ورزش و نشاط

پیام باشگاه پرسپولیس در محکومیت حمله تروریستی رژیم اشغالگر به کنسولگری ایران در سوریه

پیام باشگاه پرسپولیس در محکومیت حمله تروریستی رژیم اشغالگر به کنسولگری ایران در سوریه

باشگاه پرسپولیس در پیامی حمله تروریستی رژیم اشغالگر و جعلی صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم کرد و شهادت جمعی از سرداران و پاسداران ایران اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری تیتر اول، در این پیام آمده است؛ رژیم کودک‌کش و اشغالگر قدس با حمله تروریستی به مقر دیپلماتیک کشور عزیزمان در سوریه که به شهادت جمعی از شیرمردان ایران زمین منجر شد، خوی وحشی‌گری، ددمنش و لاقید خود و حامیانش را به رخ جهانیان کشید.
آن چه در سوریه اتفاق افتاد گستاخی، توهین و گردن‌کشی برابر دنیایی بود که برابر رفتار‌های وحشیانه رژیم جعلی صهیونیستی و نسل‌کشی گسترده در غزه یا سکوت اختیار کرده‌اند یا در مواجهه با افکار عمومی جهانیان، موضع‌گیری‌های بی‌اثر داشته اند.
دلاورمردان و ملت شریف ایران همچون گذشته، این رژیم غاصب را تا نابودی کاملش با نتیجه و تبعات اقدامات مذبوحانه و احمقانه‌اش مواجه خواهند کرد و در این تردیدی نیست و شهادت رسم و افتخار مردان خدا است.
باشگاه پرسپولیس، شهادت رزمندگان و سرداران دلاور و بزرگ اسلام، مجاهدان خستگی‌ناپذیر و پیرو صادق و خالص ائمه اطهار، سردار سرلشگر پاسدار محمدرضا زاهدی، سردار سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی‌رحیمی و سایر شهدای عزیز را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده معظم این سرداران شهید و دیگر شهدا، امت اسلام و تمام آزادی خواهان و ظلم‌ستیزان جهان، تبریک و تسلیت می‌گوییم.

 انتهای پیام/ 

تیم تحریریه مطالب ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های آبی و آب‌وهوایی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تکنیک‌ها و آموزش‌های شنا، اسکوبا و ران‌دوزی می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود مهارت‌های آبی و لذت بیشتر در ورزش‌های آبی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای ماجراجویی و هیجان در آب‌وهوایی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا