله که “تکلیف من بر ماندن است” جنگید و به مقام شهادت رسید.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) عنوان کرد: با توکل و عنایت خداوند مهرماه اجلاسیه دومین کنگره ملی شهدا در دارالمومنین همدان برگزار می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا