استان ها

معاون سیاسی استاندار همدان: متخلفان ممنوعیت های کرونایی مجازات می شوند

به گزارش خبرگزاری تیتر اول همدان؛ مصطفی آزادبهت ، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان در جلسه اعضای ستاد استان علیه کروناویر گفت که از قابلیت های بسیج می توان برای کنترل ترافیک نیز استفاده کرد ، افزود: با محدودیت های شدیدتر در ویروس کرونا و آمار بستری در بیمارستان.

وی گفت: نباید شاهد عادی سازی مردم ، افزایش ترافیک شبانه و ترافیک بین شهری با تاج قرمز باشیم.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان افزود: علی رغم اینکه وی در وضعیت قرمز قرار دارد و ضروری است که ممنوعیت تردد در آن اعمال شود ، طبق اعلام وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، همدان پنجمین کشور است ترافیک در کشور. “نیستند.

آزادبهت با تأکید بر اینکه نتیجه این جلسات باید منجر به کاهش پذیرش در بیمارستان شود ، گفت: گزارش هایی از مراسم عروسی و عزاداری گزارش شده است ، اگرچه هرگونه تجمع در ستاد ملی کرونا ممنوع است و باید هم باشد. این مراسم را به صفر رساند و با متخلفان برخورد قانونی کرد.

وی افزود: هرگونه تجمع به هر شکلی ممنوع است و برای مراسم مذهبی از جمله شب های تولد مجدد ، ستاد ویروس تاج ملی تصمیم گرفته است که به مدت 2 ساعت مراسم فضای باز را برگزار کند.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: مصوبه ستاد تاج ملی حاکمیت قانون دارد ، بنابراین همه وظیفه اجرای آن را دارند و هیچ کس نمی تواند حکمی علیه آن تصویب کند.

آزادبهت افزود: سازمان ها محدودیت ها و ممنوعیت هایی را در نظر گرفته اند و باید این موارد مجدداً به روسای این واحد گزارش شود ، زیرا مدیران مستقیماً مسئول اجرای این مصوبات در محل و مدیران به عنوان نمایندگان ارشد دولت در شهرها هستند. نظارت بر اجرای این قطعنامه ها.

وی تأكید كرد: یكی از اصلی ترین فعالیت ها برای جلوگیری از اشاعه تاج گلها ترغیب و همراهی مردم با اطلاعات مربوط به تاج گل است ، در این راستا حضور مسئولان در كنفرانس های مطبوعاتی ، هشدارهای هشدار دهنده ، توصیه ها و اطلاعات لازم ، روانشناسی جو “

معاون استاندار همدان از رسانه ها ، به ویژه صدا و سیما خواست تا در مصاحبه با مسئولان ، کادر پزشکی و بیماران بستری در بیمارستان وضعیت این استان را مستند کرده ، خانواده ها را در جریان این موضوع قرار دهند ، شاهد عادی سازی و روش غفلت نیستند .

آزادبهت ادامه داد: مقامات از دشواری های مردم در اعمال محدودیت های کرونا آگاه هستند ، اما اگر این محدودیت ها اعمال نشود ، مطمئناً باید هزینه زیادی بپردازیم و شاهد افزایش موارد و مرگ و میر باشیم.

وی کار از راه دور و حضور یک سوم کارکنان در ادارات ، افزایش بازرسی های صنفی و برخورد با واحدهای متخلف ، جلوگیری از هرگونه تشریفات با همکاری ناجا و بسیج ، فعال سازی روابط عمومی دفتر و گزارش تماس از طریق بلندگوها و ماشین های آتش نشانی را مشاهده کرد. بخشهایی از شهر.

48

دکمه بازگشت به بالا